Wat @Jimmy J. zegt, ik denk ook dat de base-game voorlopig meer dan genoeg content heeft om je mee te vermaken, ook zonder mods. Wanneer je het spel al vanaf dag 1 (2014?) op PC speelt is het een ander verhaal natuurlijk, maar voor nieuwelingen loopt het voorlopig wel los denk ik qua langdurig vermaak. Zolang ik @Kimi NL in z'n Volvo-tank kan T-bonen ben ik tevreden, heb ik verder geen mods nodig
Zul je zien dat je straks in zo'n lobby zit vol met eikels die clean racen en niet terugbeuken Ik voorzie wel dat er mini-XBW-toernooitjes zullen ontstaan, inclusief 'randoms'.
Heb hem ook gepreordered dus denk dat we zo aan 8 man online zitten, moeten wel 16 in een lobby kunnen, uit mijn hoofd dacht ik 24 in de PC versie.
Hier ook de game in de preorder staan, lekkere game om onderuit gezakt veel lol mee te beleven gok ik.
Regulier. Bevalt de game wil ik er later best extra geld aan uit geven (mits de aangeboden content leuk is). Bevalt de game niet, scheelt me dat weer geld
Hou er wel rekening mee dat op het moment de Season Pass niet apart verkrijgbaar is. Lijkt me dat dat na release wel mogelijk is, maar je weet maar nooit..
Dat is wel een dingetje ja. Maar wat ziet er feitelijk in de 'season pass'? Toch enkel extra autootjes en cosmetische toevoegingen?
20 auto's en customization items. Het aantal auto's is wel significant want de basegame heeft er ongeveer 30 geloof ik. Niet dat dat erg weinig is voor dit type game natuurlijk.
Ik denk dat hier wat ps4 Gameplay avm wreckfest te zien is. Wat ik heb gezien ziet er gewoon prima uit!