1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Doen ze ook ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Eeuwig zonde, had één van de mooiste projecten kunnen worden van BW en EA, maar het werd de lelijkste als het om hun reputatie gaat. Zo zonde wat er allemaal wel niet mis is gegaan bij BW en EA rond deze game de afgelopen jaren. De game schijnt ook in 18 maanden ontwikkeld te zijn had ik ergens gelezen. Jezus, over een deadline gesproken zeg. Mass Effect I was volgens mij ook ruim 3 jaar in ontwikkeling tot die game in 2007 uitkwam.

    Mass Effect II was toen ook al in aantocht en kwam in 2010 en III volgens mij in 2012 of 2013 uit mijn hoofd, games die allen zeker een jaar of drie de tijd kregen, met een groter en meer getalenteerd team ook. Soms kan ik het echt nog niet bevatten dat deze game, zeker t.o.v. de originele trilogie en zijn status, zo verneukt is. Hopelijk ooit weer, als BW en EA hun shit bij elkaar hebben geraapt en weggegooid hebben in de vergetelheid of zoiets.
     
  3. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    Mass Effect 3 heeft slechts 15 maanden gekregen om ontwikkeld te worden en dat laat zich ook zien. Deel 1 heeft nog wel de meeste tijd gekregen van alle ME games, wat puur kwam wegens het feit dat vrijwel alle originele leden van Bioware (inclusief de oprichters) nog aanwezig waren én ze geen nijpende deadlines van EA kregen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Tja, en door die kortzichtigheid is deze serie nu aan het wankelen gebracht. De ironie van het geheel. Als EA minder voor het snelle cashen was gegaan had men op de lange termijn veel meer kunnen verdienen. En nu is het nog maar de vraag hoeveel animo is om deze serie te continueren. Ik verwacht overigens van wel, maar wat een oliedomme zet was dit.

    Is er sowieso veel animo voor het MP gedeelte van deze titels? Heb de indruk dat het gros van de gamers *echt niet* ME games hiervoor koopt. Het is leuk dat het erbij zit, maar verder houdt het ook op. Of heb ik het mis?
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    Lees je die shit wel?
     
    Racerblade01 en Servantes vinden dit leuk.
  6. Peter Bijl

    Peter Bijl Peter Eindredacteur

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    77
    De multiplayer van deel 3 werd verrassend goed ontvangen en wordt tot op de dag van vandaag nog steeds gespeeld. Zo af en toe draai ik hem nog wel eens op de PC en die community is nog altijd behoorlijk actief. Het probleem met de multiplayer van Andromeda is dat het verrassingseffect weg is, de singleplayer al niet te best wordt ontvangen en je geen bonussen krijgt voor de singleplayer als je multiplayer speelt (beloningseffect weg) en de performance, althans voor de Xbox One, zo beroerd is, dat een gemiddelde multiplayer match continu vol met desynchs en andere bugs zit.

    Het enige wat te concluderen valt is dat deze game in geen enkel opzicht aan de verwachtingen wist te voldoen en dat het niet zo gek is dat de game nu eindelijk zijn figuurlijke uitvaart krijgt. Overigens is het niet enkel te wijten aan EA dat de game geworden is, zoals hij nu is. Ook Bioware zelf valt genoeg te verwijten met veel van hun beslissingen.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Nieuw leven voor Mass Effect, met een mooie stabiele framerate op de One X. Ziet er in iedere geval zeer netjes uit :)

     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    En heb ik een week geleden voor 5 euro uit de budgetbak gevist bij Game Mania :)
     
    Zifnap en Nol vinden dit leuk.
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    7,5 in us store. Proberen waard, hoop ik...
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat schept hoge verwachtingen jongens... :+
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Haha oh no!

    Thanks for the heads up
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Recka was er in elk geval wel helemaal weg van. Of dat motiverend werkt???
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wel een persoonlijke held van me, dus ja.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De mijne ook. Elk forum heeft zijn eigen gek nodig.
     
    Yellow 13 en fredfenster vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Love this. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    ik heb de game helemaal uitgespeeld dus vond het ook een leuke game. Je moet wel fan zijn van de vorige 3 spellen denk ik :)
    als ik niet zo'n voeling had met de ME games had ik deze mss ook niet uitgespeeld :p
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb een uurtje of 3 gespeeld maar kom er nog niet echt in. Ik stoor me een beetje aan de (menselijke) karakters en er komt maar niet echt een fijn tempo in. Zal nog wel een paar uurtjes de kans geven, maar vrees dat het 'm niet gaat worden.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    Na 3 jaar de game eindelijk uitgespeeld.

    In quarantaine tijden m'n laatste safe erbij gepakt en door de main story heengeragt. De gezichtsanimaties blijven lachwekkend, ook de hoofdrolspelers zijn enorm basic generic en inspiratieloos. Ik loop toch 10x liever met een Shepard dan met een fucking Scott Ryder met 3 puberhaartjes op z'n wang.

    Anyway, game is voor het overgrote deel echt adembenemend mooi imo, setpieces zijn gigantisch opgezet, je hebt echt het idee in gigantische werelden en locaties rond te lopen. Hebben ze erg goed gedaan imo. Main villian ook goed uitgewerkt. Combat is echt uitstekend, mogelijkheden zijn eindeloos.

    Onbeperkt explosions op je zieke gun pompen, op 15:13 kan ik bijvoorbeeld iedereen die kapotzieke Shotgun aanraden:



    ,Vanguard set aan, charge pompen en iedereen kapotmaken. Action pieces zijn ontzettend dik. Navigatie door de werelden heen ook enorm smooth en gewoon top notch.

    Verhaal begreep ik werkelijk waar geen ene flikker meer van, speelde 'm alleen uit puur omdat die combat zo lekker is. Vijanden wel generic tho.

    Al met al een meer dan dikke 7, 8 minnetje wel, gewoon een prima Mass Effect game. Snap al dat gejank niet zo. Hoop op een vervolg.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heb liever corona dan deze game
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.437
    Leuk Bevonden:
    17.531
    corona op je dick
     
    Fiasco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina