1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Beelden en verdere info over de vernieuwde Master League moeten we ben ik bang zelf ontdekken.

    Denk niet dat Konami nog iets zelf naar buiten gaat brengen hier over.
     
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wel benieuwd naar de veranderingen in ML
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja de meeste die graag ML speelt, daarom zo jammer ene kant dat wel pas echt weten wat er is veranderd als we het zelf spelen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Misschien verstandig dus de game niet day 1 te halen!? Ik ga dat in elk geval doen, tenzij het embargo van de reviews eerder opgeheven gaat worden. Ik ben er namelijk, sinds ze aangekondigd hebben dat ML veranderd is, ook erg benieuwd naar. Zelfs FIFA heeft de nodige veranderingen doorgevoerd, ook aan career, maar daar had ik al ergens gelezen dat het vrij karig is. PES 2019 kon me gewoon niet zo bekoren, maar PES 2020 lijkt me echt een verandering te gaan worden t.o.v. van PES 2019 en daarmee wel de moeite waard om in de gaten te houden.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja daag zoals altijd gewoon day one voor mij. Ook al is alleen de kleur van de bal veranderd speel ML toch wel en PES ook wel haha.

    Er zijn 2 spellen die ik elk jaar standaard koop PES en Football Manager.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2019
    Dranx en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Precies dit
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Heren: Ik zei het ook alleen maar omdat ik natuurlijk niet weet hoe fanatiek jullie zijn en omdat ik zelf doorgaans alleen FIFA speel. FIFA wantrouw ik eigenlijk steeds meer, dus met een frisse blik iets nieuws proberen kan geen kwaad. Alleen voor iemand zoals jullie twee is het misschien geen enkel punt, voor minder ervaren PES mensen wel.

    PES 2019 was volgens mij best op de goede weg, maar die heb ik te weinig gespeeld omdat ik nog ziek was, dus wil ik met 2020 opnieuw beginnen. Zelf ook net zo benieuwd naar de ML overigens.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik weet niet helemaal waar je nu eigenlijk naar toen wilt gaan en welk punt je wilt maken.

    Echter ben ik bang dat je er teveel vanuit gaat dat er heel veel veranderd is ten opzichte van PES 2019. En het zullen net als in Fifa niet gigantische veranderingen gaan worden. Tenminste dat kan ik me niet voorstellen. En nu heb ik het even niet over de gameplay zelfs, maar echt de speelmodi's zelf die de game te bieden heeft.
     
  9. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al iets bekend over evt nieuwe online modi ? Of dat je bij online divisies kunt kiezen voor gelijkwaardige teams zodat je niet 9 vd 10 keer tegen de welbekende 5 sterren teams speelt.. ?!
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Nee helaas nog niet bekend.
     
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    HYPED haha is het al 10sept? xd
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ziet er veel belovend uit nice.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Shit. Verhoogde bloeddruk. Zin in! :9
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Eh nice, maar wat veranderd er nou echt? Zie alleen wat cutscenes enzo die kunnen we wel gestolen worden.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2019
    Garrett vindt dit leuk.
  16. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Indd.. Hoezo hyped om cutscenes? Die heb je na 4 dagen spelen wel helemaal gezien. Dan is het een hoop skippen omdat je gewoon wil spelen
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  17. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  18. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ikzelf ook jaren geweest, maar het begint echt de goede kant op te gaan met PES. Ik hoop dat ze een goed plan hebben voor de komende jaren. 2020 gaat er komen.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    PES 2019 vorige week al verwijderd. Speel die demo kapot. Zeker al +100 potjes gespeeld online.

    Vandaag tegen zo'n tiki taka Barca fanboy gespeeld. Bleef maar tikken tot op de doellijn. Stond rond de 5-10 min ingame speeltijd al 0-2 achter (is me nooit overkomen).
    Zet die gast het spel op pauze. Stuurt hij een berichtje dat ik een noob ben.

    Daarna meteen Dybala gewisseld voor Costa. En op de counter alsnog 4-2 gewonnen. Niet hoe ik elke wedstrijd speel. Maar was wel even lekker. :9

    Kan niet wachten op de retail versie.
     
    Tyrant, den3004, Suleyman en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina