1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Last of Us 2

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 12 jun 2018.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Geen multiplayer :eek:

    Ga deze denk toch wel verkiezen boven Cyberpunk voor day 1 buy.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Animaties zijn wel next level hoor. :eek:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Nice dit wordt voor mij een day 2 aankoop
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Day 3.
     
    360man vindt dit leuk.
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als er een game is waar ik een ps4 voor zou open dan is het deze:eek::eek::eek:
     
  6. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Nice!
    Waar de 1ste gewoon HET beste spel van de PS3 was, word deze dat gewoon van de PS4!
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik laat mijn ps4 gewoon dicht hoor. Maakt al herrie genoeg. ;)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Deze game staat al maanden in de "pre-order" bij mij :+ Gewoon puur omdat ik weet dat dit geweldig gaat zijn. Dit zijn toch wel de spellen waarvoor ik nog game.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hopelijk gewoon weer een oldskool lineaire game, open world hoeft van mij niet, hebben we al genoeg.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zoiets als Mass Effect past denk ik prima bij deze titel.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Denk Uncharted 4 idee en dat was alright. Meer openworld en I'm losing my interest.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Geen zin om terug te zoeken, maar er is iig geen multiplayer op release. Focus gaat volledig op de single player.

    Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nee hoor. Onderdeel van de kwaliteit van TLOU (en ook UC) is de unieke en uitstekend uitgewerkte levels die omvang en openheid in een mooie balans hebben staan met detail en afwisseling, en waardoor je met een perfecte pacing door de story progresst. Never a dull moment, steeds de drive om verder te gaan, wat ook past bij de story. Mass Effect is groter, meer repetitief (ook letterlijk met locaties opnieuw moeten bezoeken) en het mist de pacing van een meer lineaire game zoals ND bekend staat af te leveren. Die redenen maken ME imo saaier en maken progression een grind (en volgens mij ben ik niet de enige, ik heb het idee dat deze gen open world fatigue voor velen een klacht is geworden). In Mass Effect's verdediging, het past wel bij het space exploration concept om werelden te verkennen zonder veel richting. Maar TLOU is een totaal andere game en als het open wordt kan het nooit de impact maken die het nu doet. Ik ga ervan uit dat ze dat bij ND wel snappen, anders verliezen ze in ieder geval mijn interesse.
     
    Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik bedoelde ook niet echt de saaie en repetitieve open wereldjes waarop je land met de Mako, maar meer de stukken van de Story. Je wist de eerste keer ook nooit wat je te wachten stond als je ergens de hoek om ging, en vooral niet in wat voor gesprek je belandde. Fijne aan Mass Effect was dat je gevechten kon vermijden tijdens gesprekken, bijvoorbeeld met Saren op de Citadel.

    Maar goed, die open wereld stukje in ME waren inderdaad behoorlijk saai, dus een combinatie van de factoren die jij noemt is inderdaad beter voor een game die veel meer de focus heeft op verhaal dan Mass Effect. Is trouwens ook niet echt een goede vergelijking van mij, maar ik doelde ook enkele en alleen op de opbouw van delen van de wereld waarin het verhaal zich afspeelt of staande probeerde te houden. Die Londen shit in ME 3 was bijvoorbeeld echt te erg imo.

    In TLOU I heb ik vooral genoten van die rete spannende stukken door die omgevallen wolkenkrabbers met die verschrikkelijke tickers erin. Daar mag van mij wel een soortgelijke scene van in deel II van deze serie zitten.

    Ik ga de game zelf niet op release kopen, dat is puur omdat ik nog een enorme backlog heb op de Xbox. Ik wacht op een geschikte deal, want de laatste paar maanden koop ik games een stuk meer weloverwogen, zonder alleen naar de kwaliteit te kijken. Top spel gaat het wel worden, ben ik niet bang voor. Hoop alleen dat de focus niet alleen teveel op het verhaal ligt, dat vond ik soms wat teveel in het eerst deel.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nog nooit zoveel woorden gezien die niks zeggen :+ Laatste PS4 game die ik kocht was God of War maar deze komt er sowieso day one!
     
    Yerewn, Alexknl en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, God of War, voor wat ik ervan gespeeld heb is wel een beter idee dan mijn vergelijking met Mass Effect. :+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    lekka hoor
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Uitgesteld naar de lente van volgend jaar i.p.v. februari. Dus minimaal een maand:
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Naughty Dog: "To our fans, let me cut to the chase and get the news out of the way. The Last of Us Part II has a new release date of 29th May, 2020"

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina