1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je hebt 7 seizoenen lang gewerkt aan de opbouw van karakters ... en wat doe je dan?

    Dany, degene die de Iron Throne wil hebben, een leger verkrijgt, "justice" wil brengen in Westeros... die op het laatste moment snapt?
    Jamie Lannister, degene die weet dat hij foute dingen heeft gedaan, alles wil doen om het goed te maken, en samen met zijn zus sterft?

    Tyrion en Jon zullen deze GTST soap wel overleven, Dany gaat dood. 100%.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat is wel jammer als het zo is. :)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa, zou de kers op de taart zijn. In deze aflevering zag je al dat Jon het niet echt eens was met de manier waarop Dany met haar gevangenen (Kings Landing leger) om ging. Sterker nog, de hele stad werd in de as gelegd. Snap het als Dany zijnde ook wel ... maar haar "justice" gaat snel out the window.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind beetje raar dat het laatste seizoen is geschreven door de schrijver van Wolverine Origins (Deadpool haha) en iemand die nog niks heeft gedaan?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Vond t een goede ep

    HATERS GONNA HATE
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het zit er nu toch al dik in dat:

    Arya Dany gaat killen en dan de nieuwe "Kingslayer" wordt, aangezien zij nu wel de Mad Queen is geworden.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan hadden ze van mij seizoen -1.0 ook wel mogen verfilmen. Vind het nogal lame om haar de mad queen te laten worden. Zou voor mij echt een enorme teleurstelling zijn.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Was leuk
    20 min aan verminkte lijken, 15 min aan Arya dwalend door een stad, en de meest treurige dood voor personages als Cersei en Jaimy
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cersei is echt evil. Van mij mag ze nu wel dood..
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vond het ook een goede ep :)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik was sarcastisch btw.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Wanneer niet :+
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik ben zwaar getraumatiseerd.

    \Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik vind. Bizar gruwelijk hoe hard zij in de war is. Er is zoveel met Dany gebeurd en dan snapped zo door 1 vriendin? Haar man, iedereen die ze kent op een gegeven moment, haar trouwe adviseur worden allemaal afgeslacht en dan gaat het nog, maar nu die ene vriendin en ze slacht een miljoen mensen af? Seriously? Ze is gewoon erger dan Cersei geworden. Fucking Varys wordt effe aan gort verbrand. Wat gaat die gekke dwerg nu dan doen? Ik zou vrij angstig zijn voor die gestoorde gek. Ze was zo leuk 6 seizoenen lang. Ik denk trouwens dat Jon haar hoofd eraf hakt. Want dat doet een waar leider zei zijn nep papa altijd.

    Echt een heftige aflevering, met echt bizar toffe beelden. Weinig verhaal verder, maar dat is GoT nu. Een aaneenschakeling van toffe beelden. Ik denk dat Michael Bay hier wel van geniet.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Bro, het is niet opeens. Het wordt al ziek lang geforshadowed.

    Ik snap al het gezeik ook niet. Maar was te verwachten dat het einde en richting het einde allemaal zou teleurstellen. De hype is zo immens dat niemand tevreden zal zijn en er bizar ingewikkelde theorieën worden bedacht die never nooit uit zullen komen.

    4 vond ik wel wat kut, deze ep was gwn baas.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ondanks dat het geen slechte ep was, worden character arcs compleet verkracht voor shock effect en door gerush. Dat heeft niks met gekke fan theorieën te maken. Maar afgezien van Jaime, Euron en Dany's characters heb ik wel genoten. Ik vond die misdirectie wel fijn. Het was helemaal geen gevecht maar een bloedlustige slachtpartij en dat werd echt ziek in beeld gebracht. Cersei's dood is ook leuker (ondanks Jaime's arc) dan ik had verwacht. Qyburn ging heerlijk dood. Cleganebowl was goed en ik heb genoten van de BBQ.

    Edit: Ook vond ik mad queen prima. Graag zelfs, maar het had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Helaas moest het binnen 6 eps af zijn..

    Ook mooi om te zien dat Dany genoeg resources had om haar Dothraki en Unsullied te respawnen. Zijn dure units.

    Weet iemand trouwens

    wat de meerwaarde was van het meisje met een houten paardje die constant in beeld kwam om vervolgens een echt wit paard te spawnen voor Arya? Is dat puur symboliek of is het meer? Hahaha wie hou ik voor de gek :+
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2019
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Het had nog alright kunnen zijn, maar sommige stukken CGI en vooral choreography at Jaime/Euron was echt trash. Dat was enige wat me een beetje eruit haalde, plus Drogon was wel OP as fuck. Sure je kan weer gaan mierenneuken op alles (Euron instant transmission once again haha) maar wat maakt het allemaal nog uit.

    Tyrion is enige personage dat alles een beetje red moet ik zeggen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    CGI was wel ziek minder geworden ja..je kon wel duidelijk merken dat al het budget in ep 3 was gepompt
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    FUCKING DIE

    Ik vond het eigenlijk ook best tof, misschien omdat ik er al vanuit ging dat het kut zou worden. Maarre waar hebben ze Lena Headey zoveel voor betaald eigenlijk? Ik vind het wel jammer dat het eigenlijk compleet vanuit geen-Lannister kamp komt dit seizoen.

    Maar wel tof dat Dany compleet snapt, dit zat er inderdaad aan te komen. Clegane bowl was tof. Zeg maar in dit het licht van dit seizoen was het best een toffe episode. Hoewel, Arya is niet te killen. Euron is ineens niets meer waard en kan goed zwemmen. Golden Company, wat? Het is echt zonde dat dit gerusht is, anders was het best een toffe wending.

    Jon zal wel met tegenzin op de troon eindigen...
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2019
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Echt indrukwekkend ziek hard. Ben echt in shock.

    Heb het over die aflevering, niet dat clipje hierboven.
     

Deel Deze Pagina