1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046


    Oh shit oh shit oh shit! :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Tuurlijk, ook dat er nog ff bij. Zullen we anders ook nog ff Horizon 4 met z'n allen gaan spelen? :+

    MudRunner heb ik destijds even overgeslagen. Een aantal hier hebben zich daar best goed mee vermaakt toch? :)
     
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    MudRunner zit in Games with Gold. Een aantal hier hebben zich er inderdaad goed mee vermaakt, maar ik was er persoonlijk na 1 avondje klaar mee.
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Serieus? Kak, die heb ik even gemist dan... Hè verdomme, ik download altijd al die nutteloze gratis games en deze mis ik dan weer niet :+
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Hij heeft nooit bij Games with Gold gezeten. Wel (en nog steeds geloof ik?) in Game Pass.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
     
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    First-person-view ziet er wel gaaf uit!
    Misschien toch maar met stuurtje doen :p
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Excuses. Dat bedoelde ik inderdaad.
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had eigenlijk nog weinig meegekregen van Wreckfest maar het ziet er wel erg dik uit. Ook maar even een pre-order plaatsen!
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet niet of dit nu XBOX-footage is, of PC-footage met xbox-controller, maar als het dat eerste is, dan zou dat erop kunnen duiden dat je zelf lobbies/servers kunt maken, en deze ook kunt locken / private maken.

    EDIT: Gezien het lobbies met soms tot 24 mensen zijn, gok ik dat het PC-footage is. :'-(

    [​IMG]

     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Is toch ook - helaas - al duidelijk gemaakt dat je op consoles geen eigen lobby kunt maken?

    Iemand overigens enige idee waarom dat zo is? Je ziet het vaker. Het werkt zo belemmerend, ik snap daar niets van.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    jannesBB [ontwikkelaar] 2 jul om 13:05

    Hah yes, that's one honest bombardment.

    On launch, the game won't support player-hosted lobbies due to various reasons, first and foremost due to all the technicalities and performance issues involved. The game will of course offer the typical quick match, but in addition to that we will have different types of lobbies such as racing and derby so that players can choose the game mode they prefer. In all honesty we're pretty confident that we can meet the high expectations with what we have especially since good performance is guaranteed thanks to cloud computing.

    In principle, the underlying framework for both player-hosted and private lobbies is already there for consoles as well so we will be following the feedback. At this point nothing has been decided, though.

    No text chat, for obvious reasons. Voice chat is supported, naturally, with muting as well.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    :p
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Vrij vertaald: "we kijgen het niet voor elkaar iets te maken wat al 15 jaar compleet standaard is in de gaming industrie, op hardware wat 100.000x zo snel is als toen"

    Anyway: ik kijk er alsnog naar uit. Wordt vast een leuke game. En @B Tender da's 100% op de PC, gezien de hoeveelheid lobby's ook.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oudje, maar lachen... :+

     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zwaar leven...

    Wel echt heel vet, nog even verder sparen...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    Die video's van hun/hen keek ik best vaak!


    Edit:


    Nauw gerelateerd. :) die kijk ik ook vaak trouwens haha. Denk zelfs dat die video van Misha is opgenomen in aanloop naar het handhaven van media-licentie-kwesties, om gedoe en discussies af te vangen.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hier hetzelfde, even gedaan en werd al snel veel van hetzelfde met te lange saaie ritjes. Snow ga ik ook niet eens proberen.


    Ik speel het nu een kleine 3 weken op de PC en Cockpit view is echt zoveel leuker en de FFB is op de PC ook best goed.
    Ook handig en goed gedaan als je achteruit gaat rijden, dat de camera dan gelijk mee omdraait. Geeft iig een realistisch gevoel. Met een beetje inschatten weet je toch wel wat er links en rechts van je zit. Heb ook een knop toegewezen dan kan je altijd nog even snel kijken. Enfin, ik zou het iig een paar keer proberen! :)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2019
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    UnitedArt gaat waarschijnlijk ook meedoen :thumbs:
     
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina