1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed Odyssey

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 26 jun 2018.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    88 uur nu.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand die de game voor cheap wegdoet :eek: Ben wel benieuwd naar de game
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Ik heb em voor 40 euro.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als je een beetje mazzel hebt ligt hij bij een lokale Intertoys goedkoop in de rekken.

    Ik had hem zelf voor 16-17 euro, maar dat waren de laatste dagen van dat filiaal, dus dat was grotendeels door een 70% korting...
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Inmiddels alweer een K of 5 erbij, maar het is best pittig aangezien ik met mijn schip ook al best wat rekeningen heb gehad. Het ergste vind ik nog wel de te grote hoeveelheid soorten grondstoffen die je nodig hebt om een upgrade uit te voeren. Ik had liever gezien dat dit gewoon alleen bij Drachmen bleef, want de game is tenslotte geen MMORPG, ook al lijkt het daar soms wel sterk op.

    Dat fort ga ik nog wel een keer doen als ik op een hoger level zit denk ik en betere gear en dergelijke heb. Upgraden doe ik inderdaad nooit weer. Voor de kosten van één upgrade kun je soms gewoon drie stukken goede blauw gear kopen bij de smid. Ik pruts ook regelmatig met de skill points om de ideale build te vinden. Ook lastig, want sommige gevechten zijn echt kut. Kleinere forten zijn echt heerlijk, die doe ik met kapitein en al zonder geluid te maken.

    Vraag dus daarom: Hoe doen jullie dat met de instellingen van het spel en de soorten gevechten, want het heeft invloed op de uitdaging en ik kan maar niet de ideale combinatie vinden voor wat voor mij het fijnste werkt? Ik heb nu de game op makkelijk staan en de gevechten op simpel, maar dat betekent wel dat het vier levels onder mij en vier boven mij kan schommelen. Is er ook een manier waarop ik het gewoon bij het standaard level op de world map kan houden???
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Speel op normal man. Dan krijg je meer EXP en gaat het levelen ook normaler. Gewoon in de stijl die je zelf fijn vind. Ik ben graag assassin dus Hero Strike, Critical Assassination etc zijn perfect.
    Wat bedoel je met MMORPG dan? Niks online aan, het is toch logisch dat je juist meer resources hebt dan alleen geld?
    En armor moet je ook niet kopen he.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    @ Yellow, je bent inderdaad teveel bezig met nadenken en uitzoeken.
    Gewoon spelen, als je armor en warpens vind, kijken of ze beter zijn, zo ja, gewoon equippen :)
    zo simpel is het spelletje
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik speel op hard als hunter/assassin en met mijn boog kan ik alles aan. Gewoon slim gebruikmaken van die assigned abilities.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt voor de tips gasten. Met MMO elementen bedoelde ik vooral de hoeveelheid soorten grondstoffen die je nodig hebt om te upgraden. Dit is ook sterk aanwezig in MMO games. Persoonlijk had ik het liever bij Drachmen willen houden.

    Ik moet wel zeggen dat het XP systeem, alsmede de RPG elementen en de vormgeving van de wereld naar mijn mening beter zijn in deze game dan Witcher III. Er moet wel gezegd worden dat ik BenW nog moet spelen .Alleen de Vanilla World bedoel ik dan. Hopelijk zetten ze dit pad door. Far Cry mag van mij ook wel die kant op, ook al is New Dawn een verbetering van Far Cry 5, soms zelfs flink.
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Welke RPG elementen zijn hier beter dan in TW3 dan? De skill-tree misschien? Het verhaal, de quests, de personages zijn toch allemaal gewoon minder? De quests die je doet zijn allemaal tof hoor, maar heb me nog nergens zo ingeleefd in de personages of in de wereld als in TW3.

    Waar ik me maar over blijf verbazen in dit spel is dat het zo insane groot is. Gister #1 van de arena geworden, dacht ik dat ik klaar was... Inmiddels ook lvl 50 geworden, dacht ik dat ik klaar was met skills upgraden...
    Heb nu de main questline bijna klaar, maar dan kom je weer op een random eiland en ben je zo weer uren verder met quests, dingen verzamelen, exploren etc. Ik wil niet weten hoeveel tijd er in het maken van deze game heeft gezeten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat is daar MMO aan? Dat is meer RPG, maar heeft verder niks met online te maken man.
    Die resources zitten er trouwens al in vanaf de allereerste delen he!
    Mwah die eeuwige discussie van TW3 vs AC loopt vaak beetje mank. Ik vind dat de quests in TW3 vaak worden overschat t.o.v. AC (zitten echt paar goede quests in), personages vind ik ook erg tof (Albikliades, Herodotos, Socrates enz).

    Neem daarbij dat de wereld van AC mooier én toegankelijker is, veeeel betere combat (imo echt belangrijk) en ik vind dat AC als game wel beter is. Maar TW3 heeft weer zoveel betere voice acting en beter verhaal.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die quest met de liefdesdrank van de Heks is een goed voorbeeld. In stijl afgemaakt. :+

    En die quest met die oma is ook wel tof. Hele nacht beziggehouden. :+

    En nee, ben absoluut geen maagd. :+
     
  13. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Stukje bij Knossos op Kreta:

    Wow, net dat stukje in Knossos en met de Minotaur gedaan. Dat eindgevecht was echt epic (en lastig, op hard). Kostte me iets van 120 pijlen :+

    Nog leuke screenshot gemaakt:

    [​IMG]
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wel irritant dat de assassinate button soms irresponsive is (of dat ik precies op het moment dat ik op driehoek klikt net 1mm ernaast zit ofzo) waardoor ik gespot word, en enemy ai die mij ziet als ik achter een berg hang. Erg vervelend als dat half in een aanval op een kamp gebeurt. Weet niet of ik verder ga als dit blijft.
     
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net alle Xenia fetch quests afgerond, wel met behulp van een YouTube guide, hij gaf niet helemaal lekker weer waar je op de map moest zijn. Als afsluiter met Xenia het bed in gedoken. Achievement Unlocked.
    Nu de teller op 130 uur staan en moet nog enkel story mission 9 en een bootlading vraagtekens. DLC here I cum.
     
    Barbabravo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ongetwijfeld ruimte zat. :+

    Phobi. :'-(:mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2019
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Verhaal uit en nog druk bezig met veel side quests. Level 61 bijna aangetikt.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben ter afwisseling even op sekte jacht. Veel te veel shit te doen nog. :eek: Deimos: Er moet echt wel een insane plottwist komen wil ik dat personage laten leven. Iemand in een spoilertag voor mij? :mad:
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je had Kassandra moeten kiezen (:
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waarom???
     

Deel Deze Pagina