1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Blijkt maar een klein gedeelte van Spec Ops te zijn dus zo heel spannend is nu ook weer niet. Ig beter dan dat alle maps/overige content een week eerder op de PS4 komt zoals dat nu het geval is.Misschien was het wel een van de voorwaarden van Sony om crossplay toe te laten?
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Onderstaande tekst maar even van PSX gejat, maar klinkt wel gaaf. Weet alleen niet of ik het leuk vind dat je progressie in de totale multiplayer wordt meegenomen ;

    De Special Ops missies zijn te spelen met in totaal vier spelers en bestaan uit een brede variatie van opdrachten die in fases gepresenteerd worden. Je kunt dit met vrienden spelen, maar ook met onbekenden gezien de Special Ops modus matchmaking ondersteuning kent.

    In deze missies krijg je met allerlei gameplay elementen te maken, zo zul je in voertuigen rijden en kan je vliegen. Je bent in de missie benadering geheel vrij, hierbij zal de vijand reageren op je tactiek en dat heeft invloed op het uiteindelijke resultaat.

    Alle progressie die je in de multiplayer hebt geboekt kun je overhevelen naar Special Ops en vice versa. Verder kun je killstreaks in deze missies inzetten en na afloop krijg je een beoordeling in de vorm van 1, 2 of 3 sterren, wat replay doet aanmoedigen.

     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Net even naar de specs zitten kijken voor de PC versie...
    Lees ik dit: "175 GB available hard drive space" :lol:
     
  5. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    zoveel lootboxes zitten er dus in;):p
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat zou ik niet zo snel geloven. Ik denk dat ze wel gaan komen, maar een paar maanden later, als genoeg spelers de game hebben gekocht. Er moeten toch op een of andere manier inkomsten binnen geharkt worden aangezien er dit jaar geen season pass beschikbaar is. Anders worden de aandeelhouders boos 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar tegen die tijd kunnen mensen zich wel voldoende bedwongen hebben omdat echt links te laten liggen. Ik weet van eerdere games met MT's erin dat mensen bij release, FIFA bijvoorbeeld, vaak gelijk los gaan met het kopen van die dingen. Maar goed, ken de theorie ook dat er over een half jaar wel MT's inzitten. De macht van aandeelhouders kan ik als potentiële klant wel vervloeken. Wie houdt die mannen en vrouwen rijk eigenlijk? :+8)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Is gewoon elk jaar zo, ze wachten gewoon de reviews af, als die klaar zijn worden de lootboxes gewoon weer ingevoerd.

    En zit je die site weer te pluggen :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Sorry, zal het niet te vaak doen, maar iedere website, groot of klein, kan van waarde zijn toch? ;):+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je kan ook gewoon de tekst kopieren en hier plakken, zoals andere members dat ook doen. Dan hoeven we ook niet naar 'jouw' website te gaan, scheelt weer een klik. Thanks Geel!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Prima compromis. :)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    • We are introducing a new Battle Pass system, not a loot box system.

    • All functional content that has an impact on game balance, such as base weapons and attachments, can be unlocked simply by playing the game.

    • With the new Battle Pass system, players will be able to earn COD Points by playing the game.

    • There will be both a Free Stream and a Premium Stream of content in the Battle Pass System in Modern Warfare.

    • New base weapons will be earned through gameplay, simply by playing Modern Warfare. Functional attachments for base weapons can be unlocked through gameplay as well just like in the game’s Beta.

    • The Battle Pass and the In-Game Store will feature a variety of cosmetic content that does not impact game balance.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Klinkt een beetje als hoe het in BF:V is geregeld toch?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Soort van...

    Belangrijkste is iig dat er geen lootboxes meer zijn waar de nieuwe wapens inzitten. Alles waar je voor moet/kunt betalen is puur cosmetisch. Nu hopen dat ze dit ook echt waar gaan maken en niet naar een aantal maanden dit weer terug gaan draaien omdat ze te weinig verdienen
     
    Yellow 13 en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik geloof er nog steeds geen zak van.
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik wel. CoD WWII had het ook zo.

    Daarnaast denk ik dat dit spel gigantisch vaak verkocht gaat worden, mede door dit soort berichten. Mensen zoals ik waren er allang 'moe' van geweest als het zoals Breakpoint was geweest.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Breakpoint is echt erg daarin. Helemaal toen ik die boosters er nog inzaten en het excuus toen ze eruit gehaald werden was ook tenenkrommend slecht. Maar nevermind, game sinds mijn review niet meer aangeraakt. Eerst maar eens fiksen die ellende. :x
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    ah fuck it, volgende week vrijdag ligt ie netjes in de brievenbus. Ik heb me met alle modern warfares vermaakt en dit zal ongetwijfeld een leuk tussendoortje zijn
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Wanneer komen de reviews ?
     

Deel Deze Pagina