1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Game Pass

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 24 mei 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Oh noes! GAME PASS CHAOS op het forum! Het is idd altijd wat. Duidelijk eerste wereld problemen.:+
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vind het gewoon schrijnend dat het vorige maand zo was:
    Maar nu is het
    omdat DmC Devil May Cry en LEGO Star Wars: The Complete Saga eruit gaan? Dat zijn volgens mij oprecht de best gewaardeerde game uit die lijst volgens Metacritic na het 16-jaar oude KotOR.
     
    Zifnap, Romanista en Servantes vinden dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    En het hilarische is: ik heb nog niet eens een game pass. Quote me daar ook maar op, Racerblade. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2019
    Servantes vindt dit leuk.
  4. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Xbox Game Pass for PC will give players unlimited access to a curated library of over 100 high-quality PC games on Windows 10, from well-known PC game developers and publishers such as Bethesda, Deep Silver, Devolver Digital, Paradox Interactive, SEGA, and more. And just as we committed on the console, it is our intent to include new games from Xbox Game Studios in Xbox Game Pass for PC the same day as their global release, including titles from newly acquired studios like Obsidian and inXile. We’re working with over 75 developers and publishers to bring PC content to the service and we’ll ensure the library remains curated and full of great PC titles across a variety of genres, with new games added every month.

    https://news.xbox.com/en-us/2019/05/30/microsoft-approach-to-pc-gaming/
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb vorige week gamepass aangezet.
    Aanbod mag nog wel beter hoor, maar Tomb Raider was voor mij de reden.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vergeet Ashen en Mutant niet te proberen. Top games!

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Mutant is genius
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Nooit van gehoord zelfs, maar ik ga kijken
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
  11. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Opvallend dat Shenmue 1+2 erbij zit, terwijl de ontwikkelaar van 3 net heeft gevestigd dat ze niet bezig zijn met een versie voor Xbox One. Of wordt er vanavond toch iets aangekondigd? :)
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Op tip van @Graveheart Gamepass Ultimate nu 1 maand voor naar 1 euro. Het mooie is dat als je gold abonnement hebt deze wordt samengevoegd met Ultimate omdat gold ook in de nieuwe gamepass ultimate zit.

    Stel je hebt nu nog 3 maanden gold, dan krijg je dus eigenlijk voor 1 euro 3 maanden Gamepass Ultimate.

    Ik heb gisteren 2 jaar en 3 maand live toegevoegd. Heb dus nu voor 1 euro tot 1-1-2022 Gamepass Ultimate.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik betwijfel of Destiny 2 dan nog leeft. :+
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ok ik snap dit even niet ik heb een jaar xbox gold nog? Hoe moet ik dat zien dan met die pas ?
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Je kan max 36 mnd gold op je account hebben. Als je dus je account volpropt met gold en daarna de upgrade doet van 1 euro heb je naast 3 jaar gold ook 3 jaar gamepass.

    Ze zijn ons langzaam aan het kneden voor de digital only future.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prima, geen problemen mee, nu nog digitaal kunnen verkopen. ;)
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Digital only ben ik ook wel weg van. Alleen de winkels wat minder verwacht ik. Maar of MS of Sony dat wat uit maakt?...

    Ze zouden dan iets als een gold,zilver,brons abonnement moeten aanbieden met als eerste de nieuwste games (aaa titels) onbeperkt kunnen downloaden.
    Silver maximaal zoveel games kunnen downloaden.
    Brons.. de wat oudere games.

    Wat zouden game studio’s ontvangen van MS om in gamepass te verschijnen?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Helaas. Een spel is nu dan niet meer je bezit.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar je betaald er nog wel dik voor naar verhoudingen. Vroeg of laat denk ik, wanneer dit behoorlijk geïntegreerd raakt, ze toch wel een keer overstag moeten. Hoe digitaal de wereld ook word, des te meer zal de vraag of eis naar dit soort mogelijkheden toenemen denk ik. En mocht dat niet het geval zijn in de nabije toekomst, stel je dan eens voor wat 160+ digitale games op een account, waarvan de nodige Ultimate Editions, kunnen opleveren als ik mijn account zou verkopen + de consoles die erbij horen.

    Heb ik wellicht direct mijn PS5 in huis, plus een reeks launchgames. Het mag dan misschien wel niet, je account verkopen, maar zolang je zelf geen digitale games kwijt kan, denk ik niet dat er extreem gejaagd zal worden op mensen die toch hun digitale spullen kwijt willen, bijvoorbeeld een account met veel games zoals ik.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Straks zit alles in abonnementsvormen. Dan hoef je geen copies meer te kopen, spelen vanaf de cloud.
     

Deel Deze Pagina