1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBX] Xbox One/Series Koopjes Spotten

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 15 okt 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Monster Hunter World 15 euro bij Intertoys. Net gekocht. Arnhem. PS4 versie was nog duurder.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ongetwijfeld een zeer plaatselijke actie, maar bij de Intertoys in de Kalverstraat (Amsterdam) vanmiddag 12 maanden Gold gescoord voor 30 euro...(oudere grote kaarten; de kleinere 12 maanden kaarten waren nog volle mep)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Goede aanbieding op Xbox Marketplace(!)
    NBA2K19; 35 euro.
    NBA2K19 plus NBA2K Playgrounds; 26,40.

    Ok dan.

    Ik twijfel er nog even over, vooral omdat beide games volgens mij met micro-transactions werken, terwijl ze me qua gameplay wel tof lijken...
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Toevallig vandaag Playgrounds voor de PS4 binnen gekregen. Als je hem niet perse digitaal wil hebben is hij hier een stuk goedkoper

    https://ygz.nl/nba-2k-playgrounds-2-xbox-one.html
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Digitaal is hij op Xbox Marketplace ook 15, maar voor die 12 euro extra is NBA2K wel een leuke extra of course...

    Ga straks tijdens Champions League wel even reviews and fora lezen over hoe de games zijn, of de MT's storen, wat is er is aangepast/toegevoegd, etc.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Batman sale in de Marketplace;

    Return to Arkham!? 25 euro. Meh.
    Arkham Knight Premium!? 25 euro. Meh.

    Batman Arkham Collection!? 24 euro.

    Nu denk je, hey, die ene is een euro goedkoper, maar pas op, want als je die goedkope koopt, dan krijg je dus EN Return to Arkham, EN Arkham Knight Premium!

    Tja, dat wil je natuurlijk niet...

    (!)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lekkere faal aanbiedingen. F1 2018 21 euro op Xbox Live, 17,99 euro op PlayStation Store. Batman collectie wel goed qua prijs, alleen los niet. Uncharted op PlayStation Store op moment ook. Remastered los 14.99 euro per stuk. ND collectie bij elkaar geloof ik 25 euro. Wat moet je dan zou je zeggen? :+:+
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Return to Arkham en F1 2018 zitten toch ook in de GamePass ? Zou ik ze gewoon daarvandaan spelen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    paar euro onderlinge verschillen per store gebeurt idd wel vaker, maar goed, dat blijf je houden...

    Laatst wel irritant; wil al een poosje Shadow Tactics, mooie aanbieding in de PS Store, 15 euro, maar tegelijkertijd in de 'aanbieding' op Marketplace voor 30(!). Wil hem liever op XBO, dus nu de volgende sale afwachten.

    Shadow Tactics is momenteel trouwens 10,50 (plus 2 euro verzendkosten) bij Shop4NL.com . Ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Microsoft heeft recentelijk in hun policy opgenomen dat regio-wisselingen voor gratis games / goedkopere content niet is toegestaan. Nu is natuurlijk de vraag in hoeverre hier gevolgen aanzitten, wel belangrijk om het er even bij te melden!
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Lekker dan, schiet je jezelf als bedrijf in de voet. Ik ga het wel merken.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar als ik al de hele tijd een Amerikaans account heb? Ik woon gewoon in Amerika :+
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Met een Nederlands IP adres?:+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Best, dan wil ik graag in Nederland dezelfde kortingen als elders. Bloedzuigers.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dat gaat nooit gebeuren, andere markt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar dan ga ik niet perse in Nederland winkelen. Bovendien kan je het alsnog goedkoper krijgen als je met Live tegoed werkt. En zoveel goedkoper is het uiteindelijk ook niet overal.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jongens dit is een hele interessante denk ik!

    Xbox Live Ultimate, tijdens de E3 geïntroduceerd en in feite een combinatie van Xbox Live Gold + Xbox Game Pass, heeft een heel interessante introductieaanbieding:

    Namelijk 1 maand voor 1 euro ipv voor EUR 12,99.

    Nu denken jullie, joow lekker boeiend dat scheelt 11,99, daar kom ik m'n bed niet voor uit.

    Het toffe is... MS converteert hierbij bestaande Xbox Live Gold abonnementen, tot hoogstens 36 maanden, naar Xbox Live Ultimate, bij de aankoop die ik hierboven noem van die ene euro. Dus om er maximaal van te profiteren is het handig dat je nog een hoop Live Gold hebt staan. Live Gold is natuurlijk goedkoper in aanschaf dan Live Ultimate.

    Dus wat deed ik.. Ik had nog tot april 2020 gold.. Heb voor 2 jaar Xbox Live Gold bijgekocht (xbox fanboy hier, dus durf ik wel aan), voor bij elkaar EUR 88,xx, met automatisch verlengen aanvinken kreeg ik er nog 2 maanden bij, dus ik kwam (toevallig!) precies uit op Gold tot en met 9/6/2022.

    Vervolgens met bovengenoemde aanbieding de boel geconverteerd voor een euro naar Xbox Live Ultimate. Ben ik dus voor EUR 88+1 klaar, 3 jaar XBL Gold en Game Pass (NB: moet ik wel opmerken dat ik nog ongeveer een jaar Live op m'n account had staan en die nu dus niet hoefde te kopen).


    Zie hier voor de aanbieding
    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/byik7t/xbox_game_pass_ultimate_is_1_now/

    en hier voor meer info. Even lezen, daar is het duidelijker uitgelegd dan hierboven.
    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/byik7t/xbox_game_pass_ultimate_is_1_now/
    https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/bykwhg/psa_gamepass_ultimate_offer/
    Disclaimer: Ook zelf even de boel goed lezen en uitzoeken hé jongens. Bezint eer ge begint.

    EDIT:
    Ging dus van dit..
    [​IMG]
    ..naar dit..
    [​IMG]
    ..voor een al met al best schappelijk bedrag:)

    36 * EUR 12,99 = 467,68. Best veul geld normaal gesproken ^^ Koop je twee xboxen voor haha.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2019
    Gyrrack, AgentSmith en Yi-Long vinden dit leuk.
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zelf ook gedaan, eerst even mijn Xbox Live Gold abo verlengd naar maart 2021 en toen deze aanbieding er bovenop.
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zit gebakken tot 1-1-2022 :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina