@Kimi NL ik zit nu momenteel tot eind juni in mijn examenperiode. Ik zal misschien eens af en toe een race meedoen die periode maar ik geef mijn studies vooraan. Maar af en toe ontspanning kan geen kwaad natuurlijk . Ik heb wel posters gemaakt (zie hieronder). En ik moet zeggen ik vind sommige wel gaaf ! PS: ook sorry voor de vorige cup maar de laatste races zat ik met deadlines voor mijn projecten en laboverslagen.
@Kimi NL ook zie ik dat er een race gepland is 24 juni? Ik heb dan Nurburgring 24h voor mijn cup gepland
Ik wil 143 inderdaad. Dacht dat Jimmy die had maar dat is 193. Bedoelde dus 143 als die licht groene.
Hallo allemaal, Volgens mij heeft Jimmy 2 weken geleden al aangegeven dat hij iemand kent die ook wel wil mee doen met jullie cup, dat ben ik dus. Ik race in real live een beetje voor de hobby in een klassieker, maar ik ben nieuw in de sim racing wereld. Ik heb mijn set pas 2-3 weken. Volgens Jimmy maak ik goeie kans op een pole position in race 3. Maar ik hoop na een tijdje toch iets meer vooraan mee te kunnen doen zodra ik het iets meer onder de knie krijg. Dus als jullie het goed vinden zou ik graag maandag mee willen doen?
Welkom! Helemaal prima hoor. Handig is als je ons toevoegt met onze gamertag. Dat maakt het joinen van een lobby en een party wat makkelijker. Ook kun je de meesten van ons op andere avonden wel treffen, wat het oefenen van racen in een groep online voor maandag wel makkelijker maakt. Vergeet niet bovenaan "topic volgen"aan te klikken. Dan krijg je gelijk te zien wanneer iemand in dit topic post en blijf je makkelijk op de hoogte van dit forum.
Gisteren een paar rondjes gereden. Kon me helemaal niet herinneren dat Sakitto zo smal was. Leuk uitdagend baantje waar een fout snel gemaakt is. Overigens best lang geleden dat we met "schade uit" hebben gereden. Misschien op zo'n smal baantje met een dikke Ford geen slecht idee.
Lekkere baan vooral! S2 en S3 zijn top. En iemand gaat sowieso het zwarte muurtje pakken in de laatste chicane https://gamerdvr.com/gamer/jimmy-jurqinoff/video/75471551
Ik snap nog niet zo goed hoe jij zoveel grip hebt in sector 1. 1:04.8 is mijn PB op dit moment, maar ik verlies in Sector 1 gewoon bijna 1 seconde op jouw tijd.
Oh kan heel goed, ik merk ook wel dat ik na 12 ronden mijn band LV geel begint te worden. Maar is nog steeds goed te managen. Daarnaast komt mijn bandenspanning na 5 rondjes ook gewoon rond de 1.72 / 1.75 uit waar Jimmy ook z'n snelle ronde mee start. Dus opzich denk ik niet dat wij heel veel erg verschillende bandendruk rijden. Heb mijn demping achter en voor redelijk zacht staan voor grip in de langzame bochten, ik denk dat het daar eerder uit voortkomt, dan uit de lage spanning. Maar ik ga in de TimeTrial Jimmy z'n setup wel even nakijken.
Ik heb aan de wielophanging vrij weinig veranderd, dus daar zal het 'm ten opzichte van stock ook niet echt in zitten Heb wat achtervleugel weggegooid, dus kan zijn dat ik wat harder richting T1 loop, al zal dat verschil absoluut geen seconde zijn.