1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb de game dop de switch, dus moest heel mn ea account opnieuw aanmelden bij eerste keer spelen. Ben benieuwd of dat ik ze inderdaad krijg.
    Jullie al iets gehad?
     
  2. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem alsnog gehaald en ben positief verast. De volta mode dat je met je eigen team tegen andere teams online speelt, is erg leuk. Is het ook mogelijk om bijv real tegen barca volta online te spelen?
     
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Gaat lekker met die Xbox one versie... Gisteravond knalde FIFA gewoon weer terug naar het hoodscherm als je een single match wilde spelen. Vandaag knalt ie eruit bij het opstarten. Ook met selectie updaten enzo. Was eerst bang dat het aan mijn xdoos lag maar gelukkig hebben er meerderen last van. Lekker up to date is de eredivisie ook nog niet echt geloof ik. Naja, vanavond maar weer eens kijken :)
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Man o man wat ben ik slecht in verdedigen met deze game. Merk wel dat Fifa veel meer van de pace en tricks en dergelijke is, daar moet ik echt even aan wennen.

    Op zich vind ik het nederlandse commentaar met de Vos nog wel grappig ook.
     
  5. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik ben wel voor! Heb jij hem ook gekocht?
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Idd eindelijk af van mulder en apel. Sierd de vos heeft mooi werkt afgeleverd. Ik zag dat navas nog bij real was, wanneer komt er een transfer update?
     
  7. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja viel mij ook op dat er spelers zijn die niet bij de juiste club nog zitten. De Wit bijvoorbeeld zit ook nog bij Ajax. Lozano nog bij PSV.

    Edit

    Heb je in Fifa ook een cancel?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2019
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Shot cancel? Schieten en dan kruisje.
    Denk dat die patch nog komt.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok thanks en passes kan je niet cancelen?
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Schot of pass cancellen doe je door beide triggers in te drukken. (X)+(A) is fake pass, (B)+(A) is fake shot. Soms handig om verdedigers of keepers te foppen, of ruimte te maken.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    “Koekoek, wat een goal!”

    En ja, ik vind de stem van Jeroen een prettige aanvulling.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat ik wel een voordeel vind met Fifa is dat vrienden die niet veel gamen eens komen en zonder echt erin te verdiepen redelijk leuke potjes kan spelen. Passes en dergelijke komen hier veel makkelijker aan, waardoor het toegankelijker is voor de leken.

    Speelde met sommige maten wel eens PES, maar doordat de pass veel lastiger is bij medespelers te krijgen en dergelijke was de weerstand echt heel laag. En meestal redelijk 1 kant opgaande wedstrijden.

    Fifa is de basis toch wat simpeler en makkelijker voor diegene die niet of nauwelijks gamen.

    Dus denk dat de game vooral wordt gespeeld met en tegen vrienden hier thuis.

    Ik zal vandaag eens Volta gaan proberen daar heb ik nog niet eens geprobeerd. Er is zoveel te doen in Fifa.

    FUT is overigens toch wel een heel stuk beter en leuker dan MyClub zeg.
     
  13. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als ik een fifa koop dan is het voor de career. EA gaf ook aan hele goede verbeteringen te hebben gedaan maar ik kwam gister dit filmpje tegen en dan ben ik bang dat het echt weer dramatisch is...

    Wat zijn jullie ervaringen?

     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Haha ik had dat gister met een seizoen CL. Barca was laatste in de poule met 1 punt en Ajax had er zelfs 0, Athene was eerste.

    Voor de rest vind ik het wel een stuk lekkerder spelen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De massa koopt het blind, voor de zegen van het kind.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  16. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zo je zal er maar opkomen zeg. Moeten we nu allemaal even voor je klappen?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je zal maar een spel kopen die je leuk vindt zeg, wat een schande. Lekker goedkoop proberen te scoren met dit soort opmerkingen.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet zo janken zeg. Als het niet waar was wat er in het filmpje werd gezegd, had ik mijn opmerking niet gemaakt. De massa koopt het blind omdat het nu éénmaal FIFA is. Zeker altijd vroeg naar bed gegaan en geen nachtlancering meegemaakt of wel? Vind dit soort posts anders ook tamelijk goedkoop.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dus omdat de career op dit moment kapot is, is de game kut? Ik koop hem namelijk voor coop multiplayer en dat is gewoon (op een enkele uitzondering na) gewoon prima. Ik zeg dit ook niet zo maar, jij gaat wel vaker mee met de meningen van anderen zonder het zelf gedaan te hebben, daarom mijn opmerking. Bovendien is het gewoon een nutteloze opmerking die hier niet thuishoort, fijn dat je een mening hebt maar onderbouw hem dan.
     
    MJD85 vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Jongen ga even afkoelen of zo. En verder kom niet met aannamens dat iemand vroeg naar bed gaat of wel of niet een nachtlancering heeft meegemaakt. Als ik wel of niet vroeg naar bed zou gaan of wel of niet een nacht lancering heb meegemaakt. Blijf ik nog steeds van mening dat die hele post van jou totaal niks toevoegd.

    Verder voegt die hele opmerking van jou niks toe aan dit gehele topic. Nu is dat van jou natuurlijk wel gebruikelijk, dus kijk ik er ook weer niet vreemd van op.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina