Diablo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door N0X, 25 aug 2003.

1. N0X

N0X xboxtrader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb is een vraag, is Diablo 2 ook verkrijgbaar voor de Xbox???

nox

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee jammer genoeg(mijn nieuwe favo game) als dat op xbox zou uitkomen .. jammer genoeg niet.
    En volgende keer wel bij xbox games forum he :)

3. N0X

N0X xboxtrader

Leuk Bevonden:
    0
    Oke tnks

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niet echt het correcte forum ook! Als je een vergelijkbaar spel wilt moet je Baldur's Gate Dark Alliance halen, of straks Dungeons and Dragons Heroes, die zijn erg leuk en lijken verschrikkelijk veel op Diablo 2.

5. N0X

N0X xboxtrader

Leuk Bevonden:
    0
    Ow das beter.Zal ik onthouden

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Baldur's Gate Dark Alliance 2 komt ook uit binnekort, het vervolg op Baldur's Gate 1. :)

7. N0X

N0X xboxtrader

Leuk Bevonden:
    0
    YESYESYES.Ik heb 1 al uit gespeelt op de ps2.Was heel snel uitgespeelt.

8. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    diablo 2 is definitely wel een super spel. ik heb het al twee jaar en speel het nogsteeds. en pas sinds kort online en dat is helemaal super. jammer alleen dat we maar een 56k verbinding hebben dus dat lagt nogal.
    mocht je me tegenkomen, jurn is de naam. level 29 barbarian.

9. N0X

N0X xboxtrader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem op nightmere uit gespeelt was toch best moeilijk HEHEHE

10. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    metalbasher:lvl71(absorb pala)
    summoninggod:lvl 78(summoning druidje)
    BlackManoured:lvl64 assasin
    BloodyJavaUser:lvl80 ama
    Shifitngod:lvl50 druid(shifting wolf)
    BlackProtector:lvl65 pala
    BoneZcrusher:lvl77 barbarian
    DesDone:lvl79 druid(elemental)
    DesTonelvl 87 sorc(mf sorc)
    sorcofcontrol(lvl 33 aankomende PVP sorc)
    Skullseater lvl 76 necro(reviver)
    JusticeFromHeli lvl 81 ama
    Thechosengod:lvl26 HardCore sorc

En nog een hoop mules,allemaal legit(geen cheats of maphack etc.) en niet geboost/gerushed netjes voor 1 maand dacht ik zo :+

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond het nogal nep, iedereen zit te cheaten en doet in die cow levels dezelfde aanval zodat ze met gemak 4 levels stijgen. Ik vopnd het behroolijk snel gaan vervelen.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    en ik mag aannemen dat je net zoals mij dat wel op hardcore speelt? :p

Btw, het leuke van Diablo II is het online gamen.. offline is er geen ruk aan.. Daarom moet je een vergelijkbare game op de Xbox alleen met Diablo II vergelijken, als die game ook daadwerkelijk online gaat..

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Iedereen?Nee de meeste wel in duels games though.Maar ik speel legit en heb genoeg vrienden die legit spelen.En lvl 3 in cows games hostile ik....

Ocrist,hard en soft core,nu nog wel meer op softcore

edit:en 4 levels stijgen?probeer jij maar is een lvl 87 ff 4 lvl's te laten stijgen.En de perfecte EQ steeds aanpassen en weer nieuwe stuff vinden,zodat je nog een betere set kunt maken.

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  14. Cephisus

Cephisus XBW is groen

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, ik speelde een maandje en toen was ik een laag figuurtje dat er geen reet van snapte (jaar geleden ofzow) en toen speelde ik vorige winter en toen was ik in een weekje met een MF sorc klaar op lvl 92 ofzow en toen gingen mijn school resultaten er onder lijden en toen stopte ik, nu ben ik de cd van de uitbreiding kwijt...... heb nog wel het doosje en nummer. wel jammer, maar ik heb ook nog een xbox :) had een paar vrienden en kan nog alleen maar naam van 1 herinneren, Dagoe, als je hem tegen komt, hijs NL hijs Snel en lau.... hehehehe..... dat waren nog eens tijden....

15. N0X

N0X xboxtrader

Leuk Bevonden:
    0
    Maare kan je balders gate ok online doen.Dat zou wel vet wezen.Maar het spel zelf moet niet zow snel uit te spelen zijn dan is er geen ruk aan.

16. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dan toch de namen gaat geven, zeg dan meteen je accountname zodat je elkaar in je f list kunt zetten
    iig mijne is: mini-cons

17. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Heb er 5...
    Maar des-d1 des-d3 en des-d4 gebruik ik het meest,ben vaak online deze week nog vakantie..:9

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, de uitbreiding is voor n00bs, veels te makkelijk, en veel te goede makkelijk verkrijgbare stuff..
    Nah, classic op hardcore.. als je daar een lvl 90 krijgt ben je best goed..
    Ok het is in het begin best makkelijk.. Als je voordat je lvl 50 bent sterft ben je gewoon echt slecht.. Tis gewoon een kwestie van de acts doorlopen totdat je lvl 20 bent, dan act 4 halen, dan eventueel al CS runs gaan doen, als jehet trekt.. Of je gaat cowen..
    Dan ben je zo lvl 35, dan nightmare ff doorlopen, zelfde daar doen tot je lvl 50 bent, dan kan je doorgaan tot ongeveer lvl 60, maar je zou ook al naar hel kunnen.. en bij hel begint het best pittig te worden..

PS: Veel mensen vinden cowen voor noobs, ik heb zowel cow als cs runs gedaan, en ik vind cow runs toch echt wat gevaarlijker dan cs runs..

19. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    hmm misschien ben ik wel een n00b dan. ik speel ook nog helemaal niet lang online. maar nu ik het ontdekt heb is het wel zo veel gaver dan in singleplayer. Dat speel ik nu al bijna 2 jaar.
    maar ik ben dus de n00b online en dat geef ik gerust toe, WTF is cowen nou weer? of CS runs? achja ik zal er vaneigens wel een keer achterkomen.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    mja online is idd veel leuker dan offline..
    Cowen = cowruns.. Als je diablo hebt gekicked kan je met wirt's leg, een thome of townportal en je cube een portal openen naar de secret cow lvl (dit te doen in act 1), en daardoor kom je terecht in een lvl waar honderden koeien met scythes rondlopen..

CS runs= chaos sanctuary runs.. levert ook redelijk veel exp op..

Deel Deze Pagina