Hoeveel games koop jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 26 aug 2003.

  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox nu ongeveer 3 maanden en ik heb er 4 spellen bijgekocht. Ik koop er ongeveer 1 per maand.
    Is dat weinig :confused: want ik zie hier wel eens lui met 50 games ofzo.
    (maarjah die geven ook 1000 euro ofzo uit8)
    bedankt
     
  2. Herr Konig

    Herr Konig Proffesional

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kocht er 1 in juli met 3 spellen en heb nu inmiddels 8 spellen :)

    edit/ zie me plaatje :)
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb iets van 22 orginele spellen. Soms koop ik er 2/4 in de week en soms maar 1 in de maand. Hangt van mijn bui af en of de titels leuk zijn. Vaak haal ik ze ook bij de free, ff uitspelen en dan weer ruilen!!!!
     
  4. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb m'n xbox sinds mei en heb nu 7 spellen. Ik koop gewoon een spel als ik genoeg geld heb en al me andere spellen niet echt meer speel.
     
  5. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nu 76 stuks....
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Een stuk of 35. In een halfjaar bij elkaar gesprokkeld.

    Koop niet alleen in winkels, maar ook op internet en dan ook de marktplaatsen en bijvoorbeeld X-bazaar.

    Het gaat mij niet zo zeer om een aantal games per maand, maar meer om de totale som per maand.

    Maximaal een € 100,- tot € 200,- p/maand aan allerlei electronische gadgets :D
     
  7. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik iets van 25 ofzo deze maand had ik er drie
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    jij wel jij ;)
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik haal puur de games die me echt wat lijken, tot nu toe nog geen 1.. maar ik denk dat KOTOR daar verandering in brengt.. ik heb me Xbox nu 3 kwart jaar, en ik heb nu dacht ik 9 games..
     
  10. ormagon3

    ormagon3 hunter

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop alleen de hele goeien ik verdien 35 in de maand en ik kan dus maar 1 spel in de 2 maand halen!!!!!!
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, ik koop ook nog andere spellen voor andere systemen (net 550 dollar weggegooit, nja aan GBA spellen :p)

    anways, ik heb nu 20 xbox spellen in 15 maanden ofzow..
    xbox since 23 maart 2002
     
  12. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop alleen spellen die ik heel goed vind, deze maand heb ik bijvoorbeeld niks gekocht maar als er volgende maand iets leuks uitkomt haal ik die.... ik heb nu 10 spellen ofzo en ik heb mijn xbox sinds 14 februari ( ja ja ik had een date met de bart smit op 14 februari :p ) want toen had je dat Thrill Pack Splinter Cell en PGR
     
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn xbox nu al vanaf het begin, dus zon anderhalf jaar, en ik heb nog maar 9 spellen. Dit is omdat ik in die tijd nog weinig spellen heb kunnen vinden die mij konden boeien. Ik ga geen spellen kopen die mij "wel aardig" lijken, want dat vind ik zonde van mn geld. Ik ben daar achteraf wel blij mee, want nu kan ik met gemak alle toppers kopen!!!! De spellen die ik heb: Halo, PGR, DOA3, amped, pdo, moh frontline, Brute force, shemnue en Splinter Cell. De rest leek me gewoon middelmatig en die games hoef ik nie. Voor dat geld koop ik liever een topper voor mn pc. Vooral als je nagaat dat een spel zon F#ck!ng 70 euros kost! Maar mn games verzameling wordt wel wat groter denk ik met: Top Spin, Sudeki, Fable, Halo 2, True Crimes, Kotor, Soul Calibour 2, PGR2, SC pandora tomorrow, DOA online, Ninja Gaiden, Doom 3, Counter Strike, Rainbow Six 3, HL2, Prince of Persia, Deus ex, Beyond Good and Evil enz. 9 + 18= 27 spellen. Damn dat is wel een verschil :{ . Maar dat kost dan wel 18 * 70 = 1260 euro!!!!! tjeee dat is toch wel weer wat TE veel!!!!

    BTW alle donaties zijn welkom op giro nummer 123 ten behoeve van een arme xbox gamer :'-(
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  14. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alledrie de consoles, en om te voorkomen dat ik teveel geld uitgeef aan games en DVD's, koop ik maar een vast aantal per maand, namelijk 3 stuks. Of dit nu 2 DVD's zijn en een spel, of een andere combinatie, dat maakt niet uit.

    Qua geld kom ik dan op ongeveer 60 euro per maand uit (kies wel de budget games en DVD's uit). Genoeg voor een niet-werkende, en dus op studiefinanciering terende student vind ik...:)
     
  15. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop alleen als het geld waard is en als ik genoeg geld heb en als het gewoon een musthave is....
    aantal games: zie sig.
     
  16. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de xbox sind 14 maart 2002 en heb 19 games,toen ik de xbox had kocht ik wel een spel per maand ofzow maar dat is nu wel aan het dalen want nu wacht ik eigenlijk alleen op SW:KOTOR (binnen nu een 3 maanden dan).
     
  17. Brother Bear

    Brother Bear Xbox Live addict!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n Xbox sinds vorig jaar april. Koop niet zoveel games, speel de games gewoon tot ik ze uit m'n hoofd ken. Heb nu (samen met m'n buurjongen RumbleBumble) ong. 30-40 games gehad. Nu, na een dure vakantie, hebben we d'r nog een stuk of 7-8. :)

    Grtz Brother Bear
     
  18. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop 1 keer in de twee weken een spel. altijd in de winkel. niet tweedehands
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 7 spellen. en dat is vanaf vorig jaar april tot nu.

    jaja, ik koop niet zovaak:) k ruil meer
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Kijk maar in mijn sig. Heb me boxie sinds januari dus 7 maanden is dus +/- 2 spellen per maand
     

Deel Deze Pagina