1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Maakt mij verder allemaal niet zoveel uit. Ik koop wel weer een nieuwe VR als het wat beter is geworden en ik weer aan een nieuwe PC toe ben. Voor nu geniet ik elke dag van mijn Rift en als ik die niet gebruik mijn Triple setup. terug naar de console gaan zie ik mijzelf niet zo gauw meer doen. Wellicht verkoop ik de hele console bups...
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    The Rift S ziet er ook prettig uit.. maar ik wacht nog even..
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ben benieuwd naar je bevindingen!
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ok, mijn eerste bevindingen na 2 avondsessies (2 x 1,5 uur of zo)

    - Quest is 'the true VR experience as we know it' ... Dus als je PSVR of PCVR al kent dan herken je direct dat Quest een volwassen/soortgelijke VR ervaring levert. Het is dus geen slap aftreksel of zo

    - Dat betekent dat de Quest eigenlijk een fantastisch (en betaalbaar) stukje techniek is, want alles zit dus in die ene Quest + 2 Touch controllers ... een 'standalone VR console'

    - Roomscale, Guardian, Videothrough, InsideOut tracking, Touch controllers en helemaal geen draden ... het werkt echt :)

    - Het is opzetten en gaan in 30 seconden

    - De vrijheid (geen draden) is next gen

    Ik vind de Quest ok ... maar wel voor erbij/ernaast (in mijn geval PSVR)

    Is er een minpunt?

    - Het draagcomfort. Damn daar ben ik nog ontzettend mee aan het klooien. Ik ben PSVR gewend en dan is de Quest strap een stuk minder. Ik ben nog erg bezig om de Quest lekker op mijn hoofd te krijgen. En zijn gamers die geen probleem hebben, maar ook genoeg die klagen over het comfort. Misschien een kwestie van wennen en tweaken, maar het ongemakkelijk draagcomfort vergalde wel een beetje mijn eerste sessies vandaar dat ik niet gelijk wilde posten. ... Hopelijk komt dit goed (denk het wel)
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2019
    fredfenster en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Na de release van de quest heb ik een tijdje zitten twijfelen tussen de psvr en de quest, uiteindelijk maar de knoop doorgehakt en vanavond ga ik een quest besteld omdat ik denk dat ik er veel vaker meer zal gaan spelen vanwege de makkelijke setup.
    Ik ben nog wel een beetje bang of de quest nog een leuke tijd ondersteund zal gaan worden maarja, ik wil gewoon NU een toffe VR ervaring :)
     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Echte workout, een paar potjes, 15 minuten of zo, kon gelijk onder de douche ... Creed (Boxing) :)

     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2019
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Iemand Blood & Truth gespeeld? Ik krijg dinsdag mijn PSVR en ben op zoek naar een eerste game. Ik ben gek op shooters dus dit leek me een mooie introductie ook tot VR.
     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Doe ook even Superhot VR kopen dan. b
    Blood and Truth wordt unaniem goed gevonden. Wel beiden met moves spelen
     
    inoway vindt dit leuk.
  10. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Vet, gelukkig zijn beiden in de aanbieding nu. Moet alleen nog even ergens 2 moves oppikken.
     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Oh, en haal dan ook Statik, I Expect you to Die, Moss, Astrobot, Untill Dawn en Resi 7 :+
     
    inoway vindt dit leuk.
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Vanavond psvr weer eens aangezet. Moss aan begonnen, erg leuk, met de muziek erbij kom je echt in een sprookje terecht. Super hot paar levels verder gegaan, die game is zo badass. Heel innovatief gebruik van de mogelijkheden van vr tov flat. Resi7 even geprobeerd, maar moest snel stoppen door motion sickness =(
     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Blood & Truth is in de UK store maar 20£ zie ik, met de huidige koers wel interessant. Toch maar vast meegepikt :thumbs:
     
  14. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Gisteren voor het eerst VR World gespeeld en meteen London Heist gespeeld. Heel vet! Nu nog met de Dualshock controller, dit weekend echt even de move controllers oppikken.
     
    inoway en Killamonkey vinden dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Als je van space games met een uitdaging houdt moet je ook Thumper en Tetris Effect in de gaten houden. Oh, en Beat Saber is een no brainer als je moves hebt en de beste en leukste introductie in VR voor nieuwkomers. Zelfs mijn pa vraagt me nu iedere keer als hij langskomt voor een etentje ok BS te spelen :+
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik ging net ff Sprint Vector doen, intens zeg, tering. Alleen nog maar 2 tuts gedaan, gelukkig geen motion sickness. Vanavond eens mee verder.

    Was eerst potje Racket Fury aan het doen maar doe Theo Zen ga ik volgens mij nooit verslaan =(
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    I'm ready!!! Hoe laat gaat ie live?
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Weer tot diep in de nacht gespeeld ... NMS VR heeft Skyrim VR proporties. Blur technisch en control (Moves) technisch lijken ze ook op elkaar. Goed geslaagd! (uitgaande van oude PS4 hardware) ... En ik verwacht nog wel Pro tweaks, dat zou mooi zijn. Maar de scale van NMS is enorm, en dat in true VR ... Ubertof!



     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2019
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
  20. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085

Deel Deze Pagina