Ben wel kojima fan qua storytelling, maar deze game heeft niks aantrekkelijks naar mij toe,,,. vage vent met vage baby en vaag verhaal. Niks geen stoere mechs, badass dragons, of ander aantrekkelijk iets. Ben benieuwd wat de mening is als die uitkomt hier
Ik heb bijna geen reviews gelezen, wel dit bovenstaand filmpje van Zifnap bekeken. Maar m'n hype is gewoon he-le-maal zero. En wetende ook dat ik hier 50 uur plus mee bezig ben.. ik was en ben groot fan van de Metal Gear reeks maar dit 'pakketjes' rondbrengen principe pakt me gewoon niet. Misschien toch maar even wat reviews lezen.
Mijne wel! Zit er na de prologue al helemaal in. Shit wat een vette game. Vind 84/100 metacritic nu al schandalig laag .
Wat een game man. In tegenstelling tot reviewers die de game niet meer op wilden pakken kan ik ‘m juist niet neerleggen.
Fuck man, die prologue, amazing, the fuuuck. Hoe zit het met side quests ofzo, zit dat erin? I don't like that en dat + hele base gebeuren heeft voor mij MSG5 opgefucked. Als ik gewoon de mainstory kan volgen dan all good.
Voor mij iedergeval een vette game. Na alle postbezorger opmerkingen had ik er geen hoge verwachtingen meer van. Maar hij is echt Nice. Sfeer is zo goed. Hele middag non stop gespeeld, dat zegt genoeg.
Kojima is wel fan om elke keer een bepaald nummer/muziek af te spelen tijdens missies op een rustig moment. Teveel Red Dead/GTA gespeeld lol.
I love it en zie om me heen bij vrienden en fora ook alleen maar positieve meningen. Zit al op zo'n 17 uur en het is verslavend as fuck. Niet eens het pakjes rondbrengen, maar het rondlopen, op avontuur gaan, die berg in de verte zien en de reis ernaar toe maakt de game zo sterk inclusief het hele online aspect waarin je dingen kan bouwen/gebruiken en them fucking spannende en enge BT's. Sandbox aspect is zo goed uitgewerkt, helemaal in vergelijking met boring MGS5. De nieuwe upgrades die je krijgt, of je lopend gaat, voertuig neemt of oa je skeleton draagt waardoor je sneller loopt en ver kan springen. Soms voelt het aan als Mass Effect 1, back in the days met je Mako over planeten, het is vergelijkbaar alleen veeeeel beter uitgewerkt. Zit denk ik ergens mid chapter 3 en qua story en karakters is het Kojima all over the place. Me like so far. Had wat meer cutscenes gewild so far, maar volgens mij zitten er echt uren aan cutscenes, dus komt wel goed.