1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik heb wel zin in een goede coop game. Heb nog een 10 euro korting dus zou maar 30 hoeven te betalen. Alleen ik twijfel.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar coop speel je niet alleen toch? Je zou kunnen wachten op Borderlands 3. Is er niks fatsoenlijks in de sale store van de PS4 op dit moment?
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Vind de sale ontzettend tegen vallen vind de meeste games nog steeds vrij prijzig.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hmz, dat vond ik laatst ook van de Steam sale. Net of de aanbiedingen steeds minder worden. Wat voor game zoek je? Shooter?

    EDIT: Ik zeur over de Steam prijzen en ineens is Ashes of the Singularity: Escalation 84% afgeprijsd. Voor 4 euro: ja, ik wil.

     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2019
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Wie vond Darkest Dungeon hier leuk? Friendly reminder that overconfidence is a slow and insidious killer...
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee hoeft niet perse shooter te wezen. Zal is kijken of Killing Floor 2 wat is voor de ps4.
     
  7. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb vandaag Ghost Recon Breakpoint gedaan (gesloten Alpha) denk dat dat wel een leuke Coop wordt.

    Verstuurd via Tapatalk
     
    ageQned vindt dit leuk.
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417



    Hoe sarcastischer Mac wordt, hoe leuker zijn reviews zijn. "This is not Wolfenstein, this is World of Warcraft." :D
     
    Yellow 13 en ageQned vinden dit leuk.
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    @Daz toch maar laten hangen..
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Als iemand mee wil spelen op de Xbox met Wolfenstein Youngblood moet je me toevoegen. Heb dat buddypass systeem.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vanavond speel ik Deserts of Kharak uit (vette RTS!), om te starten met Bravely Default op de 3DS. Hoop dat het een goede JRPG gaat worden, heb veel positieve dingen over BD gehoord. Volgens mij gebruikt deze titel het combat systeem dat later ook werd gebruikt in Octopath Traveler.

     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Slecht ja? Ik check later. Zal wel jammer zijn.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Een game als dit zou toch mogelijk moeten zijn op de ps4,.........
    Wacht al een eeuwigheid op een goed speelbare RTS game, al is die zo simpel als Dune II, wat een goddelijke game was dat.

    Iron harvest wacht ik ook al eeuwigheid op dat die uit zou moeten komen voor de ps4 :confused:


    Zag dat Age of wonders deze week uit zou komen,. is dat een alternatief?
    nog nooit een age of wonders gespeeld, of is dat meer een civilization achtige game?!
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Planetfall is meer combat gericht; turn based strategy though. Je kunt zeker steden bouwen, maar de focus ligt vooral op oorlog voeren. Is de eerste in de serie met een console release. Ben super benieuwd.:thumbs:
     
    allstyles vindt dit leuk.
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik wacht op Empire of Sin. Als die goed is hoef ik nooit meer een andere game denk ik.

    Behalve als er een Civ, Anno, Settlers, Total War voorbij komt. Jaja ik weet het muis en knoppen en power console blabla. Civ Revolution en tropico speelden ook prima
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Vermakelijk: ja. Maar laten we nu niet doen of dit een volwaardige Civ is. :+
     
    Garrett vindt dit leuk.
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Volwaardige Civ game dat niet, maar voor een console variant was/is de game heel erg leuk en bovendien ook wel goed.

    Ik heb het nog nooit geprobeerd btw maar tegenwoordig kan je op de xbox en playstation gewoon een muis en toetsenbord aansluiten toch? Dus om controls hoeven ze het niet te laten. Ookal hebben games zoals Halo Wars en andere laten zien dat het ook goed mogelijk is met controller.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Meh, het blijft schelden in de kerk. Maar goed geprobeerd. ;) Trouwens, de 360 had ook die lord of the rings strategy games en supreme commander 2. Beide RTS games. Dus ja het kan wel. Maar ik verzeker je dat je altijd sneller kunt reageren met muis en keyboard shortcuts. Bij TBS maakt reactiesnelheid natuurlijk niet uit. Het genre verkoopt gewoon jammer genoeg minder goed op de consoles. Je moet de games grijpen waar je kunt, zeker wanneer er maar af en toe een strategy game voorbij komt op de release schedule. Dit jaar hadden de consoles ook al die space opera game waarvan ik de naam even ben vergeten.

    EDIT: nu we het toch over strategy games hebben. Zojuist Desert of Kharak uitgespeeld. Dat was smullen! Mooie game hoor. Misschien binnenkort eens MP spelen en de AI afmaken. Ik vond de eerste SP missie gelijk al lekker beginnen, waarbij je de Kapisi (jouw expedition carrier) meehelpt met alle systemen op te starten. "HUD online... give me a GO or NO GO for launch". De expeditie naar het hart van de woestijn begint. De Kapisi MOET haar expeditie versnelt starten want diverse outposts liggen inmiddels al onder vuur door de vijand. Dit zijn gewoon super vette games, populair of niet. En alle Homeworld games scoren hoog op sfeer. Goede graphics, nog beter geluid.



    Nu snel verder met Bravely Default. Was pas begonnen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2019
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Iron Harvest moet snel komen jah.
     
    allstyles en Zifnap vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina