1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bedoelde de gameplay ja. Vind die van Fifa persoonlijk schrikbarend slecht vergeleken met PES 2020. En ik ben alles behalve een fanboy oid.
    Snap die fanboyism sowieso niet echt. Speel gewoon wat je fijn vind.

    Blijf nog steeds hopen dat ze een keer gewoon samen dé ultieme footie game gaan maken.
    Konami is toch geen echte concurrent voor EA.
     
    Niels_x360 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat ik hem wel voor de Xbox One X ga halen, maar er zijn bizar weinig keys te vinden. Vooral de betrouwbare websites hebben ze niet of alleen voor de PC of PlayStation. Hoewel de game geen standaard prijs op Xbox Live heeft, vind ik 59,99 nog wel een beetje duur. Iemand die ergens een goedkope website heeft waar ik veilig kan kopen? CD keys en Instant Gaming o.a. bekeken, maar dat is amper onder de Xbox Live prijs. En G2A liever niet vanwege de praktijken die de ronde doen. PC game supply zou kunnen, maar door gezeik met locatie staat mijn account weer op Europa. Veel andere opties zou ik niet weten.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zo een heerlijke gameplay maar die scheidsrechters mogen ze van mijn wel een nek schot geven. Wat fluiten die veel zeg, dat doet wel een beetje afbreuk.
     
  4. bomptonking

    bomptonking Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik koop normaal zelf mijn games ook digitaal, maar heb deze bij Gameshop Twente gekocht vanmiddag. 42 euro. Scheelt me toch teveel. Ook online in hun webshop voor die prijs.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
  6. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    wat speelt dit lekker zeg master league begonnen met AC milan op prof heerlijk spel echt waar
     
  7. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Yi-Long en ageQned vinden dit leuk.
  8. Pes of fifa

    Pes of fifa New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik had een vraag over pes of fifa ik koop al 8 jaar fifa en ik vraag me nu echt af of het dit jaar niet beter is om pes te kopen zouden jullie mij vertellen welke voordelen pes heeft en ik vind carrière het leukste wat er is op fifa is die op pes beter en op pes zitten allemaal nep clubs kan ik die ook verandere naar echte club namen en logo stadions?
     
  9. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou gewoon beide demo's downloaden en spelen en daaruit je conclusie trekken. In PES kan je idd clubs etc aanpassen, dat is ook de link in post boven je.
     
    Pes of fifa vindt dit leuk.
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Eerste seizoen Master League heb ik er nu op zitten gepromoveerd met Auxerre en de beker gewonnen lol. Nou mijn kunstjes op het hoogste niveau maar herhalen.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Netjes ik heb net 4 wedstrijden gespeeld met AC Milan sta nu 5e
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Pes is altijd al waardeloos in de meerderheid van de pl en la liga. Fifa is waardeloos in de minder bekende competities zoals de eredivisie daar is pes dan veel beter in
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik hoop wel dat Konami de scheidsrechter nog gaat aanpassen, want ik Irriteer me namelijk mateloos daar aan.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2019
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat heb ik vorig jaar ook ervaren met PES en FIFA ook trouwens. Sowieso heb ik scheidsrechters nooit goed gevonden in voetbal spellen. Fluiten mij veel te gemakkelijk.
     
  15. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik dacht gelezen te hebben dat ze dat met de 01 patch op zouden lossen. Althans, dat was wat Konami na het geklaag van velen over de scheids had gezegd.
    Helaas is er niet veel aan gedaan. Die scheids is gewoon kut, zoals ze in het echt ook vaak kunnen zijn :p
     
    ageQned vindt dit leuk.
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Nou ja, een paar jaar geleden was het in PES weer zo dat ze vrijwel NOOIT floten voor overtredingen door de CPU (of die maakte nooit overtredingen). Kreeg je dus zelden een vrije trap. In 2018 en 19 was die balans een stuk beter. In 2020 krijg je nou idiote vrije trappen tegen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  17. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    klopt valt me ook op dat er vrij snel gefloten word dit jaar vooral tegen mij haha
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    pff heerlijke wedstrijden achter de rug in ML zeg Inter 1 - 4 AC Milan en Roma 0 - 2 AC Milan :)
    wat is die Rugani van Juve goed zeg ! Heb hem jaartje gehuurd nu maar wat een eindbaas zeg
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Waar blijven de nl recensies!!!???
     
  20. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

Deel Deze Pagina