1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb er niet echt naar gekeken, maar ik zal daar wel even naar kijken als ik de game weer opstart. Ik heb voor Cruijff gekozen, maar dan wel zonder die lelijke hoofdletters.

    Wat mij trouwens ook erg opvalt aan deze game, t.o.v. van FIFA is dat de moeilijkheidsgraad in zowel eigen spel, als assistent modus als overslaan van wedstrijden echt overal hetzelfde is afhankelijk van je instellingen, t.o.v. FIFA.

    Bij die game had ik altijd het probleem dat als ik een wedstrijd oversloeg ik 4-0 kon verliezen en als ik hem speelde of simuleerde, ik 3-0 of 3-1 won, wat mij erg random leek. Met name in je eerste seizoen, als de selecties nog redelijk gelijk zijn aan de realiteit. Een echt groot pluspunt t.o.v. wat ik gewend ben van FIFA. ML ftw in dit geval dus!
     
  2. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Nieuwe patch is uit. Het lijkt er nu echt op dat er iets aan die scheidsrechters gedaan is. Althans, hij floot gisteren niet voor van die onnozele dingen (of hij had gisteren gewoon een goede dag :p )
     
    ageQned en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gebeden gehoord. :+
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Per 31 december naar Manchester City. Fijn, kan ik daar half Europa leeg kopen. :+
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ok ben benieuwd dit weekend maar weer is een paar potten spelen dan.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Voor de twijfelaars is de game nu 30 euro als je een PS+ abo hebt.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zo. Dat budget van Manchester City. Ok, speel met grote instellingen voor het budget, destijds puur gedaan toen ik Ajax nog had, maar dit is een beetje erg veel. :+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nice, iemand nog de meest recente OF?
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Gvd 2 weken geleden in de sale gekocht voor 40 :+.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Tyrant vindt dit leuk.
  11. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een stilte hier. Is dat een slecht teken?
    Morgen Black Friday. PES (offline) de moeite waard?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja.
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Voor mij geen slecht teken, maar heb zelf gewoon weinig te melden momenteel over de game. Speel gewoon me potjes en denk dat niemand het boeit met hoeveel ik die gewonnen heb of met wie ik speel.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Drie keer alle prijzen gewonnen met Ajax, behalve Europees. Ik heb even een PES pauze. FIFA ook alweer een stuk of 15 wedstrijden ongeslagen, vlak achter PSV op de tweede plaats. Vooral het scripted gegeven van FIFA irtiteert mij enorm. Heb beide games gespeeld, maar om totaal andere redenen een pauze bij beide. PES is naar mijn mening soms overweldigend goed, zeker als je jarenlang alleen FIFA gespeeld hebt, dan merk je dat er een flink verschil tussen de games zit. Maar goed, kan bij beide wel genieten, want de sfeer bij FIFA is dan weer stukken beter. Beide games hebben wel dingen goed gedaan, alleen kan ik zelf nooit zoveel seizoenen achter elkaar spelen. :)
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Heel veel seizoenen achter elkaar kan ik ook niet meer hoor. Speel gewoon elke week een aantal potjes.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bij mij houdt het na 10 wedstrijden managen wel weer op even. Dat vind ik nu echt geweldig, dat managen. Als ik mijn woning weer in kan, dan maar even kijken ook of Football Manager 2020 Touch een beetje afgeprijsd is. Imo nooit goed geweest in het voetballen zelf. :)
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
  18. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ach ik ben ook nooit echt heel goed in voetbal games., maar hoeft van mij ook niet. Als ik er maar plezier uit haal. Paar jaar terug speelde is een PES nog wel 300 tot 500 uur per jaar en FM ook. Tegenwoordig moet ik blij wezen als ik de 100 uur aantik.

    Dit komt ook omdat dr games tegenwoordig veel groter zijn en langer duren waardooe ik minder tijd heb voor een voetbal game. En me leven is een stuk drukker geworden.

    En waar ik toen wel bijvoorbeeld 10 a 25 wedstrijden speelde op een dag houd het nu meestal met 3 a 4 wel op.

    En heb dit jaar beide voetbal games gekocht en dat doe ik maar niet meer.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je dat? Leef je nu op straat?? :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Staat tot op zijn minst tot 18 december op zijn kop en dan moeten mijn triple AA ramen en kozijnen en deuren er nog in. Ze werken wel in een moordend tempo door. Kan toch niets in huis omdat het toilet eruit ligt en het plafond van de douche ook. Verder is alles door mij, mijn familie en de bouwvakkers afgeplakt. Met een beetje geluk kan ik er net voor de kerstvakantie weer in. :)
     

Deel Deze Pagina