1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Apex Legends

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 4 feb 2019.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die bestaan ook niet. Gouden wapens hebben die alleen en dat zijn geen losse attachments. Select fire is bijvoorbeeld ook goud terwijl het apart een paarse mod is.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Tim vindt dit leuk.
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo een vermoeden had ik al
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gister avond 2 uur met Octane gespeeld. 25 kills en 2 wins.

    Vind het een super fijn mannetje, lekker vlot allemaal en een kleine hitbox. Die jump pad had van mij hoger gemogen maar ik vind hem wel ideaal, stim aan, jump pad neer en je vliegt een heel eind.

    Vooral nuttig om enemy teams te laten paniekeren, ik eroverheen en ineens moeten ze aan 2 kanten schieten. Vaak draait of iedereen of zeker 2 man waardoor mijn team vrij schot krijgt.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alle info so far qua teasers voor dit seizoen.

    [​IMG]
     
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Surpriseee madafuckaasss
     
    Kaspoll vindt dit leuk.
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Netjes man, maar wel echt poepslecht van het enemy team. Ik had je allang gehoord :+ Vooral als je eenmaal zo dichtbij rent haha.

    Gister 4 wins gehad, nu totaal 11 met de octane gaat wel lekker heerlijk mannetje. Verder paar met Lifeline en Bloodhound dit seizoen. Wil eigenlijk wel ergens wat stats hoeveel je in totaal hebt gewonnen. Ben erg benieuwd namelijk.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Solo, 10 kills, 2500 damage, combo longbow en r99. Laatste kill mastiff, champion
     
    Pride vindt dit leuk.
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Enige wat ik niet snap en dat doen mijn teammates soms ook, waarom nog die carepack? Hij weet dat het rond jou locatie moet zijn en je hebt niets nodig?
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Beter schieten ze op met wat crates als je 100 bent. Krijg niks meer, echt het gevoel dat ik XP krijg voor jan piet snot.

    Dit seizoen nu wel lekker wat wins al, 21 met de octane, 19 met Pathfinder, 12 met bloodhound, 3 met Wraith, 3 met Caustic, 1 met Mirage, 2 met Lifeline. Leukste blijft pathfinder en octane door de snelle mobiliteit.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij mij zijn Gibraltar en Mirage aanvoerders met beide iets van 12 wins. Volgens mij staan alleen Bangalore en Mirage op 1 win, de rest op 4-6.

    Deel je mening over de rewards, dat is echt waardeloos... Inmiddels ruim boven lvl 100 en lvl 80 season 1 en ik heb nog steeds geen 1.200 materials on een legendary skin te halen...
     
    Pride vindt dit leuk.
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ja echt drama. Ik heb een legendary skin voor de mozambique en een legendary skin voor de Spitfire. Verder geen enkele skin. En ik heb zelfs 1 keer voor 10 euro packs gekocht en 2 keer een code voor 1000 punten eraan gespendeerd. Dat is al 30 euro in principe los van alle packs uit de game. Drama

    ( 2 codes gerolen voor rocket league items met gasten die ze niet nodig hadden )
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    gerolen nog wel
     
    bulletproof010 en Jorrie vinden dit leuk.
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Niet zo zeiken joh, anders zet ik je langs mijn zoontje in de hoek die jankt ook geregeld om niets.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb wel iets meer geluk met crates. 2 legendary Spitfire skins, 1x legendary Pathfinder + upgrade en een Havoc Legendary. Wil graag een Gibraltar skin maar kom al weken 120 mats te kort.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat is wel echt klote man. Ik heb er 370 ofsow
     
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Het is een gratis game... :+ Denk ook niet dat je nog gratis crates gaat krijgen buiten de gratis crates in de gratis battlepass en de gratis crates dmv levellen tot en met lvl100.
    Als je meer wilt zal je toch moeten betalen ervoor of wachten op s2 tot je nieuwe battlepas kan kopen.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Snap ik ook wel. Maar het zou juist beloond moeten worden toch als je max level haalt? Als je level 100 bent krijg je geen XP crates meer, alleen wat random punten om legends te unlocke. Ik zou dan juist vanaf level 100 mensen belonen omdat ze zoveel spelen. Niet dingen afnemen omdat ze veel spelen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk niet. Ze willen jouw hooked krijgen door cadeautjes te geven. Verschilt niet zoveel van de tactiek die dealers gebruiken met zwaar verslavende middelen zoals coke en heroïne waarin de eerste keer gratis is...

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb je ook een goed punt inderdaad.
     
  20. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Noob teammates weer meteen dood en gequit, hoopte op een team van 2 of 1 persoon op het einde maar nee hoor, zie ik ze alle 3 lopen..

     
    Reson vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina