1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    "we zagen hoe Cal zich een weg baande langs andere obstakels. Zo kon hij via een wall-run langs en over diepe kloven komen en op een goed moment zagen we hem zelfs wall-runs aan elkaar rijgen, om vervolgens in een beweging door naar een muurtje te springen om verder omhoog te kunnen klimmen. Het zegt iets over de snelheid en dynamiek in de gameplay van Fallen Order, die we gezien de staat van dienst van Respawn ook wel hadden verwacht. Die dynamiek laat je vrij snel grote stukken van een spelwereld doorkruisen. "

    Uit tweakers preview, over die Jedi game. Vind het wel vet klinken
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoop dat de eerste 2 games geen representatief beeld zijn voor wat er nog gaat komen
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is er mis met the Outer worlds
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zag imo vrij generiek uit
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet persé, ik ben het niet vergeten. ;) Maar met mij zijn veel gamers die op een gegeven moment niet meer dit soort ondermaatse producten kopen. Maar of het signaal over komt? Duurt nog jaren...




    Mensen, dit wordt zo vet...
     
    ageQned vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Bij games van Obsidian gaat het om de keuzes die je maakt tijdens het questen, niet persé de mooiste graphics. Gameplay is soms ook een beetje clunky bij Obsidian games. Komt waarschijnlijk wel goed bij deze titel; ik verwacht zeker geen Fallout 76.

     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat een gare show van MS. Hoogtepunt was de Cyberpunk trailer en de trailers van Borderlands 3.

    Wtf hebben ze met Gears gedaan? Halo Infinite geen gameplay en totaal geen hype voor Xbox Scarlet. E3 2020 gaat wel los denk ik

    [​IMG]
     
    Zifnap, Jorrie en Yi-Long vinden dit leuk.
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Was idd een gare show. Misschien 10 minuten aan gameplay gezien. Had verwacht dat ze ivm de afwezigheid van Sony ook wel veel AAA titels van third parties zouden laten zien maar waar was bijv. de nieuwe CoD of een Ubisoft game?

     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2019
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Idk, er zat genoeg leuks tussen maar niet genoeg groot nieuws, prachtig die scarlet maar het zegt natuurlijk helemaal niks.

    Wel fijn die ultimate pass enzovoort, ook voor de pc en dat alles gewoon direct in je gamepass dropt.

    Ik verwacht dat volgend jaar pas interessant gaat worden aangezien dat de echte next-gen begint.

    En ik had toch echt op een Fable teaser of wat dan ook verwacht.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik hoopte op nieuwe Fable, Tunic, Ooblets, en maybe wat toffe verrassingen.

    Dus dat viel tegen.

    De verrassing zou dan nieuwe Tales zijn geweest, maar die was al gelekt. Zag er wel goed uit BTW. Eindelijk een mooie Flight Sim trouwens ook wel goed nieuws.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wat een ongelofelijke trash weer van MS.
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb echt niks gezien wat bijzonder is. Best knap van MS.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En Bethesda was nog kutter, moet je je voorstellen. :+
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb het gevoel dat de meest first part games naar scarlet worden verschoven, of op zijn minst cross gen worden maar alsnog pas worden getoond op het moment dat scarlet compleet is onthuld (zoals ze met Halo doen). Zo komt er voor het eerst sinds 2011 helemaal geen Forza dit jaar terwijl dat altijd prima omzet oplevert, next gen dus. Niks gezien van het nieuwe first party project van Playground Games (Fable of iets anders open world), next gen dus. Compulsion Games van We Happy Few hebben vast een berg feedback gekregen en zullen zeker aan het werk zijn om wat nieuws te maken, en mooi dat dat dan next gen wordt, want op current gen liep die game als een powerpoint slideshow.

    Maar daarnaast is er inderdaad niet heel veel wat ik me kan voorstellen wat "stiekem" wordt ontwikkeld.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Er komt geen fuck op die Scarlett behalve een nieuwe Forza en Halo.

    Nu moet Infinite iedereen echt gaan wegblazen wil dat echt awesome worden imo. 343 kennende gaat dat niet gebeuren.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Koop nu al liever een PS5, terwijl daar nog (bijna) helemaal niks van bekend is.

    Wel nice dat Metro: Exodus al in de gamepass zit nu.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2019
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Vernieuwd 'hip' en 'cool' en 'gek' uitziende Watch Dogs game, zelfde sausje als dat Ubi met Far Cry heeft gedaan.

    GAAP.

    Ok ik ben echt klaar met gamen merk ik. :+
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ho ho ho




    Je vergeet Gears
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gears nooit echt boeiend gevonden. Paar keer een kans gegeven, maar stoere brede mannen met vierkante kaken en grote guns, kunnen me niet zoveel boeien.

    Ori, Tunic en Ooblets lijken me dan wel weer leuk, maar daar heb je geen next-gen console voor nodig.

    Forza valt de laatste jaren tegen, dus daar verwacht ik vrij weinig meer van. Veel liever zou ik een terugkeer van Project Gotham Racing zien.

    Die nieuwste game van Ninja Theory zag er trouwens ook kut uit. Zonde.
     

Deel Deze Pagina