[XOne] xbox live vraagje

Discussie in 'Games' gestart door pirathaban, 26 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo dudes ik heb een vraagje ik ga aankomende week een xboxlive pakket aanschaffen. Ik heb zelf geen credit card dus neem ik me xbox mee naar me vriend, die heeft wel een credit card dus ga ik bij hem thuis laten aanmelden. (vanwege dat die cc van zijn pa is) Me vraag is of er geen problemen geven als ik me xbox live weer thuis wil gebruiken omdat ik bij iemand anders thuis heb laten aanmelden.

    Alvast bedankt voor het beantwoorden van me vraag.
     
  2. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Geeft totaal geen problemen...
    Gewoon aanmelden en spelen maar.
    Ding verslepen naar huis en daar verder spelen
     
  3. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    jo Toxic_Timmie bedankt voor het beantwoorden van me vraag :)
     
  4. nielzo

    nielzo Guest

    nee je moet alleen misschien een instelling van een nummer verranderen als je in een ander huis gaat.
    ik moest namelijk een nummer van mn modem invoeren en die verschilt per modem.
    en er is nog een probleem maar ik neem aan dat je daar al rekening mee hebt gehouden, dat die vader de komende jaren jouw xbl abbonament betaalt
     
  5. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    jo ik heb nog een vraagje vriend van me is van plan om een credit card nummer aan te maken en daarom op 0 euro op te zetten(via abn) zodat microsoft geen kosten eraf kan halen. maar kan ms daardoor weigeren bij het aanmelden of later naar het aanmelden bij xbox live
     
  6. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Als die creditcard op dat moment geldig verklaard word door de creditcard maatschappij, dan kan Microsoft er gewoon geld vanaf laten halen hoor...
    Je komt gewoon in de min te staan.
    Je kunt wel premium purchase in je XBOX Live Dashboard uitzetten...en als je iets wilt downloaden en dat moet geld kosten, dan krijg je gewoon een uitgebreide waarshcuwing te zien dat het geld gaat kosten.

    En Microsoft gaat niet zomaar geld van je rekening afhalen.
    Dit zullen ze hoogstens een keer per jaar doen...om je abbo te verlengen zeg maar.
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij was het zelfs zo dat je minstens €1,- op je CC moet hebben staan... anders is ie ook ongeldig by the rules of MS...
     
  8. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat je in Amerika geld kunt storten op een creditcardnummer.
    In Nederland schaf je meestal zoiets bij de bank aan.
    De bank staat voor jou weer garant bij de Creditcard maatschappij waar zij dus een card onderbrengen.
    De check gaat voor zover ik weet nog niet zover dat ze via de creditcard maatschappij gaan checken of je echt wel $1+ op je rekening hebt staan.

    Zolang de bank garant staat voor je, weet de creditcardmaatschappij toch wel dat ze hun geld krijgen.
    Of je jou in de plus op min staat....het maakt niet uit...

    Maar verstandiger is natuurlijk in de plus..... :+
     
  9. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hem helemaal verplaatsen naar je vriend neem dan alleen die cc mee.

    Ik heb mijn vaders cc ook gebruikt en die woont 40 km verder zolang het cc maar in nederland is geregistreed en je xbox staat in nl kan je hem gebruiken.

    Die cc is gewoon simpele sloome kut controle. gewoon die cc mee naar je huis nemen ff aan melden en die cc hoef je nooit meer te zien.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gemoved en sluit topic je kan deze vraag kwijt in het centrale credit card topic

    er moet wel geld afgehaald kunnen worden door MS anders werkt de registratie niet ... men kijkt of je voldoende geld hebt om de abbo te kunnen betalen (volgend jaar)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina