1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ruim na de dood van die eerste grote Wild Hunt generaal. Nog nooit zover gekomen, maar de game is voor mij nog niet eens halverwege. :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Beste deel van de game. _O_

    Skellige is mijn favoriete gebied van de huidige generatie. Alleen de geweldige muziek al:



     
    Barbabravo, Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb de OST altijd uit staan. Ik doe dat praktisch in elke game die ik speel, omdat ik het als een te grote afleiding zie.

    Inmiddels een eind op weg met het zoeken naar de Sandstone. Ik vertrouw die kut elf voor geen meter, zijn Lab met Ciri overhoop gehaald ook. Dikke set armor van Skellige aan en twee dikke zwaarden, alleen mijn Steel Sword heeft geen slots. In de GOTY edition zit ook alle armor die niet in de losse games zit.
    Wel een hoop gefaalde quests, maar heb echt geen zin om alles te doen, dan draag ik wel de gevolgen. Vesemir dood uiteraard, knak nek, maar de verdediging van het fort kan praktisch zonder versterkingen.

    Aan mijn collectie kaarten aan het werken, maar ik had nog wel een vraagje: Ik moet voor dat toernooi eerst 5 kampioenen verslaan, sta nu op 4, maar waar zit die 5e? Ik wil dat toernooi wel graag doen.
    Overigens ging het levelen gisteren en eergisteren wel erg snel. Handje vol MQ gedaan, bijna level 29 en dat sinds eind april toen ik begon. :+8)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    OST uit? Wat zonde man. Haal je gewoon een extra laag uit de game weg... Hoezo leidt het je af dan?
     
    WHAT en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vindt het op de één of andere manier realistischer om zonder muziek te spelen. Het dwingt namelijk om alerter te zijn en je hebt minder tijd om je voor te bereiden op de vijand. Meestal, zoals in Oblivion, krijg je met muziek veel te veel tijd om je te verdedigen. Zonder muziek moet je je oren meer laten werken en is het een meer natuurlijker proces van opletten. Muziek in games vindt ik heel vaak een onnodige spanning geven. Zonder muziek moet je dus veel meer opletten naar mijn mening en idee.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jij speelde altijd alles op easy toch? Zou dan niet veel uit moeten maken. Mja, ieder zijn meug natuurlijk, maar de score van Oblivion en Skyrim had ik echt niet willen missen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Oblivion wel open altijd, maar misschien zet ik alsnog de muziek aan om te kijken of mijn mening veranderd is.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck, deze game heb ik nog steeds liggen.. Echt al 3-4 jaar in de kast, zelfs met uitbreidingen. Maar eens aan beginnen als ik Spiderman uit heb ofzo..
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    I know your pain... Ik begin steeds opnieuw en speel dan 15/20 uur en life gets in the way, I guess. Half jaar later begin ik weer vol goede moed opnieuw :+ Ik ben te oud voor deze shit geloof ik...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook wel een investering van jewelste.

    Ik deed het op een moment dat ik vooral singleplayer games speelde en er de tijd voor had. Ging prima. Later probeerde ik meerdere malen op NG+ verder te gaan, maar elke keer strand ik na een aantal uur.

    Overigens niet eens met Skellige als beste plek. Daar is Toussaint toch echt te idyllisch voor.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja tegenwoordig neem ik nog wel de tijd voor games hoor, maar ik probeer me echt op 1 specifieke game per keer te richten. Yakuza 0 ben ik halverwege afgehaakt maar ga ik wel weer oppakken.

    Heb God of War uitgespeeld, toen Detroit, toen DmC, Titanfall 2 en nu bezig met Spiderman. Maar een game als The Witcher kost gewoon zo veel tijd.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Toussaint staat zeker op de tweede plaats. De twee ontlopen elkaar nauwelijks, maar het ruige aspect en de muziek van Skellige doen het hem voor mij.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt. Steen binnen. Ik geloof dat ik na tientallen uren eindelijk bij het einde ben.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zo lang je de DLC ook maar speelt na de game. Beste DLC ooit. _O_
    Beide op hun eigen manier.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Altijd wel soort van interesse gehad in dit spel en zie nu dat hij maar €8,99 is op PSN dus ga hem ook maar halen. Komt dit jaar toch niet meer veel boeiends (voor mij) uit dus zal wel een keer tijd kunnen maken voor The Witcher
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ah joh, is een kort spelletje. In 1 weekend ben je er doorheen. Ik raffel Monster Hunter even af deze dagen (vorige week mee begonnen, ben al level 3 , en dan begin ik maybe next week met Witcher 3 GOTY.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    2000 punten te verdienen en ik zit nu nog niet eens op 300. Dus ja. Hoor er echt goede dingen over.
     
  18. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Sowieso Blood and Wine ook spelen, Yellow. Dat is nog echt een ouderwetse expansion, met meer uren aan content dan de meeste volledige games van tegenwoordig.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ga ik doen. Inmiddels game uigespeeld. Wat een rit. Jammer van het einde en helaas de verkeerde op de troon. Mag wel oppassen in Novigrad nu. Eerst even zij content afmaken. Nog veel te doen.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wel eerst beginnen met Hearts Of Stone. Dat is een nieuw verhaal binnen de bestaande wereld.
    Geweldige storyline met een geniale villain!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina