1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Enjoy!
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Wat een oogverblindend plaatje blijft het toch en een genot voor het oor. Nu ook op de SWITCH.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Buoyancy review (Early access) - More water based City building



    Infinity Battlescape Review (early access) - Space combat MMO



    Ik ben niet zo van de MMO's, maar met 500 mensen tegelijk knallen in de ruimte is natuurlijk altijd stoer. Leuk concept.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2019
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Stygian… aka "het gekkenhuis" is ook gereleased. Stijl spreekt mij erg aan, net zoals character creation. Leeftijd (jong, adult, oud) speelt een rol in stats en experience. Je kiest ook een overtuiging (humanistic, matrialistic etc), welke bepaalt hoe jouw karakter naar de wereld. Onduidelijk in hoeverre het jouw keuzes beïnvloedt. Mooie sketch/pen tekeningen.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2019
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Vind die shenmue nou niet echt mooie graphics hebben ofzo,,,.... had ik wel iets meer van verwacht,...
    ik weet gaat om de gameplay, maar toch :D
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik vind Shenmue 3 er niet uitzien. Last-gen graphics, helaas. Kan ook niet zeggen dat ik er heel enthousiast over ben. Origineel destijds gespeeld en dat was okay, maar niet meer dan dat. Wel erg mooie muziek.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Had van deze Kickstarter game niet veel meer verwacht qua graphics.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Maar moet Shenmue 3 betere graphics hebben om een betere game te zijn? Ergens denk ik ook: wie zit nu te wachten op een nieuwe Shenmue game? Ja, dat zijn heus nog wel veel gamers, maar dat is vooral de generatie die de release v/d eerste Shenmue game heeft meegemaakt. Wacht de jonge generatie niet gewoon op een nieuwe GTA? En dit soort graphics verhoogt dan het nostalgische effect.
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik vind het wel wat hebben dat ze zo dicht mogelijk qua graphics bij de orginele twee games zijn gebleven. En ja dit is toch een game die vooral voor de fans zijn, want dit gaat niet veel nieuwe gamers trekken natuurlijk.

    Ik heb er iig zin in heb ze op de Dreamcast met veel plezier gespeeld.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Iemand enig idee wat voor game Mine Rail 2 is? Ik zag dat hij net uitgekomen is. Leek me wel een grappige indt game. Op de één of andere manier zit ik steeds meer naar Indy games te kijken. Vandaar mijn vraag.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Staat vast toch wel wat gameplay op Youtube?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja en nee.Ten eerste had Sega dit natuurlijk gewoon fatsoenlijk op moeten pakken, ipv dat het allemaal via een Kickstarter moest komen, maar ja, Sega is al jaren van het padje af.
    Dan kun je idd zeggen dat het 'nostalgisch' is, die graphics, maar volgens kun je prima die oude sfeer en stijl vasthouden en tegelijkertijd met fatsoenlijkere graphics komen. Dit is gewoon ondermaats.

    En 'zit de nieuwe generatie niet gewoon op een nieuwe GTA te wachten?'. Dat zal per persoon verschillen. Vrijwel iedereen wacht op een nieuwe GTA, maar deze game is daar geen concurrentie voor, want totaal ander genre, en we kunnen prima beide leuk vinden.

    Het hoeft van mij absoluut niet fotorealistisch of course (sterker nog; liever niet), maar iets mooier dan dit was echt wel mogelijk geweest.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    In welk genre valt Shenmue?

    Ik weet niet of iedereen op een nieuwe GTA staat te wachten hoor. Ik merk dat er steeds meer verzadiging en frustratie ontstaat m.b.t. de triple-A business, vooral bij open world games. De vraag is trouwens of Rockstar überhaupt nog een nieuwe GTA wil uitbrengen, zeker met een sterke SP campaign. Daar zit het geld niet en ook Rockstar is duidelijk op zoek naar producten die zichzelf na aanschaf periodiek blijven terugbetalen.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    persoonlijk zit ik niet op een nieuwe gta te wachten, vind het ;leuk maar niet super bijzonder
    Maar als er een nieuwe gta komt, worden alle verkooprecords verbroken, dat kan ik je nu al vertellen :rolleyes:

    Zelfs mensen die bijna nooit gamen, gaan wel een nieuwe gta spelen! :confused:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Sega heeft toch helemaal niks met Shenmue 3 te maken?
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Nee, dat bedoelde ik ook met dat in Sega dit natuurlijk destijds had moeten oppakken. Game flopte, maar dat was grotendeels te danken aan Sega zelf, de keuzes die gemaakt werden, en de hardware waar het op werd uitgebracht. Schuld lag, wat mij betreft, niet echt bij de game zelf. En die serie heeft gewoon fans, en heel veel potentie.


    Genre van Shenmue is eigenlijk de begin-dagen van jezelf bewegen in een open, levende wereld, maar uiteraard nog steeds heel beperkt. Toen al, en nu nog veel meer.
    Een (zeer) light-RPG met actie en QT-elementen, maar eigenlijk gewoon een verhalende game, redelijk linear. Destijds origineel en dus uniek, en een kijkje in het Japanse leven (de vending machines, de winkeltjes, etc etc).

    Wat betreft de nieuwste GTA: Als Rockstar zich niet allereerst focussed op de SP campaign, dan wordt dat nooit een succes natuurlijk. Yeah, MP haalt het grote geld momenteel binnen (in GTA, niet in RDR2), maar de grote meerderheid van die gamers kocht die game op de eerste plaats gewoon voor de SP, en is gewoon blijven hangen voor de MP.

    Persoonlijk vind ik GTA Online geen reet aan, maar waarschijnlijk zou ik die mening bijstellen als ik iedere avond met een vaste groep vrienden die game zat te spelen.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Sega heeft veel verkeerde keuzes gemaakt inderdaad. Maar dat ze de game op hun eigen hardware hadden gereleased is natuurlijk te begrijpen. Dus dat vat ik niet helemaal.

    Bovendien is het gewoon een game die niet iedereen ligt. Al was die op de playstation 2 gereleased dan was het nog geen verkoop wonder geworden.

    Ik denk ook dat Shenmue 3 zometeen genegeerd wordt door de jongere gamers. Tuurlijk hier en daar zullen er vast wel een paar zijn die het kopen, maar dat zullen er niet veel zijn. Denk vooral dat het een deel Dreamcast gamers, sega fans en een aantal oudere gamers zijn die de game gaan aanschaffen. Hier in Europa dan iig, want in Japan kan het zo maar een verkoop wonder wezen, wat ik ook zeeer betwijfel overigens.

    Ik was op de Dreamcast helemaal gek van Shenmue, maar deze generatie terug gespeeld met de collectie en toen vond ik het helemaal niet meer zo leuk als ik me eigenlijk herinnerde.

    Vond de controls en camera vervelend en het pakte mij gewoon niet meer zo, dan dat het in de Dreamcast tijd deed. En dat komt natuurlijk ook omdat het geen games zijn die de tand des tijds goed hebben door staan.

    Alles wat Shenmue bied en heeft en dergelijke is nu door andere games al beter gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Ik hoop dat dit een leuke titel gaat worden. Heb weer eens zin in een leuke animé getinte game, met platform elementen. Begrijp dat deze titel turn based is, maar het is de bedoeling dat je zo lang mogelijke combo aanvallen maakt terwijl een tegenstander versuft door de lucht vliegt. Dus het heeft wel realtime elementen?
     

Deel Deze Pagina