1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zeg je hier nou omdat Endgame niet in de IMDb Top 250 staat je deze film niet 'mag' kijken?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hehe, volgens mij moet eerst de lijst afgewerkt worden.

    Ik heb afgelopen week eerst Inception en Goodfellas gekeken en daarna Transformers: the Last Knight en Zero Dark Thirty. Alle vier mee vermaakt, maar wel een verschil in kwaliteit. Tegenwoordig probeer ik door die film keuzestress heen te prikken en gewoon te committen aan één film.
    Coco vond ik ook geweldig, al twee keer gezien. Eerste keer in het vliegtuig en later thuis nog in het groot, prachtige film.

    Afgelopen week aardig wat films gezien, paar classics: Inception en Goodfellas. Wat simpel vermaak: Kick-Ass 2, Batman (1989) en Transformers: The Last Knight. En Zero Dark Thirty, die ik verrassend boeiend vond voor de lengte van de film.

    Batman (1989) vind ik qua sfeer ook tof, kan mij meer een sfeer van Gotham City overbrengen dan de Nolan Batman trilogie kan. Dat was dan ook eigenlijk wel het enige, naast een toffe Joker. Kick-Ass 2 en Transformers waren brakke-dagen-films en waren daar prima voor. Kick-Ass 2 is wel een stuk minder dan deeltje 1.

    Inception is geweldig nog steeds en Goodfellas is één van mijn favoriete all time movies. Prima film weekje, nu zit de tijd weer vol met andere dingen :+
     
    Dusky Demon NL vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Terminator: Dark Fate


    Wat een verademing na de vorige 2 gedrochten. Deel 1 en 2 staan akelig hoog maar deze komt in de buurt. Zeer vermakelijke film!

    8/10
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zeker. Ik ben een man met een missie. Zoveel filmavonden per maand heb ik ook niet, dus dan moet je doen wat je moet doen. Anders ben ik over 3 jaar nog steeds bezig met de 40 films die ik op m'n pc heb staan.

    Heb je de serie Gotham al gekeken? Ik vond dat echt super. Vooral de sfeer zoals jij hem beschrijft zit daar echt goed in. Batman Begins vond ik gewoon echt een brute bazenfilm, maar in de Gotham serie (staat deels op Netflix) zit de sfeer gewoon heel goed.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je lult toch?
     
  6. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Joker gezien gisteren. Wat een meesterwerk man. Geniaal geacteerd en het schetst een goed beeld van een toekomst (verleden in de film) waarin de kloof tussen arm en rijk nog groter geworden is en waar de armen niet meer voor de zorg kunnen betalen en waar de overheid snijdt in de psychische hulp (wat al heel erg aan de hand is, met name in de US).
    Het is een gewelddadige film maar met een doel. Diep geraakt!

    10/10 en kan nog weleens mijn favo film worden naast Mulholland Drive
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ooit aan begonnen, maar niet echt in kunnen blijven. Vond de sfeer wel tof inderdaad, maar kom me nog niet echt boeien. Misschien nog eens kans geven.

    Gisteravond laat mijn gratis Disney+ account nog even benut en Coco en Inside Out gekeken. Coco al eens half gezien in het vliegtuig, maar deze was erg leuk. Inside Out was geniaal, een van mijn favoriete Pixar films denk ik. Heel creatief en erg mooi neergezet. Bing Bong :'-( yea, sucker voor zulke films.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Reckuuza

    Het keek als een Terminator film. De formule word alleen erg oud... maar het keek prima weg. Verademing tov Genisys en Salvation
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zoek een film die al zeker 20 jaar oud is. Wat ik me er nog van kan herinneren is dat het een soort van actie/thriller/horror is waarbij verschillende soorten mutants/ monsters/ moordenaars in een gevangenis zitten maar ze opeens ontsnappen en lekker gaan moorden obv hun speciale krachten. Is not much en kan er niet meer van herinneren. Iemand enig idee met deze beperkte hints?
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Vanavond ook gezien, vond hem goed maar de hype niet waard. Zo gewelddadig vond ik de film niet, de momenten dat het geweld kwam was het wel intens maar dat was het dan wel.

    Maar daar keek ik het ook niet voor. Ik denk dat mijn verwachtingen ala Joker het minder maken. Dit had niet heel veel te doen met de Joker. Wel met een man die over het randje wordt gepusht. Mja i dont know, voelde hem niet echt. Wel een sicke performance van Phoenix.
     
    Graveheart en Rienbu vinden dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Joker (DC) is slechts het thema. Het was ook wel aardig bekend dat de film niet veel te doen had met de joker maar juist meer een poster film is voor mental illness.

    Jammer dat hij je niet pakte man. Je kunt niet altijd 6 gooien ;) performance was belachelijk he! Gast kan acteren man.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Yellow 13 en Zeepsop vinden dit leuk.
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wat wil je daarmee zeggen? :p
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ja dat leek mij ook zorgwekkend, maar als je die reviews leest, is iedereen lyrisch. Sommigen zeggen zelfs zijn beste (gangster)film ooit. Dat zijn wel uitspraken hoor.
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dat ze zalf mogen uitdelen bij de bioscopen tegen de doorzit wonden.
     
  19. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Betwijfel of ik hem op Netflix ga kijken of volgende week hier in de Arthouse bioscoop.
     
  20. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Is toch belachelijk joh. Da's bijna heel een seizoen van Peaky Blinders.
     

Deel Deze Pagina