1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Jammer joh nog effe wachten dan xd
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
  3. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Hij speelt/voelt voor mijn gevoel heel anders dan de demo. Niet per se slechter, maar ik moet er wel echt aan wennen. Heb de demo kapot gespeeld waardoor ik het verschil kan merken.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Wat zijn zaken die nu anders voelen? En zijn de scheidsrechters aangepast, want die bleef in de demo fluiten voor staande tackles.

    Ik neem aan dat ze dat nieuwe dribbel/skill systeem met R2 helaas niet hebben aangepast ...

    Speel je.met dezelfde teams als in de demo? Het kan natuurlijk wat anders aanvallen wanneer je nu met FC Bal op het Dak speelt ...
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik vind het lekkerder spelen als de demo! Speelt zeker anders! Heb enkel nog maar online gespeeld. Wat er nou anders is kan ik moeilijk uitleggen. Maar het is wel beter gebalanceerd. Morgen komen de transfers updates en dan de OF erop gooien. Bedankt Hully hiervoor. Hier ga ik me weer mee vermaken al is het jammer dat het online gebeuren en dan met name de ranking niet een x is aangepast.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Als er een option f voor Xbox was dan had ik hem gehaald. Helaas
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    PS4 kopen maat :p
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Momenteel 24 wedstrijden onderweg in de Master League. Bevalt me wel weer prima, maar echt vernieuwing kan je het niet noemen..

    Heb gekozen om is om Frankrijk aan de slag te gaan met Auxerre en sta er momenteel goed voor om te promoveren naar de hoogste divisie.

    Heb nog niet alle clubs en competities bekeken, maar de franse heeft zowel de hoogste als niveau lager de juiste club namen en dergelijke.

    Morgen dan ook eindelijk de OF installeren en als het goed is morgen ook dat alle spelers bij de juiste club zitten.

    Konami heeft zich ervoor verontschuldigd. De bedoeling was dag van de release.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik speel ML met Dortmund maar t valt nog niet echt mee speel op prof niveau maar kan maar geen goal maken xd verder speelt t echt super lekker weg
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Zijn de transfers al in orde nu?
     
  11. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    wat een drama om matches te vinden online zeg. Echt bizar dat dat in het jaar 2019 nog steeds niet in orde is. Heb hem gekocht omdat de demo leuk speelde, en dat doet het nog steeds. Maar dit is wel een grote smet op de game en het plezier.
     
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat vraag ik me ook af. Zit op mn werk, te popelen om naar huis te gaan. Moeten wel de transfers in orde zijn :p
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Gamesradar: "Still, they at least result in the freshest and therefore most enjoyable Master League in years, with upgrades also applied to the transfer system and mode customisation. However, the lack of a realistic regeneration system continues to disappoint, with retired players still being reincarnated as younger versions of themselves. The sooner this is remedied, the better."

    Zucht...
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Jep :

     
    Dranx vindt dit leuk.
  15. bjhaze

    bjhaze Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ben overgestapt van fifa naar pes. En bij fifa deed ik altijd seasons online. En dan samen met een guest. Dus met een vriend. Hoe werkt dat bij pes?

    En hoe kan ik mijn controller instellingen en die van mijn guest vriend veranderen

    Kan je serieus alleen 3 vs 3 doen en dan met computer erbij??? Als je met een vriend online wilt spelen

    /Mod Voortaan even de edit knop gebruiken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2019
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    finally die transferupdate ! en nu los met ML iemand die me een leuke club kan aanraden
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Jaja bij mij staat ook alles goed!!! Vanavond ML beginnen met een mooie kloeb
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mooi dat de spelers nu bij de juiste clubs zitten.

    Vandaag even 5 potjes myclub gedaan 2 gewonnen en 3 verloren. Eerste wedstrijd dik verloren met 0-6 hij kreeg 7 kansen en scoorde er 6 lol. Ach ja kan gebeuren.

    Ik weet niet wat het nog is bij mij, maar ik mis zoveel kansen. Misschien toch maar weer de oude camera standpunt gaan innemen.

    Morgen maar even de OF installeren moet eerst even een duidelijk filmpje zoeken hoe het ook alweer moest.
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Misschien ligt het aan mij
    Maar ik raak met geen mogelijkheid m'n overbodige spelers kwijt in ML
    Met 2019 kwam er altijd wel een club die ze wilde huren

    Verstuurd via Tapatalk
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Je moet eerst de edit files weggooien daarna vgm de spelersupdate draaien endan de OF eroverheen vlammen






    Ik zet ze altijd eerst op de transferlijst en daarna evt in de verhuur
     
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina