1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zelfde hier, vermaak me echt prima met de beta. Wel benieuwd of het account waarmee je speelt ook crossplatform is, omdat je nu ook zo een activision naam hebt ingame. Dit zodat ik op PC en PS4 verder kan met hetzelfde account. Zou echt top zijn.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Speel sinds 1943/Bad Company 2 eigenlijk alleen maar Battlefield. Wegens tijdgebrek heb ik BF V destijds wel geskipt. Afgezien van Hardline en V heb ik ze na 1943 allemaal +100 uur gespeeld.

    Maar moet zeggen dat dit de eerste COD in jaren is, die eigenlijk best fakking lekker speelt. Niet verwacht eigenlijk. Afgezien van de jaarlijkse BETA heb ik al bijna 10 jaar geen COD meer aangeraakt. Dus ben wel best slecht.

    Maar het is nergens frustrerend voor mijn gevoel. Tuurlijk wil je in dit soort games het liefst een K/D ratio van +2.0 hebben ofzo. Maar plezier staat bovenop. En heb in lange tijd niet zoveel plezier gehad in een COD game. Ook al ga ik ERG vaak dood. :p

    Geen idee of ik hem meteen op day 1 ga halen. Maar de kans is best groot dat dit de eerste COD na 10 jaar is, die ik weer een beetje actief ga spelen.

    Wel jammer dat er geen zombie mode is. BO1 zombies was echt rete verslavend. Tot diep in de nacht vaak. Was ook meteen het laatste wat ik in een COD game speelde.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, je speelt met je Activision account. Juist voor crossplay. Mijn PSN ID is namelijk RivanovNL maar mijn Activision account is Rivanov (net als mijn Xbox Live GT) en ik speel op de PS4 nu ook als Rivanov (zoals m'n Activision account).
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Wanneer kan ik de open beta spelen op de xbox one?????
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Normaal gesproken morgen om 19:00 uur
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik word te oud voor deze snelle spellen, pff.
     
    Yellow 13, rubenpol007 en Jorrie vinden dit leuk.
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Vind Ground War wel erg vet. Maar is wel veel lag op dit moment. Ook werd ik een aantal keer uit het potje gekicked. Bij andere modes loopt alles wel soepeltjes.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ground war is maar een chaotische kutzooi. Absoluut geen bedreiging voor battlefield. Battlefield zelf is een bedreiging voor battlefield op het moment. Jammer deze mode leek me wel wat. Maar het is verschrikkelijk.
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tja, dit dus. Ik vind het allemaal prachtig. Schiet ook heerlijk. Maar dat X 2 gaat voor mij gewoon te snel. Is een halfuurtje leuk, maar daarna gaat het wel een beetje irriteren :)
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Eens.

    Vind de bèta heel lekker spelen, maar dat ground war heeft me nog niet echt kunnen bekoren. Voor mij waarschijnlijk ook de eerste cod in lange tijd die ik weer ga kopen. :)
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Gisteren heel even ground war gespeeld maar wat een ellende is dat zeg. De kleinere gametypes nog even proberen maar de voorlopige conclusie is absoluut niet kopen.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Vind Ground War ook niet super inderdaad. Past ook niet bij de gameplay van CoD.
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Wauw wat een spel.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ground war is wat mij betreft zeker niet representatief voor de rest van COD. :)
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ben blij dat ze de standaard formule eens 'n keer op de schop gooien.

    Call of Duty moet nu wat doen om een keer met de tijd mee te gaan ... Ground War is een stap in de goede richting maar er moet een bepaalde balans komen. Het voelt nu een beetje als een Team Deathmatch met 32 andere in plaats van een objective based gameplay.

    Al met al, ik ben hyped voor een COD :eek: En dat voor iemand die sinds WO2 geen COD meer heeft aangeraakt.
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dat is wel héél lang!
     
    Tyrant, Alexknl en Rampage vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik moest hem even 2x lezen ... maar, chapeau.. :+
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Never change a winning team zou je ook kunnen zeggen..

    Ik vind juist dat COD terug de tijd in moet gaan, en met MW lijkt het juist terug naar z'n roots te gaan, in plaats van moet meehobellen op die huidige trend van Battle-Royale en reusachtige battlefields (Ground Wars daargelaten).
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2019
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het werd onderhand wel eens tijd dat COD wat "nieuws" ging doen.
    Een Battle Royale omgeving is nu een "hype" omdat het nieuwe spelers aantrekt ... zo'n toevoeging (mits de uitvoering goed is) juich ik dan ook zwaar toe.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Helemaal gelijk hoor, maar als ze, laten we zeggen, een remaster uitbrengen van de drie Timesplitters games, dan maakt het geen moer meer uit, mits goed uitgevoerd, of het nieuw is of niet. Die games waren/zijn tijdloos goed. Mijn punt is: Soms hoef je niet veel te veranderen, enkel een beetje tweaken aan dingen die niet helemaal lekker werken kan al genoeg zijn.
     

Deel Deze Pagina