1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Mensen die eens wat mp willen spelen voeg me toe op Xbox!

    ben niet zo goed. Maar zoek gewoon wat mensen om vaker mee samen te spelen.

    gt; eagledilla nl
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Tactiek als in campen voor het leven? :+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Of het spotten van campers en het uitschakelen ervan. ;):+
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
     
  6. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Campers vermoorden deze game!! Elke hoek zit er wel 1 die zwaar met ze zak speelt...
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    dat heb je in elke game! Lekker overdreven allemaal! En dan kill je ze toch!?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dus het kan wel. 60 FPS en snoei goede graphics. Althans op de advanced consoles. Nou ja, de PS4pro vooral. Het valt me op dat de X vaker worstelt met 4K resoluties en goede performance. Jammer dat er geen optie is om desnoods resolutie te verlagen ten gunste van framerate.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2019
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alleen de Volkskrant melde volgens mij dat een bepaald bombardement in de game door Russen word gedaan, maar in het echt een massaslachting was door Amerikanen in Koeweit of rond Koeweit in 1991. Haat dat soort dingen, want Acti schijnt de game ook niet uit te gaan geven in Rusland. Moest het op mobiel lezen, dus kan niet 1, 2, 3 de link naar het artikel vinden.

    Ik ben wel redelijk geïnformeerd als het om oorlog gaat, maar de meeste mensen die ik ken zijn dat niet en zouden het bombardement van de Russen in de game nog voor waar of deels waar kunnen nemen. Geweldige game, ongetwijfeld, maar wel een kwalijke zaak als het gaat om historische feiten die verdraaid zijn. :)
     
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Gears 5 doet dat ook toch? Die game is nog mooier en soepeler dan CoD.

    Je kunt niet echt campen hier. Map-design is dusdanig dat er nergens een gang of kamer is waar je niet van 2/3 andere kanten ook in kunt komen. Je kunt overal in/over klimmen en elke 'camper' van achteren terugpakken. Als je elke keer dezelfde looproute blijft gebruiken voelt het misschien alsof je gecamped wordt steeds (ik ken 't, frustrerend), maar dat ligt dan vooral aan jezelf.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2019
    Servantes vindt dit leuk.
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het is gewoon een fictief verhaal
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Grotendeels inderdaad, maar een deel van het verhaal is volgens het artikel in de volkskrant wel indirect gebaseerd op feiten, alleen zijn die verdraaid. In de game zijn het de Russen die een bepaald deel van de bevolking aanvallen. In het echt waren het de Amerikanen. Highway of Death, google dat maar eens. 1991, einde eerste golfoorlog. :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Mooier?
     
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ik kom regelrecht uit de campaign van Gears 5 in CoD MW gerold en ik vind Gears 5 inderdaad mooiere graphics (en vooral lichtval) hebben. Wat niet wil zeggen dat CoD lelijk is hoor. Gears is 10/10 en CoD 9/10 ofzo.
     
    Servantes en Zifnap vinden dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Puur grafisch steekt steekt BF:V ook nog altijd boven COD uit, maar een game is natuurlijk veel meer dan zijn graphics.
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Het spel pretendeert nergens gebaseerd te zijn op waargebeurde verhalen dus ik snap je punt niet helemaal. Uiteraard halen ze inspiratie uit waargebeurde verhalen maar dat betekend niet dat ze niet hun eigen draai er aan mogen geven
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Daar staat al tijd een thread over op resetera


    [​IMG]


    [​IMG]

    Some context:
    Wikipedia said:
    The Highway of Death (Arabic: طريق الموت‎ ṭarīq al-mawt) is a six-lane highway between Kuwait and Iraq, officially known as Highway 80. It runs from Kuwait City to the border town of Safwan in Iraq and then on to the Iraqi city of Basra. The road was used by Iraqi armored divisions for the 1990 Invasion of Kuwait. It was repaired after the Persian Gulf War and used by U.S. and British forces in the initial stages of the 2003 invasion of Iraq.[5]

    During the American led coalition offensive in the Persian Gulf War, American, Canadian, British and French aircraft and ground forces attacked retreating Iraqi military personnel attempting to leave Kuwait on the night of February 26–27, 1991, resulting in the destruction of hundreds of vehicles and the deaths of many of their occupants. Between 1,400 and 2,000 vehicles were hit or abandoned on the main Highway 80 north of Al Jahra.

    The scenes of devastation on the road are some of the most recognizable images of the war, and it has been suggested that they were a factor in President George H. W. Bush's decision to declare a cessation of hostilities the next day.[6] Many Iraqi forces, however, successfully escaped across the Euphrates river, and the U.S. Defense Intelligence Agency estimated that upwards of 70,000 to 80,000 troops from defeated divisions in Kuwait might have fled into Basra, evading capture.[7]
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415



    Dit punt, waarbij het spel de historie verdraait, komt ook in deze review terug. Snap ergens wel dat niet iedereen daar happy mee is, zeker wanneer het onderwerp je persoonlijk aangaat.
     
  20. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik ben bang dat ik te oud word voor dit soort spellen. Het ziet er heel mooi uit (xbox one x +4k tv), sfeer is fantastisch, geluid / soundtrack is super en heb toch wel het oude cod gevoel. Echter....

    Ik vind de Maps niet heel speciaal. Een paar goede/leuke.

    En het gaat mij allemaal veel te snel. Tot nu toe kon ik altijd wel redelijk meekomen met de shooters. Middenmoot en BF 5 vaak in de top 3, maar nu ben ik blij als ik 1 a 2 kills heb. Wordt echt van alle kanten gepakt en 1 tegen 1 situaties verlies ik allemaal.

    Op deze manier verlies ik wel snel het plezier aan
    deze game.

    Heb ook het idee dat het spel iets van lag heeft, het richten gaat ruk en ik schiet alles bijna mis. Kan het zijn dat ik tegen muis en toetsenbord gasten spel?

    Of ik word te oud en is mijn reactiesnelheid gewoon te slecht ........hoop het niet....:mad:
     

Deel Deze Pagina