1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Klopt. Inleveren dat zwaard en terug te keuken in
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bizar veel te doen ja ... ben maar begonnen om de beste gear mogelijk bij elkaar te halen ... je moet wat.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Als in legendary? Of epic gear?
    Want zie de meerwaarde niet van nu op level 55 beetje random epic gear te gaan verzamelen eigenlijk.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Pff dit spel is echt zo insane groot. Bij veel games zijn grote werelden vaak kut, omdat er te veel herhaling in voorkomt, maar vind het in Odyssey echt geweldig. Elk kamp/fort/basis is weer anders dan de vorige en heeft een andere uitstraling. Kwam gister bij een kamp boven Thebe voor een sidequest. Was gebouwd in een kloof boven een rivier. Super vet gemaakt. Screenshot:
    [​IMG]

    Daarna voor de main quest aangekomen in Sparta, wat er weer heel anders uitziet dan Attika etc. Ook leuk om af en toe historische shit op te zoeken. Zo was Alcibiades dus irl ook echt een dikke player :rolleyes:

    Nog wat gemaakte screens:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Gruwelijk spel. Bij de aankondiging van deze game nooit gedacht dat ik dit spel meer zou gaan spelen dan RDR2.
     
    Yellow 13 en Tyrant vinden dit leuk.
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het zal vast ongelooflijk groot zijn, maar als ieder kamp zulke verschrikkelijke domme en dove guards heeft, dat ik ze gewoon stuk voor stuk even van achter of opzij kan besluipen en afmaken, dan denk ik niet dat ik het heel erg lang boeiend zal vinden.

    Jammer, want qua speelwereld dus idd heel erg mooi. Ben alleen bang dat de gameplay en AI de lol flink gaan bederven.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb nog niet alle "gouden" gear :) Dus wat om voor te spelen ...
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Ah ok, ik heb dus ook nu Kosmos uitgemoord dus alle sets wel binnen (ook die van Artemis). Wel leuk om te zien wie dan de Cultist eindbaas was. Ook de mythische wezens, tering dat was echt wel pittig.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Eikels. Geen fuck te zien bij mijn eerste romance met Odessa. Fake bullshit. :mad::'-(
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Gast daarvoor moet je gewoon naar Amsterdam/
    Speel die game nou maar gewoon.
     
    Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Speel je op normal? Hoever in de game ben je? Vind het zelf soms nog best uitdagend een kamp te clearen (speel op hard). Zeker in het begin kun je bijna niet volledig een kamp stealth clearen. De elite soldaten, captains en polymarch kun je nooit in één keer assassinaten, dus dan kom je in combat, krijg je een horde vijanden over je heen en denk je dat het aardig gaat en dan staan er ineens twee mercenaries om je heen. Gaat nu overigens een stuk makkelijker nu ik een assassins build heb en lvl 47 ben.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Aardig wat huurlingen gedood al. Cultisten nog maar twee. Megaris is ook klaar. Phokis volgende stop. Gaat goed.
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Sowieso raar dat je een captain/polymarch niet in 1 keer kan assassinaten. Zelfs de Good old Spartan kick werkt niet altijd.
     
  13. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Kan je al cultists vermoorden voordat je in Phokis bent geweest dan?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Lol nee eerste zit in Phokis :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ben eigenlijk al verder, maar nog niet naar het nieuwe gebied gevaren. Gisteren twee huurlingen gedood. Pittig gevecht in dat dikke Spartaanse fort op Phokis. Geen Cultisten tegengekomen. Wel een leider in het zicht. Ik denk dus na Phokis dat je Cultisten kan uitschakelen, maar je kunt ze geloof ik wel eerder markeren.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    En dat is 2. Die quest Leeftijd is slechts een getal. :+
     
  17. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    holy crap.. zit sinds donderdag met griep, maar op goede momenten toch nog ff deze game gespeeld.. deze nacht heb ik de eerste 3uur van men slaap liggen ijlen en half wakker gelegen van de zee battles! some weird shit going on! Toen toch maar opgestaan, dafalgan gepakt en terug goed kunnen slapen :p
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    O zo leuk aan deze game. Tientallen quests in mijn log, wil je stoppen, blijkt dat je nog een quest aan de andere kant van Phokis in kan leveren. Ik geef gewoon @Tyrant de schuld van deze verslaving. Mij een beetje ophypen. :+:lol::D_O_
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb hier ook een paar uurtjes in gestoken, ben net weggevaren uit Kefalonia. Positieve indruk gemaakt, de gameplay is dusdanig verrijkt dat de drag die ik bij veel UBI games snel ervaar (AC:eek:, FC4/5, GR:WL) me dit keer misschien bespaard blijft.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Dit team heeft er wel van geleerd denk ik.
     

Deel Deze Pagina