1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waar kan ik het password vinden?
    Verder schijn je ook betaald lid te te moeten zijn.

    Dit zal ongetwijfeld een niet begrepen iets van mij zijn o_O
    Kan iemand de nodige info geven?? Dank u.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eindelijk de game opgestart. ML begonnen, alles ingesteld zoals ik het wil hebben en Cruijff als Manager. Ik speel met Ajax. Nog geen wedstrijden gespeeld, heb straks een afspraak namelijk, maar wat ik tot nu toe gezien heb bevalt me goed. Menu's zijn een enorme verbetering imo t.o.v. 2019 of FIFA 19. Duidelijk strakker en mindere hoeveelheid dan 2019.

    Overigens nog wel steeds de uiterst irritante manier van het accepteren van de overeenkomsten en privacy verklaring. Waarom moet ik in vredenaam de browser van MS gebruiken hiervoor? Doe die shit gewoon in game man, erg omslachtig nog.

    Verder de grafische stukjes van je aanstelling als manager: Top, weinig tot niets op aan te merken, al bespeur ik op mijn scherpe 4K nog wel wat oneffenheden bij de NPC's. Voor wat ik gezien heb ziet het er verder wel gelikt uit. Misschien vanmiddag even een potje doen, hangt er even vanaf hoe laat mijn afspraak afgelopen is.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gisteren op de gok ook maar even PES2020 gekocht (demo niet gespeeld en sinds 2017 sowieso geen PES meer). Toch wel weer even een jaartje toe aan iets anders dan Fifa. Jammer dat gisteren de site van PESUniserve niet goed werkte en ik geen account kon aanmaken op de OF te downloaden dus nog maar niet aan de ML begonnen. Vanavond de OF maar even instellen en dan beginnen :)

    De nieuwe camera is wel even wennen. Gebruiken jullie deze of gaan jullie voor een andere camera (zo ja welke)
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Menus zijn een aanfluiting. We kunnen veel goede dingen over PES zeggen, maar daar vind ik de menu's niet bij horen.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zelf heb erg veel moeite met scoren met de nieuwe camera op 1 of andere manier. Vind het wel de mooiste view, maar lijkt wel dat ik in die view precisie mis.
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Is het jullie weleens opgevallen dat er in de masterleague nooit bij de overige wedstrijden een uitslag is van 2-1....dit is tevens al jaren...heel raar
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hallo vrienden, hebben jullie deze post van mij niet gelezen?
    Wie kan mij vertellen hoe ik het password vind en moet je ( zoals die site zegt ) ervoor betalen?
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waar heb je de OF vandaan dan?
    En er is vast wel even iemand hier op het forum die je de OF zou willen sturen. Heb zelf nu geen computer bij de hand, anders had ik het zelf wel gedaan.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb alleen maar de youtube van PESUniverse die hier een paar keer geplaatst is. Verder heb ik niks :9
     
  10. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan ook die van PESWorld gebruiken. Die is gratis en heeft geen wachtwoord nodig. Ik gebruik m zelf ook en werkt prima (Bundeliga heeft wat werk maar dat schijnt die van PS Universe ook te hebben). Weet verder niet of er verschil zit tussen PESWorld en PESUniverse

    https://www.pesworld.co.uk/ps4-downloads
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Okee, dank je wel, prinz, ik ga kijken :)

    EDIT:
    Hmmm... Op Pesworld is me niet duidelijk wat ik moet downloaden.
    Hoe hebben jullie het gedaan? Of hebben jullie het van een andere site gehaald?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2019
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Meer mensen die het kut vinden dat er geen geluid is tijdens persconferenties??? Ik heb muziek wel uitstaan, maar ik ga er niet vanuit dat persconferenties daaronder vallen. :+
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben nu halverwege het tweede seizoen in de master league. Wordt een spannende strijd sta maar 1 punt voor op PSG.

    Het verveeld me nog lang niet iig de filmpjes sla ik wel over nu.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik irriteer me er wel een beetje aan, maar is nog wel te doen voorlopig. Kan je trouwens tijdens wedstrijden de herhalingen ook compleet uitzetten? Als ik iets vervelend vind in voetbal games, dan zijn het wel de meest irritant trage herhalingen. Het haalt het tempo waar ik de game mee wil spelen naar beneden en ik hoeft niet echt te weten of iets ook echt een overtreding was of niet. Ik wil het liefst gewoon gelijk door, dus vandaar mijn vraag.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waarom irriteren eraan?

    En als herhaling begint meteen start drukken of option of hoe dat ook heet op de xbox. Als je het kan uizetten geen idee heb daar nooit naar gekeken, omdat ik er geen problemen mee heb.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Echt vervelend dat als ik een mooie goal maak online en ik hem terug wil zien mijn tegenstander het weg kan drukken
     
  17. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Gewoon logisch. Goals van tegenstanders zijn altijd zaadgoals
     
    rubenpol007 en Niels_x360 vinden dit leuk.
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Niks ergers als constant die herhalingen xd
     
  19. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Idd. Alleen maar kijken om te zuigen
     
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm ik krijg het weer is niet voor elkaar om de OF te laten werken met coop thuis. Dus met een 2e controller. Heb quest geprobeerd en de account van de vrouw, maar beide keren werkt de OF dus niet.

    Of moet ik dan met het account van de vrouw de game opstarten en daar ook de OF installeren?

    En @HanTerp nog gelukt met de OF?
     
  21. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb alle benodigde bestanden ( de rar-file, password etc ) en ik stond deze vrije zondag net op het punt om het via die pes-universe youtube te gaan proberen, maar gezien mijn onhandige pogingen van vorig jaar zal het wel een uurtje of meer duren ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina