1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Days Gone

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hmm, ik lees juist dat story en gameplay ook niet meer dan okay zijn. Was het maar alleen de performance.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417







    Gaat een beetje op en neer qua score. Bugs en framerate dips (pro) komen terug in bijna elke review.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Daryl Dixon - You there? :+
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Die zit op de set bij Death Stranding te chillen.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Heeft ie nog genoeg tijd voor, met een 2020 release. :+
     
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Deze game is wel vet hoor. Gewoon een goeie open world game. Op pro draait ie voor mij wel prima, maar niet zo gepolijst als van 1st party gewend. Lijkt dat sommige reviewers wel die verwachting hadden.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Zal ‘m ook zeker een keer halen maar wacht even tot die lekker afgeprijsd is en flink gepatched.
    Ben nog steeds benieuwd naar het verhaal.
    Reviews sloopte The Last Guardian ook en die game zat ook vol met technische foutjes maar is uiteindelijk een van mijn favoriete games deze generatie
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Denk dat de game vooral te veel tegelijk probeert (cq kopieert van andere games), maar te weinig is uitgewerkt om als geheel uit te blinken. Hoe langer ik speel hoe meer gemiste kansen ik zie. Door dat gebrek aan focus blijft het ook een wat generieke game met dito story/characters. Maar de vijanden en gevechten zijn vet, de wereld en mooi, survival, faction en rpg elementen zijn leuk uitgewerkt. Hopelijk genoeg succes voor Bend om nog een game in deze stijl te maken.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Sony's Days Gone comfortably beat Mortal Kombat 11 in the UK boxed games charts.

    Its launch week physical sales are 27% lower than last year's PS4 exclusive action adventure God of War. It is actually a decent performance when you consider this is a new IP - and the review scores for this new game have not been as impressive as last year's multi-award winning effort.

    Mortal Kombat 11 had to settle for No.2 as a result. The game's debut performance is 43.6% smaller than 2015's Mortal Kombat X (note: digital sales are not included, and download sales have improved significantly over the last four years). However, sales are slightly up over 2017's Injustice 2, which is another beat 'em up developed by NetherRealm featuring DC characters.

    Mortal Kombat 11 sold best on PS4, with 71% of sales coming on Sony's platform.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Reacties op resetera zijn (ondanks de iets mindere reviews) ook erg positief.
     
  13. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Is ook gewoon een toffe game. Voor mij mochten de graphics iets minder mooi en dan een iets betere framerate speelt toch lekkerder dan die 30fps.

    Overigens elke dag zowat een update om de bugs er uit te halen dus als je de game een maand later koopt zal je denk ik een vrij soepele ervaring hebben
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Ik zie dat Cohh zich inmiddels erg vermaakt met deze game. Hoe speelt het verder mensen? Begrijp dat het na +/- 6 u spelen een stuk leuker/interessanter wordt? De gameplay in het filmpje ziet er lang niet verkeerd uit.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Het is heel leuk om te spelen, cruisen door een zombie speeltuin op die motor, gevechten worden steeds bruter door upgrades en sterkere vijanden, enemy ai helaas minder sterk.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Enemy ai van menselijke karakters*
     
  17. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb de game nu gespeeld, wat een overdreven reviews. Het verdient geen 9 of 10 maar slecht is het zeker niet.
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    .
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2023
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    meer mensen last van het probleem dat je PS4 de disc steeds als onleesbaar aangeeft?
     
  20. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Nee 0x, net uitgespeeld prima mee vermaakt.
    8/10
     

Deel Deze Pagina