1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Het is gelukt met de OF :cool:
     
    Yellow 13, Dranx, rubenpol007 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    eerste 3 potjes online gespeeld opzich prima alleen jammer dat de mm nogsteeds oneerlijk is mn laatste pot was ik (PSV) tegen Liverpool uitslag 0-0 xd
     
    Dranx vindt dit leuk.
  3. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Doe je alsnog lekker! Nee dat is inderdaad wel balen. Je zou een vergelijkbaar team tegen willen komen. Net zoals bij FIFA dat sterren systeem. Zou super zijn in PES :)
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    wachten we al jaren op
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja erg jammer en eigenlijk onbegrijpelijk dat dit er nog steeds niet in zit. Echter denk ik ook dat er gewoon niet zoveel spelers zijn. Een matchmaking op ratings van clubs is leuk als er genoeg mensen online spelen.

    Het duurt nu soms al lang voordat je een tegenstander hebt gevonden. Laat staan als er ook nog op gelijke ranking zal worden gezocht.

    Hoe zijn de verkopen van PES 2020 eigenlijk. Ben 2x een bericht tegen gekomen dat de verkopen van PES elk jaar minder worden. Dat zou wel jammer wezen, maar weet niet hoe betrouwbaar die berichten waren.

    Vroeger had je toch een site waar je kon zien de sales van de eerste 3 of 4 weken na release?
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Het klopt matchMaking met clubs duurt lang...toch vind ik dit een leuke modus maar zo zonde dat je altijd tegen goede teams speelt. Verkopen geen idee nee
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vanochtend 1 pot gedaan voor t werk ben geleaved die verbinding was DRAMATISCH
    En natuurlijk met ik (feyenoord ) tegen PSG haha
     
    Dranx vindt dit leuk.
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nieuwe ML gestart met Manu maar krijg het nog niet echt op de rit na de nodige aankopen Koulibaly Umtiti en Dybala xd
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Is de matchmaking dit jaar nou zo slecht of zijn er nou zo weinig spelers nog maar over? Het duurt vaak een eeuwigheid man om een tegenstander te vinden. Zonde.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    denk een combinatie van beide...
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Demo was niet indrukwekkend, en de game zoals die nu uit is heeft nog aardig wat bugs/problemen, dus ik denk dat er sowieso wel aardig wat PES fans zijn die, net als ik, nog even de kat uit de boom kijken en op een leuke prijsdaling wachten.
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welke bugs en problemen zitten er dan nog in?
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    wisselen van speler online is kut. Daarnaast fluit de scheids voor de stomste zaken...nog steeds niet gelijke sterrenteams tegen elkaar...
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gaat momenteel vooral over de super-cancel, volgens mij, maar ook over de referees en wat andere zaken.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat van die super-cancel is een probleem alleen op de pc dat die niet werkt.

    Het is toch eigenlijk niet best bij beide voetbal games. Dat je dat nog voor elkaar kan krijgen om te releasen met bugs en problemen. Terwijl nou ja denk nog wel meer, maar wil niet overdrijven minimaal de helft van de game is her gebruikt van de versie daarvoor.

    Ik vraag me wel eens af wat EA en Konami nou doen in een heel jaar als ze met de games aan de slag zijn.

    Soms denk ik volgens mij beginnen ze er pas in mei/juni mee en poepen in een paar maanden die games eruit. En dan zeggen we zijn een heel haar druk ermee bezig geweest, maar sorry we hadden geen tijd genoeg om een game af te leveren zonder bugs en problemen.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik vind het vervelender dat alle aanpassing niet echt als verbeteringen aanvoelen. De demo veel gespeeld, maar speelde echt niet beter/lekkerder dan 2019. Maar goed, dat was met 2019 tov 2018 ook het geval.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Die mening deel ik niet vind het juist wel lekkerder en beter spelen dan 2019.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    eens ook
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    iemand al gespeeld met de nieuwe update?
     

Deel Deze Pagina