1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Begint die vent een nieuwe game. Dat zou ik dus niet doen voor een video. Kan prima zonder dat te doen.

    Overigens nog steeds niet atlas stations kunnen doen. Wel een redelijke patch geweest al, maar atlas stations en npc's op de anomalie werken nog steeds niet. Zwarte gaten wel, maar daar schiet je hooguit 6.000 lichtjaren mee op per keer. Ik spring standaard al een kwart ongeveer. Nog 570.000 lichtjaren tot ik bij het centrum ben. Overigens wil het nieuwe verhaal ook niet activeren bij mij. =(
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Patch gedownload. Helaas nog steeds geen Atlas stations. Ik denk er zelfs over na om helemaal overnieuw te beginnen. Zoveel boeiends had ik niet op mijn savefile van bijna 600 uur. Hopelijk werkt alles dan wel beter. :)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Bedankt voor de informatie. Ga het misschien wel doen. Beetje boring om alleen zwarte gaten te springen. Ik wil dat centrum eens zien.
     
    inoway vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Gewoon lekker wachten op next-gen voor VR, zodat het allemaal krachtig genoeg is om het zonder al teveel concessies te ervaren.

    Daarnaast heeft de volgende VR bril wellicht ook weer iets meer draag-gemak/comfort.

    Voor nu je geld lekker even opzij zetten voor PS5.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Door dit soort ontwikkelingen krijg ik een beetje de behoefte aan een 3D versie van de Japanse film The Ring 1. Stel je dat eens voor in 3D of interactieve film. :+
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Of gewoon lekker nu halen, en een paar jaren meer genieten van wat het te bieden heeft.
     
    inoway, Yellow 13 en Nol vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sommige type planeten zijn misschien erg veel aanwezig, en meer van dat soort zaken, maar er is zoveel te doen. Je kunt gewoon zelf je eigen game maken, misschien nog wel meer dan bij een RPG. Vooral het bouwen van een basis kan erg leuk zijn, maar vooral de NPCs die je ervoor moet inhuren. Dat is alleen nog maar Next van vorig jaar. Beyond update met patches en het zal voor veel mensen een GOTY worden als ze de game een kans geven. En bijkomend voordeel is dat de game mij en meerdere mensen geholpen heeft balans te houden tijdens een mentaal zwakke periode. Oblivion heeft zijn gelijke gevonden. :) Kingdom Come Deliverence gediskwalificeerd om het er nog even bij te zeggen.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Dat moet iedereen uiteraard lekker zelf weten, maar zou natuurlijk lullig zijn als je deze week 250 euro neerlegt voor zo'n VR-bundel, en Sony vervolgens op de Tokyo Gameshow volgende maand de PS5 en PSVR2 enzo showed ... Met toffe games die niet compatible zijn met de huidge VR.

    Maar nogmaals, moet iedereen uiteraard lekker zelf weten.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    PSVR2 komt niet tegelijk met PS5 uit en de huidige PSVR wordt compatible met die console, dus valt allemaal wel mee.
     
    inoway en X-Junk vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Opnieuw begonnen. Inmiddels alweer een exotisch schip met 3 S klasse upgrades voor de Hyperdrive. 1250 lichtjaren per keer ongeveer. Verhaal tot nu toe nog steeds hetzelfde, maar ik kan nu wel het Atlas pad volgen. Nu hoef ik nooit weer een ander speltype te spelen. Heel vet dat ze dit gedaan hebben voor de creatieve stand. Vanavond weer verder. Echt een topgame is het geworden. _O_
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Op weg naar een nieuwe planeet wordt ik plots overvallen door 3 piraten. Ik speel op Survival+NoHUD. In VR gebruik ik nu de MOVES on foot en de DS4 voor vliegen. Werkt perfect (omschakelen soepel, gewoon oppakken en de game herkent dat vanzelf)



    Toffe game. Ben hem nog niet zat. (Volgende week ga ik proberen mijn Hotas aan de praat te krijgen mbv GIMX)

     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2019
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Sinds de startplaneet van mijn nieuwe savegame, nog niet weer op een planeet geweest. Heb zelfs amper contact met de aliens. Vooral hoppen van Atlas, naar Atlas station. Los van dat heb ik de andere veranderingen in de game inmiddels grotendeels ervaren. Alleen het bouwen van een basis moet ik nog een keer opnieuw doen, maar daarvoor wil ik een ideale, aarde achtige planeet vinden met een redelijk klimaat. Inmiddels echt weer de game en de laatste tijd ook het gamen zelf omarmd. Geloof het of niet, maar deze game kan echt heerlijk werken op je welzijn, zeker als je er tientallen topgames voor laat liggen, inclusief DLC. :+ Laat het updaten de komende jaren aub nog niet eindigen. _O_
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb hem toch maar weer eens gekocht. €16 bij CDkeys nu. Trauma flashbacks incominggg.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nee hoor, let maar op. ;)
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    komt er nu weer in update, of zit dat beyond er nu bij in ??
    dacht dat beyond gelijk met de vr update was,.... maar zie nu dat beyond deze week uit komt o_O
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Beyond is al uit. Patches zijn het enige nog. :+
     
    allstyles vindt dit leuk.
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Het is jammer dat je slecht aan video kan zien hoe het nu echt in VR aanvoelt. Je krijgt een 'je kan om je heen kijken maar het is blurry is dat nou alles?' gevoel. Maar met VR zit je echt IN je space ship, en met de Subpac voel je echt de trillingen. Dat geeft een immersion die geweldig is, zelfs met grafische compromisen (hoewel sommige VR gamers zich daar niet overheen kunnen zetten, waarbij dan een deel terug gaat naar flat en een ander deel naar highend PCVR). Zelf ben ik uitermate tevreden wat Sony uberhaupt met PS4/PSVR heeft kunnen klaarspelen. Ongekend. Maar ik kijk wel uit naar PS5 en daarna PSVR2 want een dikke grafische update voor VR is welkom.

     
    Yi-Long en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nog even en we kunnen zeggen: Ready Player One en dan krijgen we massieve eind gevechten met Chucky en Halo Spartanen. :+ Best wel tof dat VR, maar ik wacht zelf nog wel een aantal jaren op goede ontwikkeling. :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Mooi verhaal Inoway.
     
    inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina