1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Borderlands 3

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 4 apr 2019.

?

Welke class ga je nemen?

  1. Amara

    27,8%
  2. Fl4k

    27,8%
  3. Zane

    33,3%
  4. Moze

    16,7%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Ai, niet geweldig geoptimaliseerd op de PS4, main en pro. Toch een beetje jammer. Is deze game zo'n visuele tour de force dan?

    EDIT: Meer over de performance issues...

     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Resolution mode op de ps4 pro is een fucking slideshow. Niet te doen. Performance mode speelt wel gewoon goed (40~50 fps) maar zodra je met drie andere vrienden speelt kakt het spel weer helemaal in. Heel jammer
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Op de One X 4k/30fps gaat ie prima. Tot nu toe alleen solo op pad geweest.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    Grappige review.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415





    Wat een opvallende situatie zeg. Trek die Xbox S maar uit de kast, jongens. ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mack is mijn beste vriend. Hij wil Claptrap ook dood hebben. Dat wil ik als sinds de eerste game. Nu ga ik zeker al mijn overbodige munitie verspillen als ik hem tegenkom. :+

    @Zifnap : Check trouwens eens zijn Far Cry - New Dawn review. Dit is echt grappig, vooral de eerste helft. Hij zegt overigens later wel dingen die ik zelf ook ervaren heb... in goede zin dan.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415


    PEW PEW
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben met Moze de game begonnen. Vandaag even paar uurtjes gespeeld en best wel weer een leuke game tot nu toe.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bloody harvest

     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met meneer de charmeur begonnen aan de game. Enige waar ik me tot nu toe aan irriteer is de slecht overzichtelijke skill tree. Man, het is ook nog niet eens fatsoenlijk te lezen. 8)
     
    Dranx vindt dit leuk.
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Snap niet wat je bedoeld met de skilltrees. Ik vind het goed te lezen hoor. Is er iets met je tv instellingen?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Beetje te groot denk ik. Of verhoudingen niet helemaal goed staan. Ik kijk straks wel even.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Doe die 480p Aldi lcd nu eens de deur uit. Slecht voor de ogen kerel.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    TV is te groot. Heb een 4K Televisie van LG. Game is niet goed geoptimaliseerd voor bepaalde televisies. Het ene wel, het andere niet. Normaal kan ik van meer dan twee meter prima alles lezen. Met andere games nog steeds, alleen bij deze titel niet.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ligt het nou aan mij of zijn de bosses een stuk pitter dan Borderlands 2. Kan me niet herinneren dat ik daar zoveel moeite met bosses had.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze zijn niet moeilijker maar de quests zijn veel beter afgestemd op je level.


    Sommige bosses in 2 waren in 10 seconden dood. Wilhelm was echt te snel dood. Kwam denk ik door slechte level scaling.

    Er zijn ook veel meer bosses.

    Als ik terugkijk naar bijvoorbeeld TVHM en alle DLC uit deel 2 waar wel geschaald werd is de moeilijkheid denk ik hetzelfde. Leviathan en die eindbaas van Commander Lilith DLC waren ook heel pittig.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2019
    ageQned vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als Alfa en Omega maar niet dropt, dan kost het enkel en alleen maar tijd om bosses neer te halen. Die shield vond ik tussen een berg loot na het meervoudig neerhalen van een dikke DLC boss in Borderlands I GOTY. Ik kan dus niet dood in die game, ook niet in co op. 8):+
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    raaaaaaaggge!!! Grumble. Dacht even na lange tijd Battlefield 5 te spelen op mijn ps4. Uiteraard crashed de game met het laden van een map. PS4 niet meer normaal op te starten, moest dus helemaal opnieuw initializeren. Weg lvl 50 Moze met een shitload aan legendaries waarmee ik al even in Mayhem 3 zat. Grumble.
    Laat dit een les zijn jongens, wees er zeker van dat je zo nu en dan een back up maakt, in ieder geval op de PS4 aangezien die dus geen mogelijkheid heeft om een back up van je save te maken vanuit de safe mode.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Damn, dat is wel echt heel zuur..
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Was er ook wel redelijk ziek van. Was wel van plan om met andere characters opnieuw te beginnen maar dan nog. Ach, laat het een waarschuwing zijn voor anderen dan.
     

Deel Deze Pagina