1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    En bevalt de Fifa 20 demo een beetje Fifa spelers?

    Heb zelf paar potjes gespeeld en 1 potje Volta. Kan zelf niet vergelijken met Fifa 19 die heb ik maar een blauwe maandag toen gespeeld.

    Vind de demo niet onaardig spelen.

     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2019
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fifa 17, 18, 19 all over again. Toch ga ik em halen :')
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat een kut commentaar. Gauw op Engels zetten??? 8)
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Jezus zeg... wat slecht. Waarom spreken ze ook regels in en "verslaan" ze niet gewoon een echte wedstrijd, waar ze stukjes uithalen. Nu klinkt het zo ongelooflijk nep.
     
  5. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Al die moeite en dan 80% van de Nederlanders die m gewoon op Engels zet :)
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat commentaar is wel echt tergend..

    Na '17 maar weer eens een nieuw deel halen. Toch altijd leuk voor co-op op de bank.
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik moet er sowieso niet aan denken om games in het Nederlands te zetten, maar bij Jeroen Grueter als commentator op TV haak ik ook vaak al snel af.
    Een van de grote pluspunten dat de CL nu niet meer bij de NOS zit, is wel dat je dan in ieder geval geen Snoeks en Grueter er doorheen hebt lullen. Commentaar op Veronica en Ziggo is meestal wel okay.

    Engels commentaar bij FIFA is trouwens ook altijd wel goed. Beter dan bij PES in ieder geval. Nu is dat geen reden voor mij om dan voor FIFA te kiezen, maar het blijft natuurlijk wel een beetje jammer dat PES daarin een beetje blijft hangen.

    Oh ja, demo van FIFA gespeeld gisteravond: Speelt wel lekker, maar geen Rematch-optie na de game (zoals bij PES), dus zal de demo verder niet veel meer gaan spelen. Wil best FIFA uitproberen, maar niet wanneer ik steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw, na iedere wedstrijd, weer helemaal terug naar het begin-menu gedwongen wordt.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Moet zeggen dat ik de demo wel aardig vond spelen. Ik vind de ball fysics wel lekker hoor. Passen voelt lekker en de bal trajectie oog lekker strak en niet zo zweverig. Lijkt een beetje op de vorige gen PES. Behalve de hoge ballen die mogen nog wel iets strakker imo.
    Ik moet nog wat langer spelen om te zeggen of het mij op lange termijn gaat boeien. Ik heb nog nooit een FIFA gekocht, wellicht wordt dit de eerste keer.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    In het verleden kon ik het FIFA topic hier niet bijhouden rond de release. Nu lijk ik alles onder controle te hebben :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De demo speelt wel lekker. Tempo is iets lager, er moet meer rond gespeeld worden naar mijn idee. Pace heeft voor wingers meer effect, je wordt nu minder gauw ingehaald door de verdediger (daar irriteerde ik me mateloos aan in 19). En wat mij ook opviel is dat je eindelijk een lange steekpass (L1 driehoekje) nu in de loop beter kunt aannemen. Waar je eerst een raar huppeltje deed, of je speler qua snelheid moest inhouden kun je 'm nu mooi meenemen of laten doorstuiteren.

    Vrije trappen systeem is gaar, veel gepriegel om dat rondje nu echt in de hoek te krijgen. FUT ga ik niet spelen, misschien een weekje proberen maar dan kom je toch al tegen teams die er veel geld tegenaan smijten of de ultrasuperhyperdeluxe editie hebben gekocht.

    Nee ik zal lekker aan de gang gaan met Career de eerste maanden, Pro Clubs en 1v1 / Seasons. :) Heb er iig zin in! Die 60 euro haal ik er toch wel uit.
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    heb de game ff gespeeld via ea acces maar ik weet t niet speelt lekker maar vind t veld en de supporters er nogsteeds zo fake uitzien erg jammer voor de rest tsja het is FIFA.
    vanavond effe kijken of ze careermode eindelijk aangepakt hebben.
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Sierd de Vos _O_

    Al gaat er niets boven Duits commentaar.. Tooooooor! :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    • Volgende keer als je modtags verwijderd, krijg je een ban
    /Mod Nee.

    Wanneer je me bericht aanpast wees dan ook zo vriendelijk om een reden aan te geven, en als je daar geen zin in hebt geef me dan een permanente ban ipv een waarschuwing ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2019
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Durf je niet zelf naar de winkel?
     
    Yellow 13, ageQned, Niels_x360 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    echt jammer dat er zo weinig nederlandse stadions inzitten behalve die van Ajax zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn echt een gemiste kans
     
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Druk jaar zo heb Fifa 20 ook gekocht dus 2 voetbal spellen spelen.

    Vond de sfeer die de game uitstraalt en dergelijke toch overtuigend genoeg om weer is een fifa full priced te kopen.

    En daarnaast toch wel benieuwd naar de career.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De Kuip en het Philips Stadion zitten volgens mij in PES 2020, dus daar zou een reden kunnen liggen voor die twee in elk geval. Is de rest wel zo interessant dan? :+
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Johan Cruijff Arena en De Kuip
     

Deel Deze Pagina