1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 8 aug 2017.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Zo kan het dus ook. :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Het is al beter, maar het grote probleem bij Dragon Quest XI is ook gewoon dat de composities zelf maar matig zijn. Dit is niet op te lossen met een orchestrale mod. Het wordt tijd dat iemand het componeerstokje letterlijk en figuurlijk overneemt.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vind ze wel mooi (en de mod is een mooie verbetering), maar dezelfde tune wordt idd wel al tig games herhaald. Wat meer variatie zou zeker welkom zijn. Deze muziek is onlosmakelijk verbonden met DQ!
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Mooie aanbeveling voor één van de beste games uit 2018...
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja....de zeer saaie, eentonige muziek houd me echt tegen de game verder te spelen.

    Speel nu Vesperia....kan geen genoeg krijgen van die game, ook al heb ik die op de 360 al op 100% uitgespeeld.<3
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kun je uitleggen wat er zo goed aan die game is? Ik overweeg ook om die te halen. Echte JRPG??? Wat voor soort wereld, open of meer scripted??? Anders nog iets wat je misschien zo goed vind???
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tis een echte classic JRPG. Verhaal is zo freaking goed. Karakters zijn stuk voor stuk briljant en goed uitgewerkt.
    Main chararcter is ook eens niet een keer een goody two shoes.
    Je hebt best wat vrijheid, maar tis zeker niet open world....gelukkig. Dat werkt niet bij de meeste games.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Jezus Yellow, heb jij Vesperia nog niet gespeeld? Ga eens snel doen kerel, super leuke game!
     
    Yellow 13 en MAD 1976 vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    + 1 voor mijn backlog van 70+ games. :+:p:D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou en, heb ik ook. Deze verdient voorrang. Vesperia rules.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Deze heb ik ook laatst aangeschaft, inmiddels een aantal uurtjes gespeeld. Goed spel. Verwachtte eigenlijk een open-world game, maar tot nu toe is het meer alsof je een reis aan het maken bent. Past eigenlijk ook een stuk beter bij dit genre. Dit is m'n eerste Dragon Quest. Wel lachen om weer eens een traditionele J-RPG te spelen, lekker rustig tempo.

    Las dit topic af en toe en dacht: wat zit iedereen nou te zeiken om die soundtrack? Maar nu snap ik het. Na een uurtje word je helemaal gestoord.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    We blijven hopen op een update voor de PS4 versie met de orchestral soundtrack en Japanse stemmen.

    En met 'we', bedoel ik ik.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik sluit me hier ook bij aan hoor. Je bent echt niet de enige. Heb de game zowel op de PS4 als de PC. Alleen op de PC vind ik de game gewoon niet handig spelen. Ik vind het gewoon meer een console game, maar bij beide versie moet de OST er echt in imo. :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wanneer je een controller bij de handt neemt speelt de PC versie gewoon hetzelfde hoor.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Precies
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Maar meestal zit je met je PC aan je bureau en op een relatoef kleine monitor, vergeleken met liggend op bed of hangend op de bank.met je console en 42+ inch TV ...

    Toch een andere ervaring, helemaal als je je even uren wilt onderdompelen in een game, zonder afleidingen ...
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt, maar dan kan je niet zeggen dat de game op de pc niet handig speelt. Want met controller speelt deze gewoon precies hetzelfde.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Scherp! _O_
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zit toch echt liever 2 meter van een 107 cm 4K beeld dan max 75 centimeter van een 28 inch 4K monitor. De kleuren in de game zijn prachtig, maar pijnlijk aan de ogen hoe dichter je erop zit, zie PC. Naast dat vooral het relaxed onderuit hangen op de bank wat een dikke plus is met een controller erbij dan een controller dicht op een PC monitor waar je nekkramp krijgt als je te lang door speelt. Relaxed en comfortabel spelen noem ik gewoon handig. Een game als Total War - Rome 2 speel ik dan weer veel liever op de PC. :)
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik begrijp wat je wilt zeggen, alleen sluit dat niet aan met je eerdere bericht toen je zei dat het meer een console game was en niet handig speelt. Maar met je bericht van nu snap ik waar je heen wilt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina