Heerlijk man. Ik heb wel 2 ker gehad nu dat de "derde" al in het begin leaved en dat we met 2e winnen. Maar niet in mijn uppie. Meestal eindig ik dan 2de haha
Toffe update. Voor mensen die de battle pass hebben krijg je een R301 legendary skin en een Legendary skin voor Wraith. Challenges en de nieuwe "top 5 lobby" vind ik zelf leuk. Gister 4 potjes gedaan en 3 gewonnen met randoms, waarvan 2 in die top 5 lobby. Krijg je toch weer een mooie legendary triple take. Stuk beter nu dat je wat kan verdienen, geeft me weer een doel elke week te doen.
Seizoen 2 van Apex Legends heet Battle Charge en begint op 2 juli. Dagelijkse uitdagingen en een nieuw wapen L-STAR is een wapen van Titanfall 2. Apex Legends krijgt ook een Ranked-modus, met zes tiers. Spelers gaan omhoog vanaf Bronze, dan naar Silver, Gold, Platinum, Diamond en uiteindelijk Predator. En een nieuw personage.
Nieuwe map kun je ook nog niet echt verwachten. het is geen kleine CoD map die ze erbij moeten zetten. Bij alle BR games duurt dit super lang. PUBG duurde super lang, CoD duurde ook super lang. In de tussentijd challenges en een nieuwe character enso zal de game weer wat goed doen. Nieuwe map is voor mij nog niet perce nodig. Het is toch loote en gaan en nu ken ik alle hoekjes en gaatjes uit mijn hoofd.
de nieuwe trailer van seizoen 2 al gezien? ziet er weer gaaf uit, ben erg benieuwd naar de nieuwe legend/map en update ''dragons'' zin in!
Krijg het helaas niet ingevoegd op het forum zelf. https://gamerdvr.com/gamer/aggro-nl/screenshot/12447996 Screenshotje, mijn beste pot dus far.
Haha, adden mag altijd!( aGGro NL ) In zijn defense, hij was maar 4 minuten alive haha. Hij ging dood op Airbase en waren niet op tijd bij zijn kist.
Ik heb een club aangemaakt voor spelers die de Nederlandse taal beheersen Communiceert wat makkelijker. Zoek naar: Epeks Ledjunds We zijn nog super klein, maar zal vast wat groter worden.
Bizar,, maar goed, ondanks dat zal ik de game niet minder gaan spelen gisteren begonnen met de solo game, toch wel even gaaf als je geen ''party'' hebt
Solo mode is leuk inderdaad. Toch nog iets spannender vooral omdat dood ook echt dood betekent. Heerlijk om met Gibby in Octane Town the droppen. Laatst nog daar direct 6 kills gemaakt binnen 2 minuten. Helaas kwam ik niet lang daarna mijn meerdere tegen in Skulltown, ik werd zijn 7e slachtoffer. Wanneer je end Game haalt duren de potjes wel vrij lang. Eenzaam is een groot woord maar dan mis je wel beetje groepsverband.