1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Xbox versie gekocht in de US. Bring on Friday!
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Is bij CoD toch altijd pas na de releasedatum ?

    Gemakshalve kan je uitgaan van een gemiddelde review score van 8.2 en een userscore van 4.5.

    Het heeft weer dezelfde hersenloze gameplay als altijd en nog steeds dezelfde irritaties. Jij komt toch ook altijd eerder het hoekje om dan de tegenstander, kijk maar op de killcam, herkenbaar ? |:-
    Wat nieuwe opsmuk wat we eigenlijk al kennen uit andere games, maar bij CoD mag het dan opeens wel vernieuwing heten. En vergeet natuurlijk niet dat je voor iedere handeling een stickertje krijgt om de gamekleuter in jezelf te bevredigen.

    Ik hoop dat dit alles bijdraagt aan je beslissing om deze CoD te gaan halen :+

    Bij mij staat ie al in de pre-ordert en waarschijnlijk buk ik ook nog wel een keer om die BattlePass door Activision in mijn achterste te laten duwen. Nu al wetende, zoals ieder jaar... Dat ik er na 2 weken alweer helemaal klaar mee ben. Veel game plezier ;)
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ook :)

    Laat maar komen!
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Gekocht op PC. Eerste COD sinds Black Ops 1. :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Zou toch ook de remaster van Modern Warfare I eens proberen. Speelt echt zo heerlijk en controls zijn echt verbeterd t.o.v. het origineel. Grafisch absoluut niet lelijk op de Xbox One X, kan nog best wel aardig mee. Ik zit nu bijna bij One Shot, One Kill. Chernobyl ziet er nog angstaanjagender uit in de remaster. :D
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Regio naar Nieuw-Zeeland gezet. Hopelijk werkt het trucje ook bij deze game, zoals het voorheen bij andere games ook altijd werkte. De releasedate is in ieder geval wel aangepast in m'n Store. ;)

    [​IMG]
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nice, maar het afgelopen jaar zijn ze wel strenger geworden. Ik kan al niet eens meer 360 games kopen, als ik dat zou willen en eveneens niet meer normaal in de VS games kopen, waar de prijzen soms dik lager liggen. Of je moet omslachtig willen doen met Xbox Live tegoed, terwijl ik in het verleden zowel Xbox One als Xbox 360 games met een paar klikken kon kopen. Een buitengewoon gemiste kans vind ik dat om klanten te trekken. Maar goed, hoop dat het inderdaad werkt voor je. :)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb deze keer de giftcard via G2A gekocht. Zij hadden een giftcard van exact $ 60 voor € 47 :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    G2A kijk ik wel een beetje mee uit na mijn laatste aankoop daar. Gezeur om een code van Metro destijds, wilde ze niet omzetten naar een Europese. Uiteindelijk wel gelukt. G2A is wel shady, worden vaak beschuldigd van gestolen of half legaal verkregen codes. :)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn code werkte gewoon. En hoefde niets om te zetten. Gewoon naar de US Store gaan. Game kopen. Aangeven dat je via Microsoft credits wilt betalen. Code redeemen en klaar.

    Als je los de code wilt redeemen op je account gaat het niet werken, dan zeurt hij over de regio. Maar als je de code redeemed op het moment dat je de game aanschaft werkt het wel. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    En als je dan nog tegoed over hebt? Hoe zit dan de vork in de steel?
     
  12. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hoppa, net gedownload. Klopt het dat ik vannacht om 00:01 uur het spel kan spelen????
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat blijft gewoon op je account staan.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    PC Gamesupply al even nagekeken. Die site is ook veilig zat en heeft ook goede prijzen voor Live of PSN tegoed. Als Black Friday komt, overweeg ik zeker even om met tegoed te gaan werken. Op moment zijn er eigenlijk geen aanbiedingen die ik graag wil kopen. :)
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Op PC kan je pas om 03:00 spelen, daar is de release wereldwijd op hetzelfde moment. Is dat alleen op PC? :oops:

    upload_2019-10-24_11-18-4.png
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Call Of Duty: Modern Warfare launches on October 25th. You can preload the game now on PC, Xbox One and PlayStation 4.

    If you’re in North America, the game will be available on all platforms on Thursday, October 24th at 6 pm PT / 9 pm ET. Most other regions will go live at midnight local time, except for the PC version which should go live at 6 pm PT on the 24th worldwide on Battle.net.

    https://www.forbes.com/sites/erikka...e--10-things-you-need-to-know-before-you-buy/
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar PC master race?
     
    Zifnap en Alexknl vinden dit leuk.
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Regio change werkt op Xbox!
     
    Yellow 13 en B Tender vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Owhhh dan ga ikd at zo ook proberen. Dankje!!!
     

Deel Deze Pagina