1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Outer Worlds

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 27 okt 2019.

  1. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Speel deze game nu een aantal dagen en het is echt een zeer leuke game. Fallout meets mass effect maar dan goed. Voor de rpg liefhebbers echt een aanrader
     
    RemcoM en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik heb het gisteren even geinstalleerd, voornamelijk omdat ik wilde zien of de character creator beter was dan Fallout 4, maar was niet geweldig, helaas.

    Eerste stukje gespeeld, dus net voorbij die gestrandde man die je zijn gun geeft, en dan buiten die 2 vijanden afgeschoten. Schieten voelde lekker.

    Grafisch geen indrukwekkend spel, vergeleken met oudere open world games deze gen.
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ook mee begonnen. Spel ziet er wel gaar uit zeg.. Maar begrijp dat daar de kracht ook niet ligt, dus ga er nog even mee verder.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kan hem met gamepass voor 1 euro spelen, maar heb hem dan liever echt in bezit en voor de PS4 :+. Dan maar 50 euro uitgeven. Is deze game wel waard.
     
    Killamonkey, Zifnap en RemcoM vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is inderdaad geen grafische krachtpatser. Daarentegen is het wel een relaxt spel. Weet niet of ik zin heb om het spel opnieuw door te lopen, maar je krijgt tijdens een playthrough wel echt het gevoel dat jouw keuzes gevolgen hadden.

    Ik ben tov andere RPG's wel echt een teringlijer eerste klas. Schiet alles neer, roof alle gebouwtjes leeg en laat mijn persuation skill de rest doen :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat is de essentie van een goede RPG, de illusie van keuzevrijheid.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind de stijl van de game wel heel vet. Daardoor maakt het minder uit dat het grafisch wat minder is imo.

    Fallout 3 destijds was ook geen grafische parel.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Stoor mij er zelf ook niet aan en met een beetje tweaken in de opties kom je ook nog wel ergens.

    Het enige waar ik mij wel flink aan stoor is het rechter pookje van de controller. Geen enkele andere game heb ik daar problemen mee, maar bij deze titel lijkt het rechter pookje nogal wat stroef en stug mee te werken. Links werkt perfect en verder ben ik ook bepaald niet agressief. Controller valt ook zelden of nooit. Iemand die het probleem met de besturing van game kent rond het rechter pookje?
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wtf weten wij over jouw controller? Tweak de sensitivity settings. Of koop gewoon een werkende controller :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    IK WIST HET


    Ziet er prima uit hoor!
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    De game is net anderhalve week uit ofzo, dus ongetwijfeld zal het nog wel wat patches krijgen. Ik verwacht sowieso niet dat het ooit echt MOOI zal worden, maar wat betreft framedrops enzo neem ik aan dat het geficed wordt. Het ziet er ook niet uit als een zware game, helemaal niet wanneer games als RDR2 en Ass Creed Odyssey groter, mooier en vloeiender zijn.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is natuurlijk ook niet te vergelijken.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Maakt ook niet uit, vind de grafische stijl juist erg prettig moet ik zeggen. Past gewoon goed bij het genre, dus ook al maakt het niet uit, kan de vergelijking wel snappen. Het is echt een klassieke game en daarom misschien wel meer dan de games die @Yi-Long noemt. Dat is dan ook gelijk de 2e reden waarom ik de vergelijking wel snap. In mijn ogen doet deze game het genre meer goed dan de titels die genoemd zijn. :) Op RDR 2 valt ook wel wat aan te merken, net als AC.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Precies. Ik vind het er gewoon prima uit zien. Zou ook niet weten waarom alle games een RDR2 "look" moeten krijgen.

    EDIT: Gewoon een prima RPG. Geniet ervan zou ik zeggen.

     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Qua antwoord keuze is deze wel briljant hoor,...
    Ga je een gesprekje aan betreffende onderhoud aan een groot spaceship, ff random tussendoor:

    [​IMG]
     
    Zifnap, Daz en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Geniaal toch. En wat volgt er dan?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb gisteren een vergelijkbare situatie gehad aan het begin van de game. Dat werd lijken pikken. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Ze wou het me niet vertellen :rolleyes:
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb het idee dat deze game een beetje een eendagsvlieg is, ik heb de game gespeeld, er valt niets op aan te merken, erg goed allemaal.

    Maar..... Dat was het dan eigenlijk ook, het is niet zoals een Fallout waar je terug blijft komen om de open wereld te ontdekken.

    En dat is dan weer een gemiste kans vind ik.
     

Deel Deze Pagina