1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Wreckfest

Discussie in 'Games' gestart door Nol, 22 aug 2019.

  1. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Echt.... Kan merken dat ik te weinig PS4 speel. Cameraview verander je dus door dat stomme touchpad ding op de ps4 controller |:-
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb vanavond wel fijn geracet maar kan niet meer switchen van stuur naar controller in het settings menu
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gelijk maar even de Boomer aangeschaft. Die kerel was niet te stoppen, zonder geweld.

    Vrees dat het wel even gaat duren voordat het spel "af" is maar vooralsnog vermaak ik me prima!
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Haha, echt? Dus je moet eerst je controller unpluggen voordat de game opstart? Van zo'n bug heb ik nog nooit gehoord. Game is goed getest weer. :D
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Best een leuk spelletje geworden. Hier en daar nog wel wat fine tuning nodig, maar goed ga er vanuit dat dit nog wel gebeurd.

    Online ook best leuk om te spelen alleen jammer dat je minder tijd kwijt bent aan het racen dan alles er omheen.

    Het bevalt me tot nu toe wel iig.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Op het hoesje staat weer wel dat die Xbox One X Enchanhed is.

    EDIT: Hij starten hier niet, als je dat probleem heb moet je niks in usb poorten hebben dan start die wel.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2019
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Game is wel weer een reminder waarom ik geen online gamer ben. Vote to kick the player omdat je iemand uitschakeld onder het racen. En de eerste haat bericht alweer binnen. Zal maar niet neerzetten wat die zei was te erg voor woorden.

    Dit soort dingen ben ik eigenlijk steeds meer een sp gamer geworden. Maar ja dacht deze game mag je eindelijk raggen, dan zal het wel mee vallen. Maar helaas.

    Game zelf is wel leuk overigens alleen hoop ik dat ze de trage menu's en de loading times snel verbeteren.
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    online nog niks vervelend meegemaakt. Dus hoop voor je dat het eenmalig was.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ach zal zal wel niet heel vaak voorkomen, soms gewoon de pech precies bij zo iemand online in een lobby te zitten denk ik.

    Lol die 3 wiel wagen vroeger zag ik ze wel in het echt rijden en leek het me al rot om mee te rijden, maar in de game vind ik de handeling ook ruk van die wagen haha.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Het is toch de bedoeling om lekker te raggen met deze game?
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Yup dat is de bedoeling.

    Vandaag nog 2 uurtjes sp gedaan en nu 7 uurtjes onderweg met de game.

    Alleen vraag ik me wel af hoelang de game boeiend blijft.
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Net een patch moeten downloaden naar versie 1.04. Kan nergens vinden wat er met deze patch verholpen wordt.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Sowieso is de communicatie met bugbear vrij gebrekkig :) Heb geprobeerd een forum te vinden maar hun eigen forum is offline en van een andere xbw-er begreep ik dat het via twitter of insta ook heel lastig was om iets te weten te komen mbt bugs.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok en qua support van hun games zelf dat doen ze wel of laten ze het verbeteren van hun eigen games ook gauw varen?

    Ik met overigens nog niks met deze patch ja dat het lijkt dat de menu's nog trager zijn dan ze al waren. Maar misschien moet ik maar even de console ook resetten.
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik kan dit spel niet share met me broertje alle andere spellen wel maar deze doet het niet. Meer mensen last van ?
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik share hem en dat gaat prima.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik vind het wel een echt leuk spelletje. Weet niet hoe groot de herspeelbaarheid is, maar ik vermaak mij er online echt prima mee.
    Singleplayer is ook wel leuk, maar de rubberbanding vind ik daar gewoon te groot.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Klopt ja. Die bonus challenges van 'Win met 50 meter voorsprong' zijn door die catch up best pittig.
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hier ook geen problemen.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De enige keer dat ik die challenge heb gewonnen, was in een head2head en ik de tegenpartij gewrecked had.
    Mij lukt die Bus challenge ook niet (8 Supervans wrecken op die gave oval waarbij je aan 2 kanten weer omkeert)
     

Deel Deze Pagina