1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears 5

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Heb je het dan over single player, want daar ervaar ik dat zelf niet op die manier. Multiplayer nog niet gecheckt, maar op een of andere manier trekt Gears mij niet zo online.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben zeer te spreken over Gears 5.

    In deeltje 4 kon ik nog maar moeilijk wennen aan de 3 nieuwe hoofdrolspelers, maar nu pakt het verhaal me meer en dus hun ook.

    De online matchmaking issues zijn niet ideaal.
    Ik kom vaak pas na 2 pogingen in een game.
    Die Xp ranks icm met cosmetic rewards maakt het wel een boeiende grind.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben een echte SP gamer dan denk ik, dus zal niet veel online zijn. Alleen dat de MP dag 1 gewoon goed moet zijn, ben ik het niet persé mee eens. Hoe groter de game, of de MP content, hoe groter de kans dat er problemen kunnen ontstaan waar je tijdens een veel kleinschaligere betá niet snel mee in aanraking komt. Zowel triple A SP als triple A MP games kunnen dit hebben.

    Ik denk alleen dat MP games gevoeliger zijn voor problemen omdat het online is, dus daarin zou ik je wel gelijk geven als je zou zeggen dat de dev dat kan/had kunnen weten. Dat moeten ze dan meerekenen, maar laten we even afwachten hoe snel ze dit herstellen.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mee eens, zolang we beseffen dat perfectie niet bestaat. Maar gamers zijn idd wel vaak tolerant naar devs als het om bugs en allerhande shady practices gaat. Zoiets wordt natuurlijk niet vanzelf beter, daar zullen veel mensen een mening over moeten hebben. En een mening hebben is eng, want dan beken je kleur. En dan zijn we niet meer ieders vriendje en dan vallen we misschien wel buiten de groep. Sounds familiair? Samenleving, poldermodel iemand?

    Bugs worden uiteindelijk wel geplet denk ik. Verder is Gears redelijk trouw aan zichzelf gebleven, wat denk ik een goede keuze is geweest. Upgrade systeem Jack is leuk. Open world... is het een toevoeging?
     
  5. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Meer mensen hier last van extreem lange laad tijden. Spel opstarten tot spelen is ong 2,5 minuten.
     
  6. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Kun je nu gears 5 ook al spelen met die gamepass ultimate? Ik heb dit zojuist voor 2 euro aangeschaft en kan hem wel al downloaden in elk geval..
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Helemaal top! Dan gaat het een latertje worden vannacht ben ik bang:+. Kon het eigenlijk niet geloven zo'n actie waarbij je hem zelfs nog eerder kan spelen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op pc is de installeren button nog niet klikbaar kan dat kloppen? Heb de ultimate pass, had vanochtend Astroneer al gedownload.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  11. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Jawel hoor, je kan de game al installeren en spelen met de ultimate pass op de pc. Heb zelf sins gisteren een pass en de game ook al gespeeld.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ahh ik zie het al, ik moet een Windows 10 update uitvoeren alvorens ik 'm kan installeren. Stond ergens een klein meldinkje in de specs van de game. Lekker windows 8)
     
    Zifnap en BrAsKe vinden dit leuk.
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  14. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Net klaar met act 1. Echt de beste gears in jaren. Helaas is hij bij mij in totaal 3x vast gelopen(Xbox one). Verder af en toe last dat hij wat hapert. Hopelijk fixen ze dit snel en werkt de multiplayer soepel zodra ik de campaign heb uitgespeeld.
     
  15. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Sp is goed, maar de Mp zuigt tietjes. Ik speel(de) gears altijd voornamelijk om de Mp helaas.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wat is er mis mee dan?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Perfectie bestaat ook niet en ik maak zelf ook niet (tenminste niet altijd) een probleem van een bug hier en daar. Maar grootschalige problemen zoals de connectie problemen met Gears 5 of spel brekende bugs daar heb ik totaal geen tolerantie voor. Half afgemaakte spellen, loot boxes, progressie of pay to win microtransacties mogen van mij branden..

    Gisteravond weer even Horde (in mijn eentje) gespeeld en weer een connectie probleem waardoor ik ook alle progressie met dat character kwijt was. De gameplay is prima, het is echt connectie errors wat gewoon roet in het eten gooit.

    Open world is wel een goede toevoeging ben ik zelf van mening. Het geeft even een moment van rust, sfeer, wat exploration en ook dialogen/verhaal vertelling. Echter ben ik ook wel van mening dat Gears nooit een volledig open world spel moet worden.
    SP ben ik nog steeds zeer over te spreken.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben diep in Act 2 en vind de game echt super vet tot nu toe.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gamepass 2 maanden 2 piek binnen.

    GEARS 5 ÉN JUST CAUSE 4 BINNEN BOYS HEERE WE GO
     

Deel Deze Pagina