1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ook de Xbox 1. Maar ik heb bijna geen Xbox 1 members die PES spelen en voor die gelegenheid wil ik opties hebben voor PS4.
    Ik heb net PS4 plus verlengd.
    Ik heb de demo-versie voor de PC, maar die maakt tegen het einde van de wedstrijd een schurend geluid. Dat doet-ie alleen bij de PC versie van pes 2020.
    Anders zou je denken aan een defect van mijn PC... Heeft niemand dat ook?
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vind het wel vaag dat de Legend editie alleen online te verkijgen is en niet fysiek. Nu stellen de toevoegingen van Legend niet echt super veel voor, maar toch.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is niet zozeer vaag; het is botweg geld verdienen... Niet zo netjes van Konami tegenover hun trouwe fans.
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja belachelijk. Voorgaande jaren had je wel fysiek de legend edition. Dan maar de standaard versie. Wil hem gewoon op schijfje.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja de enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat de digitale verkopen al ver boven de fysieke verkopen zitten.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Niet zo vreemd ook, wanneer er in NL nog amper winkels zijn die fysiek games verkopen. Intertoys verkoopt alleen nog oude afgeprijsde meuk, nieuwe games leggen ze wellicht puur en alleen de absolute grote titels in de rekken, maar die keten is natuurlijk al een poosje op sterven na dood.

    Dan hou je eigenlijk alleen de MediaMarkt over, en ook daar is het in veel filialen steeds kariger gesteld met het aanbod.

    PES wil ik persoonlijk trouwens ook alleen maar digitaal hebben, puur en alleen vanwege het snelle opstart-gemak.
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Volgens mij vergeet je dan de online shops zoals Bol, nedgame en ga maar door die verkopen ook nog steeds fysieke games.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tegen torenhoge prijzen soms. Vooral BOL is duur. Zou ik lekker digitaal doen. ;)
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Lol een game van 59,99 kost digitaal 69,99 vaak dus die pet gaat niet helemaal op en dan heb ik het over ps4 en xbox one games.

    Buiten aanbiedingen zijn de prijzen meestal een stuk hoger digitaal. Een site als YGZ is vaak zelfs nog goedkoper dan de gemiddelde shop.

    Pes kost digitaal 59,95 en bij bol en nedgame 54,95. Bij YGZ kost de game maar 44,95 zelfs fysiek.

    Dus die reden met zou ik lekker digitaal doen is onzin.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2019
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel als je de standaard prijs op Xbox Live neemt ja. Jij zoekt toch ook wel eens naar aanbiedingen? De reden dat ik het zeg is omdat ik bijna altijd wel een aanbieding vind van een game die net uit is en bij launch al goedkoper is dan sommige fysieke winkels. Neem Instant Gaming maar als voorbeeld. 69,99 is puur omdat de fysieke markten nog in stand worden gehouden. Zelf vind ik geregeld nieuwe games voor onder de 55 euro digitaal en dat is 5 euro goedkoper dan bij standaard fysieke prijzen. 15 euro goedkoper dan bij standaard digitale prijzen. Die vlieger gaat niet op van jou. ;)
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik wacht maar gewoon af wat er voor prijzen komen. Vorig jaar vond ik Media Markt wel goed van prijs ( als ik het mij goed herinner ).
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vind vaak games 10 tot 20 euro fysiek goedkoper dan de standaard, dus welke punt wil je nu maken met die vlieger gaat niet op?

    Deze hele discussie was er niet eens geweest als jij je er niet weer in gemengt had. En begint met tegen torenhoge prijzen wat eigenlijk helemaal niks ermee te maken had.

    Maar ja Yellow wil overal en nergens posten en waar en wat dat is maakt niet zoveel uit. Ook al slaat het totaal nergens op en wijk je compleet af als je maar gepost hebt. Zal ik het nog gekker maken soms post je gewoon iets zonder ook maar te weten waar het over gaat of laat staan ook maar iets te hebben gelezen.

    Ik liet alleen maar weten dat er ook online shops en dergelijke zijn. En het ging om de legend editie van PES waarom die niet fysiek er was en wat de reden zou kunnen wezen.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2019
  13. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Hopelijk is Master League wat vernieuwd dit jaar.
    Tevens hoop ik op een verbetering van de AI.

    Het lukte me niet om in PES2019 een fijne moeilijkheidsgraad te pakken. Of het is te makkelijk of je krijgt continu op dezelfde manier een tegengoal (voorzet van de flank en niet te verdedigen).

    Uiteindelijk toch weer geswitcht naar die andere footie. Helaas gaat die ook steeds sneller vervelen.
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ga hem ook maar pre orderen helaas. Wil hem fysiek legend maarja. Moeilijkheids graad is ook een ding ja offline. Moeilijk om daar de juiste in te vinden. Of juist te moeilijk of juist te makkelijk...
     
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    net ff 2 potjes online gedaan maar het (lijkt) nu serieus soepel te verlopen zonder lag dat vind ik wel erg fijn verder vooral erg benieuwd naar de (vernieuwde?) ml xd
     
  16. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vorige deel was ook online al geen lag te vinden
     
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat wist ik niet amper online gespeeld eigelijk alleen ML
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hmm moet echt nog veel oefenen potjes online gedaan maar voetbal leuk mee tot de 16 daarna word het drama en krijg erg veel kneuze goals tegen xd
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ek en Serie A allebei volledig gelicenseerd :D
     
    ageQned en Yellow 13 vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice. :cool:
     

Deel Deze Pagina