1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ondanks m'n negatieve blik op re used exotics was ik wel zo enthousiast dat ik gister de Quest direct na maintenance gestart heb...

    Ik zeg nu ook.. Geen anual pass meer voor deze jongen en d3 koop ik een keer in de sale..

    Ik kan alleen niet garanderen dat het ook daadwerkelijk zo gaat lopen :+
     
  2. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Zeiken jullie nog steeds op deze game...die jullie niet meer spelen...
     
    Maddmonkey en bulletproof010 vinden dit leuk.
  3. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja er is weer genoeg te zeiken;
    Comp en rumble moeten spelen voor de invitation of the nine.
    En de Season of the nerf.. whisper kan de prullenbak in.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    6 juni reveal van komende (gok ik) september DLC.

     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja en dat wordt dan weer opnieuw dokken zeker?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja... nee. Dat zien we volgende week wel.
    Ga er wel van uit overigens.

    Vraag me af of de komende DLC zonder input van Activi$ion is gemaakt...
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu de game weer opgestart omdat ik dan naar 690 gelijk kon gaan. Gameplay loop blijft echt wazig in deze game. Constant saaie milestones doen zodat ik (vooral) nieuwe wapens kan krijgen waar ik... Wat precies mee kan? Om in dezelfde content te gebruiken die je al met 2 vingers in de neus kan doen.

    Menagerie ziet er ook wel geinig uit, maar voor hoelang? Crucible kon ik in D1 van genieten, maar ik wil het nu niet eens meer aanraken.

    Meh, blijft zonde want de game speelt wel lekker.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb de game niet meer gespeeld sinds het nieuwe seizoen; de Drifter. Gambit Prime spreekt me totaal niet aan.
    Qua gameplay is er niets leuker als Destiny ... maar dan moet de content ook zijn werk doen.

    Ik word niet bepaald vrolijk van die oude content die gerecycled word. Wel benieuwd naar de content die getoont word morgen ... maar zal me benieuwen of het me weer pakt. Mijn handen jeuken wel weer ... maar geen trek om weer dezelfde 2 jaar oude saaie Strikes, Milestones of weet ik 'et te doen.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Denk dat D2 niet meer verandert. Het zal met het volgende deel anders moeten

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waarschijnlijk wordt ook cross save aangekondigd.

    Toch leuk voor de paar mensen die zo gek zijn alles dubbel te kopen. Voor bijv zowel de xbox one als ps4.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2019
  12. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    D1 was ook herhalend maar daar werd het fris gehouden met iedere keer vendor refresh, strike loot, nieuwe strikes en pvp maps.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat mis ik ook wel ... vendor refreshes. Of bij de Gunsmith een wapen ophalen, weekje wachten en duimen voor goede loot. Destiny 2 voelt, nog steeds, als een uitgeklede versie van Destiny 1. Nu is er wel het nodige aan toegevoegd ... maar het heeft me niet meer bij m'n ballen als het eerste deel had.

    Heb het gisteren gestart ... maar kon me niet lang boeien :mad:

    EDIT
    Bungie is de hype aan't opbouwen op Twitter. Verschillende berichten van mensen richting Bungie dat we al van de DLC weten; met dit als reply (van Bungie);





    Zou het dan toch de shared-universe-game worden die ze voor ogen hadden? Dat er een "basis" gepakt word en die verder word uitgebreid? Laten we eerlijk zijn, maakte zero-sense dat alles uit D1 weg is :+
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2019
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alright. Het word leuker.

    Destiny schijnt, volgens een leak, Free2Play te gaan worden.
    https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/bxfrzv/more_expansion_detail_plans_leaked/

    Waarschijnlijk komt er dus geen Destiny "3" maar word er verder gebouwd op Destiny 2 ... dus elk jaar een grote uitbreiding gevolgd door wat kleinere. Iets wat, imo, al eerder had moeten gebeuren. Denk dat Activision liever een Destiny 1 + 2 +3 had gezien zodat de sales maximaal werden ... maar met een Free2Play model hark je wel mensen binnen. Combineer dat met de zo-goed-als bevestigde CrossSave ... amai, gaat Destiny weer de goede kant op?
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dus terug naar de moon en die cross save is denk ik vooral gedaan voor de google stradia.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Sony moet natuurlijk de bitchboy zijn om geen approval te geven aan Bungie

    edit: nvm :D



     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2019
    CrazY vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Klinkt allemaal goed ... maar heb nog niet genoeg gezien waarvan ik echt onder de indruk ben.
    Wel super gaaf dat we nu dus weer de Destiny 1 (soort van) customisation krijgen ... alles weer een beetje fine-tunen zodat je echt je Guardian "eigen" kan maken.

    Terug naar de maan, pure nostalgie ... dat dan weer wel. Verder benieuwd naar het verhaal want ... zoals Datto al aangeeft; welke kant gaat dit nu op? Er zijn zoveel openstaande verhaallijnen (Stranger, Uldren, Qui'ra, Savathun etc). ... niet leuk meer.

    Al met al een prima zet dat we met "New Light" een boarding platform gaan krijgen. Zal meer spelers aantrekken. Uiteindelijk zie ik het nog wel gebeuren dat we het komende jaar alle bestemmingen van Destiny 1 erbij krijgen zodat het echt "één game" gaat worden.

    O ja ... 750 bij het instappen New Light? Dan hoef ik niet te spelen totdat Shadowkeep er is :+
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2019
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die van 60 euro als ik het goed begrijp zit weer een annual pass bij? Zal het toch wel weer niet kunnen laten, maar god man wordt wel erg duur zo deze game.

    En zal wel 740 zijn bij instappen New Light. Soms vraag ik me af waarom speel ik eigenlijk als je bij nieuwe dlc tot bijna tot oude light kan komen zonder er moeite voor te doen.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Wilde gok:eek:mdat je het leuk vindt?
     

Deel Deze Pagina