1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zo heel veel vernieuwend is er toch ook niet aan dit deel (zo ver ik dit kan concluderen uit +/- 20 uur beta)? Zijn wat nieuwe modes waarbij 2vs2 echt wel tof was en GW idd als een groot potje TDM speelt maar echt grote vernieuwingen heb ik niet gezien.

    Heb sinds BO3 niet echt meer CoD gespeeld en moet zeggen dat ik mij hier bij prima heb vermaakt dus deze gaat er zeker komen. Er zijn nog wel wat gameplay dingen die ze hopelijk voor launch gaan veranderen die het meteen een stuk beter zouden gaan maken (met name killstreaks veranderen in scorestreaks). GW heeft echt nog wel wat werk nodig als ze het echt een beetje een Battlefield feel willen geven
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is in ieder geval eindelijk eens een nieuwe engine.
     
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Conclusie: Het spel is ruk!

    Vaulten op kratjes die puur en alleen in de map staan om te vaulten doen het niet.
    Het geluid is heel erg slecht, als er een helikopter in sommige maps vliegen dan hoor je alleen maar de helikopter boven alle het andere geluid uit.
    Doodgaan achter muren.
    Mensen killen achter muren.
    Claymores zijn in domination mogelijk.
    Als enemies in de schaduw staan dan zijn ze 0% zichtbaar.
    Doordat alles zo bizar zwart is staat mijn brightness veels te hoog wat de game lelijk maakt en alsnog dus niet goed.
    En de toekomstige microtransactions moeten nog bovenop al deze ellende.

    Laat ze maar nog maar minimaal 2 jaar aan deze game werken misschien dan het dan wat wordt.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het. Is. Een. Beta.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee dat is het niet.

    Vroeger had je een Alpha en een Beta.

    Tegenwoordig is de Alpha gelijk aan wat vroeger de Beta was.

    De Beta van tegenwoordig is alleen om te testen wat er gebeurt als er veel spelers online zijn en als promotieinstrument. De Beta is een veredelde demo waarvoor je moet pre orderen om eerder te spelen en een gewone demo voor rest van het klootjesvolk.

    Het spel komt over een maand uit. Dat betekent dat ze geen tot te weinig tijd hebben om het spel nog grondig aan te pakken op wat bugs na.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ze hebben gewoon nog een maand de tijd om te tweaken. Niet veel, maar ook niet heel weinig. Die game komt net als elke andere game nog met een verse dikke Day one patch uit.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben het kortgezegd volstrekt met je oneens. Komt op mij over of je een soort fortnite verwachtte!?

    Zie hieronder in cursief :x
    <3

    Edit:hmmm misschien heb ik 't een tikje lomp verwoord:oops:
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2019
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dit gesprek wordt met de minuut interessanter. ;)

    Ik denk dat we allemaal wel een redelijke inschatting kunnen maken wat allemaal in één maand gepatcht kan worden. We weten ook hoe het er (soms) aan toe gaat in het gaming landschap, waar de kopende gamer steeds vaker als tester eindigt.

    Degene die deze alpha/beta/demo hebben gespeeld kunnen ongetwijfeld zelf oordelen waar deze game staat tov zijn release en de verwachtingen die je daarbij hebt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Heb de beta zelf niet gespeeld, maar het ZOU kunnen dat dit een 'echte' beta-build was van enkele maanden geleden, en dat ze dus veel langer hebben dan vanaf vandaag t/m release om dingen te fixen (al denk ik dat het idd gewoon een veredelde demo is en dat alle bugs er op release ook inzitten).
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vorig jaar en jaar ervoor was de beta exact hetzelfde als het eindproduct. (Beta's van BO 4 en WW2)

    Vind BO 4 ook vele malen beter dan wat ik tot nu toe van deze CoD gezien heb.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mack van WAB is ook bepaald niet enthousiast en die zei dat tussen het doen van een andere review door. Deze game, het is aan het begin, dus je hoeft niet de hele review door.

    O boy: Dat gaat nog wat worden. :+
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet de meest overtuigende bewijslast toch? Een paar opmerkingen in een review van een andere game...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk dat hij al met een video bezig is over de bèta en dat die één dezer dagen online komt.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Fucking vet
     
    Yellow 13, Zumpelvelder, Cyndris en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Sorry dat ik mijn echte mening heb gegeven.

    De volgende keer als ik mijn mening vorm en deze wil delen met andere mensen zal ik dat alleen doen als die overeenkomt met de opgekochte meningen van de Youtube influencers.

    En waar ik hoopte?
    Ik hoop op een spel dat klaar is. Ready for launch! En dat is het absoluut nog niet maar toch gaat het uitgebracht worden. Ik wens jullie beta spelers veel plezier in Oktober! Ik speel wel gewoon een spel wat wel gewoon klaar is.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry dat ik het niet met je eens ben. De volgende keer zal ik mijn mond houden als ik het niet met iemand eens ben.

    Als ik een beta voor m'n kiezen krijg, dan stel ik m'n verwachtingen automatisch al een stuk naar beneden bij en verwacht ik zeker geen spel dat klaar is. Het is een spel dat (ver) in de steigers staat maar simpelweg nog niet klaar was. Misschien kregen we ook wel een build van twee maanden geleden voorgeschoteld, misschien niet.

    De beta geeft de ontwikkelaar de ruimte om te laten zien hoe ze het spel zelf in gedachten hebben, en de community krijgt de ruimte om aan te geven welke kant ze het spel graag zien ontwikkelen. Ook dan geldt natuurlijk, zoveel mensen, zoveel meningen. De minimap was ook zo'n thema bijvoorbeeld... Hoort die nu juist wel of juist niet in COD, en in hoeverre / wanneer moeten daar ook tegenstanders op worden getoond. Zo'n beta-run is ideaal om daar een beetje mee te experimenteren.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    “Ruk” is wat overdreven, maar er zijn zoals ‘t meestal het geval is nog wel wat verbeter punten.

    Als ik dit vergelijk met bv de BF5 launch state dan denk ik dat het wel goed gaat komen met MW :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    ..denk dat ik deze game toch echt weer eens ga spelen puur voor de singleplayer.
    Toch jaren op die manier van COD genoten en dat wat ik nu zie spreekt mij eindelijk ook weer eens aan.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat is dus gewoon de levensduur van de game lang. Tegen die tijd speelt niemand de game meer. Echt belachelijk.
     

Deel Deze Pagina