1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 30 mei 2019.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je ziet in de lobby achter de naam staan waar ze op spelen en of ze keyboard en een muis gebruiken. En je kan crossplay uitzetten in options het moet alleen voor ground war aan staan.

    Zie online veel geklaag maar ik vermaak me er eigenlijk wel mee niet heel veel last van kampers etc.

     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2019
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Deze cod vraagd om een andere speelstijl dan BF5 of BO4.
    Als je rustiger speelt gaat het wel beter.
    Het scheelt al een stuk om dat crossplatform uit te zetten.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Activision’s Call of Duty®: Modern Warfare® had more than $600 million in sell-through worldwide in its first three days of release. The title has sold more units in its first three days than any other Call of Duty® game sold in its first three days in this console generation, and is the top-selling new premium game release of 2019. Modern Warfare also established a new record as the #1 top-selling digital opening in Activision history. With its blockbuster launch, in its first three days of release, Call of Duty: Modern Warfare more than doubled the box office opening of Joker.

    Modern Warfare set new records on the PlayStation Network for the highest digital pre-orders and highest three-day digital sales ever on PlayStation 4. Modern Warfare also has become the #1 top-selling Call of Duty PC launch ever, as opening weekend PC sales on Blizzard Battle.net® were significantly up over last year.
     
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Laat dit een boodschap zijn aan alle studio's. "Als je gewoon optyft met je microtransactions, is je game leuker en kopen meer mensen het".

    In de tussentijd is Ghost Recon Breakpoint al in de aanbieding :thumbs:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha sjeezus, die vergelijking met films en de box office ook. 8)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die microtransactions werden in COD wel heel erg... wapens achter een pay-wall drukken? Say what?

    Gelukkig zijn ze hier met MW vanaf gestapt en hoop dat meerdere titels dit gaan doen. Denk overigens wel dat de titel een hoop doet voor de verkoop. COD 4 en MW2 waren gewoon gouden delen in de COD reeks.

    Ondertussen lees ik berichten over 'n geweldige singeplayer maar is de multiplayer nog 'n tikkeltje ... meh.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Juich niet te vroeg he, het zal niet de eerste keer zijn dat microtransacties wat later toegevoegd worden al wordt er beloofd van niet. Neem Crash Team Racing b.v., dit is nog steeds een spel onder de paraplu van Activision en dat bedrijf heeft inmiddels ruimschoots bewezen niet te vertrouwen te zijn.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Singleplayer is ook niet echt bijzonder ofzo..
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nou nou nou...
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Fake news (russen bad, muricans FUCK YEAH) vind ik tenenkrommend slecht.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, doei dan.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind de 10v10 modes in MP nice :thumbs:. En Gunfight werkt ook goed.

    Gun customization is echt top uitgewerkt. Zitten wel goede dingen in deze CoD hoor.
    Singleplayer is ook erg afwisselend, alleen vind het verhaal tov MW 2 of een BO 1 niet echt denderend.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Nou vooruit dan. ;)
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ze hebben al lang en breed aangekondigd dat er mircotransactions gaan komen. Wel gaan die alleen cosmtisch zijn en er komen geen lootboxes. Wat mij betreft dus prima zeker gezien alle maps gratis gaan worden.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Doe even normaal
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat van die maps is ook wel eens anders geweest. :+

    Wel superstrak trouwens, want ik heb mijn drang naar micro transacties eindelijk onder controle zo lijkt het. Kan me al niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets in die trend gekocht heb. :D
     
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Los van dit, die missie op bijvoorbeeld Piccadilly is gewoon leip toch? Zitten best veel dingen in die 'impact' maken vind ik.

    Online vind ik ook top. Shit loopt rete soepel en weapon leveling en customization is goed uitgewerkt. Iets te veel claymores misschien nog, maar daar leer je mee omgaan.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Voor mij was de singleplayer ook de tofste in jaren.
    Paar missies die me echt wel bijblijven, wat ik bijv. totaal niet had bij Black Ops 4.:thumbs:

     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Snap ik. Black Ops 4 had geen singleplayer :+.
     
    Alexknl, Tim, Jorrie en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Alleen cosmetisch en geen loot boxes, we zullen zien. Tot nu toe hebben ze (Activision) laten zien dat hun woord of dat van een ontwikkelaar onder hun niets waard is.
     
    Tyrant vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina