1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Team Sonic Racing/Crash Nitro Fueled

Discussie in 'Games' gestart door BigSyke, 14 mei 2019.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    21 mei komt Team Sonic uit. Een kartrwcer met teamwork. Je racet in een team van 3 met een Kracht, snelheid en techniek racer. Je kunt in elkaars slipstre snelheid maken, powerups delen en samen je team ability activeren. Je wint op basis van team resultaat. Als je zelf eerste bent maar je teamgenoten laatste verlies je.

    Dan eind juni de remake van Crash Team Racing en Crash Nitro racing. Meer dan 40 tracks en alle character plus meer uit 3 delen van de crash racing games. Graphics en engine van de grond opgebouwd.

    Zelf haal ik eerst Sonic en ruil die in op Crash als die uitkomt want voorkeur gaat toch naar crash maar wil ze beiden spelen als de servers vol zijn.

    Meer mensen hier die interesse in de games hebben?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik haal ze beide meteen. Crash Team Racing zeker weten. In die game al zoveel uren gestoken dat ik de remake niet mag missen. Meermaals grijs gespeeld en dat ben ik weer van plan.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ga zeker weten voor de Sonic racer. Al die delen zijn mij tot nu toe geweldig bevallen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Sonic Team Racing laat eigenlijk alles vallen wat het vorige deel zo bijzonder maakte, en richt zich nu op MP Team-based racing, met ipv een Sega love-fest wat betreft characters en stages, nu compleet gericht op alle bagger characters uit de Sonic reeks ...

    Dus nee, ik vind S&S All Star Racing Transformed helemaal geweldig, en grafisch ziet Team Racing er ook leuk uit, maar heb er eigenlijk geen interesse in.

    Heb verder niets met Crash Bandicoot: Geen van de games ooit gespeeld. Ik wacht gewoon rustig de recensies van die game af, en dan zie ik wel of ik interesse heb.

    Heb op de Switch nog een Mario Kart die ik nauwelijks aangeraakt heb, en op de XBO X de vorige Sonic Kart racer, XBO X Enhanced, dus eigenlijk kan ik gewoon bij die games blijven voorlopig.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat crash betreft: ik kan natuurlijk niet oordelen wat je van de characters vind als je nooit crash bandicoot hebt gespeeld.

    De tracks en de gameplay is wel heel tof sowieso. De banen hebben meer verticaliteit met jumps die naar korte of alternatieve routes leiden. Ook zijn de power ups beter gebalanceerd dan in Mario kart. Je wint als je goed speelt. Niet omdat je geluk met powerups hebt.

    Sonic wil met de teamplay ook zorgen denk ik dat geluk door power ups minder is. Ben ook benieuwd hoe leuk de tracks zijn, maar dat ga ik ervaren.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2019
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sonic kan af en toe wel frustrerend moeilijk zijn en verplichte slip uitdagingen haat ik en meer van dat soort zaken. Het racet heerlijk, daar niet van, maar ik ga denk ik wel vol voor Crash. Sonic pik ik ook nog wel op, maar die game hangt sterk van de uitkomst van de gemiddels recensies af, zowel pro als gebruiker.
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Even vorige post aangepast. Autocorrect had van verticaliteit het woord bestialiteit gemaakt
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Net de IG review over Sonic gelezen en dit gaat het denk ik maar niet worden.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Reviews zijn beetje tegenstrijdig. Sommige vinden het niks. Anderen vinden het rwcennzelf geweldig maar aantal dingen eromheen niet. Heb 7s en 8en al gezien maar ook lager.

    Voor mij genoeg om het uit te zingen tot Crash komt
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt maar haperingen/vertragingen onder het racen is voor mij een no go of het moet opgelost wezen.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Kwam ik niet tegen in reviews.

    Wel dat je online items heen en weer kunt geven aan teamgenoten voor de team ability. Haperingen bij customisen maar niet bij racen.

    Irritante stemmen van de karakters en RNG bij lootboxes.

    Gameplay zelf en de tracks zijnnreviewees over het algemeen wel positief over.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    IG had het geloof ik over haperingen en moet ff kijken welke andere review het had over haperingen/vertragingen.
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm de reviews zij wel heel erg verschillend. Nou maar even wachten op wat user ervaringen.
     
  15. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Gisteren mee begonnen, maar nog iets te weinig gespeeld om een oordeel te kunnen vellen. Eerst nog wat online races en wat missies halen :)
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zal vandaag in de bus liggen. Gisteren verzonden.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Gister aantal reviews gelezen en filmpjes gekeken en gister avond toch maar besloten ook te bestellen. Vandaag binnen gekregen zondag even spelen.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Tot nu toe voor eerste avond veel plezier mee gehad. Voornamelijk storymode gedaan.

    Verhaal stelt geen ruk voor maar de races zijn erg leuk. Het bevalt me ook dat karakter klasse ertoe doen. Een technicus karakter kan op zand of water racen zonder snelheidsverlies. Een Power karakter kan dan weer obstakels gewoon kapot rijden voor ringen waar andere karakters erop zouden crashen.

    Wel wordt het snel moeilijk. Ik vermoed rubberbanding.

    Ik weet dat munten er zijn om dingen te unlocken voor je racers zoals onderdelen, verf en stickers.

    Weet alleen niet waar de sterren en gouden sleutels voor zijn. Iemand?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sleutels zijn om volgende stadia in de chapters o.a. vrij te spelen. Heb verder zelf ook nog niet kunnen ontdekken waar ze voor zijn.

    Tot nu toe heb ik alles gewonnen met Sonic. Wel moet ik zeggen dat ik de mods naar verhouding te weinig vind doen. Je installeert er twee en dan is er eigenlijk te weinig aangepast waardoor je het idee krijgt dat er net zo goed geen mods in hadden gestopt kunnen worden.

    Driften? Hoe, want ik heb dat ook nog niet ontdekt en het was een stuk makkelijker in de vorige game. Story sla ik over, dat boeit me echt helemaal niets in deze game. Grafisch niet slecht, maar had wel aardig wat beter kunnen zijn. Denk dat deze game wel ergens tussen de 7 en 8 waard is. Niet slecht, maar ook geen topper.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Driften is L2 ingedrukt houden terwijl je stuurt. Hoe langer je hem vasthoudt hoe meer boost je krijgt.

    Je moet wel redelijk lang driften voor de boost dus alleen doen op stukken waar het kan.

    Als je drift terwijl je in de slipstream van een teamgenoot rijdt krijg je een flinke boost.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina