1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mijn eerste level (wel kort en voor beginners): WDG-BG3-4TF

    Maar ben wel van plan om uiteindelijk wel uitgebreidere levels te maken, als ik het beter snap :+.

    Ik volg jullie Maker ID ook wel meteen.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2019
  2. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik zal de geplaatste levels zo eens spelen. Heb er zelf al twee gemaakt. Momenteel bezig met mijn derde, ben er een beetje in verdwaald geraakt.

    Weet iemand hoe je een tunnel kan maken waar je doorheen kan? Maar dan als je al in het andere van het level zit. Ik word steeds weer terug geplaatst in het hoofdgedeelte.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mijn tweede level ook gemaakt, stukje langer dan de eerste en een uitgebreider bonus level:

    1Y7-YPL-HDG

    Meer speedrun achtige level dan de eerste, wel geprobeerd om trouw te blijven aan Nintendo's stijl van Mario levels.
    Dus geen gekke shit met on/off switches etc.
     
  4. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik heb allebei je levels gespeeld. Leuk gedaan! Bij de eerste vond ik alleen het tussenstuk door de pijp wat overbodig, kon je gewoon overslaan :) 2e zat stuk beter in elkaar.
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dankje :).

    Ja, zijn mijn eerste SMM levels. Deel 1 nooit gespeeld, dus ff wennen.
    Zal er inderdaad op letten dat die tussenstukken misschien wat verplichter zijn om te spelen. Zat misschien nog wel meer tijd in dan het level zelf :+.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mijn derde level: 0X5-60B-VRG

    Nu zonder alternatief level. Meer straightforward platforming met op het einde een beetje shoot 'em up elementen.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2019
  7. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    69J-RFB-P9G

    Nieuwe toegevoegd! Makkelijk, maar wel vermakelijk hoop ik :)
     
  8. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Goed level! Heb 'm geliked.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Tsja. Geen rumble, geen motion controls, geen tv-compatibility, niet compatible met sommige games, en natuurlijk iets kleiner beeld. Is dat het prijsverschil waard?
    Nou heb ik al een normale Switch dus ik hoef de Lite sws niet, maar toch.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wij zijn natuurlijk ook niet echt de doelgroep. Ik denk dat er nog best een behoorlijke doelgroep is voor dit apparaat.
    En als de geruchten kloppen komt er dan ook een Switch Pro, een krachtigere variant van de Switch. Daar ben ik dan wel weer in geïnteresseerd!
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Heb je misschien gelijk in.

    Zou die Switch Pro dan juist geen handheld mode hebben? ;-)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat er dit jaar sowieso geen "Pro" versie komt. Als ik de "normale" Switch niet had, dan had ik de Lite gehaald. Ik speel vooral handheld, vandaar.

    Dat zou mijn gok zijn.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Build quality van de Switch heb ik altijd matig gevonden, denk dat de Lite wel wat steviger aanvoelt omdat er niks los te halen is.
    Echter het scherm.. Er gaan wel geruchten rond betreffende een Pro versie. 1080p scherm, kleinere bezels. Dat zou ook top zijn.

    edit; nog belangrijker, bluetooth ondersteuning!
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2019
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb eigenlijk weinig issues met de Switch, geen joy-con die raar doet oid. Het is een draagbare console waar je ook dingen los kan halen en in een dock zetten. De Lite is inderdaad 1 geheel, dus ook vanzelfsprekend steviger.

    Ik kan me niet voorstellen dat ze een Pro versie op de markt zetten waarbij de focus ook gaat liggen op handheld gaming aangezien de Lite dat al doet. Maar ja, het is Nintendo, dus dat zullen ze dan wel gaan doen :)
     
  16. Kirby029

    Kirby029 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Iemand Fire Emblem gehaald?
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zit eraan te denken om de (nieuwe revisie) Switch te halen, maar zit nog te twijfelen. Amazon.de kan hem vrijdag al leveren, in NL komt hij pas in september. Heb de Switch (paar jaar terug) geretourneerd omdat ik het destijds niet waard vond. Inmiddels zijn er al veel meer spellen uitgekomen. Captain Toad, Mario Oddysey en Super Mario Maker 2 lijken me wel tof om chill op de bank te spelen om mee te beginnen. Doen of niet? Dat is dan wel full price 329 voor de nieuwe revisie. De dubbele accuduur maakt 't het denk ik wel waard.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou sowieso dan de revisie versie halen. Die is bij de Gamemania volgens mij € 309,00.



    Ik heb die games die je noemt zelf ook en ze zijn inderdaad heel tof. Je zou ook nog eens kunnen kijken of je Donkey Kong Tropical Freeze op de kop kunt tikken ergens. Als je geen WiiU hebt gehad en de game dus “nieuw” is voor je, dan heb je gelijk de beste platformer op de Switch te pakken.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ohh thnx voor de tip betreffende Gamemania, dan ga ik hem wellicht daar halen. Dat maakt het nog wat aantrekkelijker :)
     

Deel Deze Pagina