1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Team Sonic Racing/Crash Nitro Fueled

Discussie in 'Games' gestart door BigSyke, 14 mei 2019.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet niet, Sonic recentelijk ook gehaald en tegen mijn verwachting in vind ik de gameplay van die beter en dan vooral de ai. Te veel gebeurt het dat de ctr ai zich bijna alleen op mij focussed, ongeacht mijn positie. En ook krijgen ze soms vanuit het niets een speed post.
    En ondanks wat de ontwikkelaar zegt verwacht ik vroeger of later microtransacties. De prijzen in de pitsstop tegenover wat je verdient bij winst wijzen daar imo wel op. En het blijft Activision.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor mij persoonlijk vind ik hem wel lekker racen, alleen een beetje te snel en gevoelig. De wereld is tof en doet weinig onder voor het origineel. Zou al bijna mijn oude baas op XBW smeken om deze te mogen doen, dan krijgt die er deze week nog twee als het moet. Vermaak me er namelijk wel mee... als in een vorm van comfortabele nostalgie. Ja, er zitten foutjes in, maar ik vind het nog geen reden om de game te kritisch te bekijken.

    Doordat er veel wel goed gaat, denk ik ook wel dat ze goed beseffen dat dit een flinke klassieker is en als je dat verprutst in de nabewerkingen, of beter gezegd patches, dan krijg je vroeg of laat de hoon van fans wel over je heen. Sonic is ook tof, maar makkelijker dan deze. CTR heeft een betere variatie aan tracks vind ik en ik vind ze ook minder irritant overkomen dan die van Sonic. De vorige Sonic game is de meest uitdagende, met het beste concept, maar CTR brengt imo de meeste nostalgie en doet dat gewoon meer dan goed.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is dat nou weer? Elke game moet je kritisch bekijken.

    Maar goed vond de Sonic racer leuker en beter dan ik had verwacht, maar niet zo goed als het vorige deel.

    Deze crash racing is ook goed, maar nu ik het weer speel vind ik het niet meer zo leuk als het orgineel.

    Maar goed al met al beide wel goede Kart racing games. Maar beter dan Mario Kart, nee dat niet tenminste niet leuker voor mij dan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    M.K. heb ik nooit gespeeld, althans veel te weinig om mij er nog iets van te kunnen herinneren. Ja, op bepaalde fronten mag je best kritisch zijn, maar de game is dusdanig goed neergezet dat ik wel denk dat ze nog wel aan de fouten gaan werken. Wat ik ook al een beetje aangaf: Als je de foutjes in dit stuk nostalgie niet aanpakt, gaan de fans je het totaal niet in dank afnemen en met meer fans die er van willen genieten, zullen de meningen dus ook sterk uiteen kunnen lopen.

    Ik ken het origineel meer dan goed, zelfs nog in huis, dus ik weet wel waar ik over praat. Vele tientallen uren inzitten, minimaal, en minstens een keer of drie alle races gewonnen destijds. De game is ook nooit erg moeilijk geweest. Wat ik tot slot nog bedoel te zeggen met niet te kritisch te bekijken: Eerst kijken naar de dingen die wel goed gaan en dan pas naar de mindere dingen en het totaal aantal dingen wat wel goed gaat weegt met gemak op tegen de slechte dingen.

    T.o.v. het origineel is MP irrelevant, omdat die naar mijn herinnering nooit in het origineel zat, dus dat is nieuw op basis van een oude game en oud design. Hier moet de dev de meeste kans krijgen om de boel te patchen. Maak anders desnoods een lijstje met plus- en minpunten, dan denk ik wel dat het nog wel meevalt. Voor mij is het alleen grafisch een beetje, de aardig gevoelige besturing, maar ook daarin gaan dingen gewoon goed en klein beetje de laadtijden misschien, maar ik speel wel op een Xbox One X, dus het valt nog mee. Totaal ligt echt wel tussen de 8 en 9. Ik zie vooral een duidelijk en kritisch verschil in graphics t.o.v. de Crash Bandicoot Trilogie, die is imo duidelijk mooier.

    Edit: Er is een patch van bijna een gigabyte.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2019
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat wil je nou precies zeggen?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat het allemaal wel meevalt. :+:oops:
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Voor mij beter dan MK maar dat komt al snel door 1 factor.

    Mario Kart is gemaakt met items die ervoor zorgen dat mensen die achteraan staan snel naar voor kunnen. Bij CTR kun je door goed te racen goed je eerste plek halen. Geen bullet bill of blue Shell. Als 1e kun je jezelf nog beschermen met schuld of droppen van Nitro, bom naar achteren of potion.

    Driften en boosten voelt ook beter in CTR.

    Wel had ik liever vernieuwde storymode waarin alle banen werden gebruikt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Hmm. Als ik 'm al zou halen dat was het voor de splitscreen multiplayer, en dan op de Switch. Ik lees zo hier en daar dat je eerst wel wat moet oefenen om de game goed onder de knie te krijgen, zeker als je het origineel nooit hebt gespeeld. Mijn vrienden zouden dan al afhaken, die kunnen al niet meekomen met MarioKart 8)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup, maar heeft iemand hier gezegd van niet dan?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kreeg een beetje de indruk. Laat maar zitten, het is duidelijk.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dit is voor mij de ideale couch multiplayer, daar zijn er tegenwoordig helaas niet zoveel meer van.
    Moet eerlijk zeggen dat ik van te voren geen eens wist dat er een online functie inzat..
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jammer dat ik met Wunpa Coina moet wachten tot een character beschikbaar is om te kopen.

    Gisteren nog niet genoeg munten voor Nash. Vandaag is het die stomme dikke mime clown.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Komt een aardig update aan!

    Nog mensen die dit op de PS4 spelen?
    Zit er misschien een XBW CTR avond in?
     
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik krijg dat power sliden maar niet meer lekker onder de knie zoals vroeger.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  16. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Dit ja, dacht dat het aan mij lag maar dat is gelukkig niet zo.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eigenlijk mist de game online een soort van ja skill matchmaking? Ik vind het niet erg dat ik geen eerste wordt of niet heel lekker kan mee komen, en dus slecht ben in de game lol.

    Echter omdat er bijna in elk potje wel iemand zit die super goed is en je maar 30 sec over hebt als de nr1 over de finish is eindig ik 80 procent van de matches niet eens gefinished.

    Zelfs al vaak genoeg meegemaakt dat alleen de nr 1 en 2 over de finish kwamen en zelfs de nr 3 niet eens. Tsja het zou wel leuk wezen om dan toch wat vaker de banen zou kunnen uitrijden. Verliezen vind ik niet erg maar zo vaak een race niet eens uit te kunnen spelen begint wel vervelend te worden.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vraagje,

    Ben net begonnen met de game.
    Maar klopt het dat je in een powerslide niet kan sturen? Maar alleen in de richting waarin je powerslide?
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee volgens mij is dat niet mogelijk. Of ik moet het ook totaal niet snappen.

    Bijna bij de gold tier, damn wat een grind voor mij
     
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina