1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kan volgende week donderdag of vrijdag pas weer :'-(
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Schiet jij een datumprikker in?
     
  3. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    :eek: leek wel een forza lobby :D

     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je ging er wel hard af achterstevoren. Je leek ook nog een beetje onzeker met insturen m.n. laatste deel van de ronde verloor je veel tijd door correcties. Misschien je dampers een tikje harder zodat hij minder 'zweeft'?
     
  5. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Was de eerste keer dat ik ook die baan reed. Vond het nog knap dat ik iedereen bij hield
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Is ook zo, was zeker de 1e ronde wel te zien met de zenuwachtigheid met sturen en overcorrigeren. De plaatsing van je auto in de 1e 4 ronden was wel goed t.o.v. die witte Mazda want die was opkomen laatste rechte stuk echt wel sneller maar 1e bocht zat je er toch voor. Hoe bevalt het tov PC2?
     
  7. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Denk toch wel even leuk. Bij iracing zijn er altijd mensen die leuk racen. En pc2 is het maar 1x per week haha.

    Nee maar ik heb nu een 3 maanden abbo maar ik denk dat ik die niet ga verlengen. De enige leuke auto in de base game vind ik de mx5. En ik ga niets aanschaffen.

    Ik heb vorige week rfactor 2 gekocht in de sale en die wil ik gaan proberen na mijn iracing abbo verlopen is!
     
    Bidle vindt dit leuk.
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb hetzelfde gedaan en vermaak me echt prima met RF2. Voor dat ik het wist had ik alle DLC aangeschaft en de 'belangrijkste' mods. Sterker, deze sim heeft er voor gezorgd dat ik een deel van mijn hardware heb geüpgraded.

    Enige nadeel is, dat het even duurt voordat je alles hebt uitgevonden. Sommige dingen waren echt zoeken, hier alvast de belangrijkste link. Deze kwam ik pas na een 2-3 weken tegen. :) Niet alles is up to date, maar staat nog genoeg relevante info in.
    https://www.racedepartment.com/threads/rfactor-2-game-guide-and-f-a-q.119019/
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  9. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Da's de Rookie MX-5 cup en daar rijdt iedereen met fixed-setup en geen brandstofverbruik. Echt een instap-klasse dus :)

    Mooie klapper trouwens @GoldPwnageNL, vol het bos in :+
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  10. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Noem je mij nou gewoon een Rookie!
     
    Bobst27 vindt dit leuk.
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Oké, we zijn inmiddels een paar dagen verder. iRacing lijkt mij op zich wel leuk, nadat ik 25 filmpjes heb bekeken van Empty Box en Jimmy Broadband, een handvol volledige races heb gekeken omdat er zo heerlijk strak gereden werd, een uur heb zitten scrollen op de site van trusedpaints, ineens VR wèl interessant vind en ik nu al zit af te wegen welke paar auto's ik erbij wil kopen.

    Fuck zooi...
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ben hier de rookie ja! :+
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Net 2de geworden in de topsplit F3 achter de kersverse Macau winnaar :D:cool:

    [​IMG]
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat gaaaaaf!!
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Lekker pik!

    Maar nu even serieus pikkies.
    Ik wil upgraden naar een 65" 4K TV (meerprijs van 8k vind ik het niet waard).

    Wat raden jullie mij aan? Wordt meer gebruikt voor TV dan voor gamen (JA WE WORDEN OUD!)
    Ik weet dat hier hele discussies over OLED, QLED, LED etc zijn gevoerd door United, @Jimmy J. en @Rossi46

    dus hoor het graag!
     
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    OLED. Sony AG9 of LG C9. Ik heb de laatste, maar heb me daarbij (teveel) blind gestaard op LG. Dacht dat die Sony niet te betalen was, maar dat viel achteraf best mee (relatief gezien dan). Ben een enrome Sony fan (*zwaait naar iedereen op het Xbox forum*) en de AG9 wordt momenteel eigenlijk als 'beste' tv gezien. De C9 is inmiddels overigens wel behoorlijk gezakt in prijs, dus wellicht dat dat nu wel gewoon de meest verstandige keuze is.

    OLED is overigens wel heel erg 'verslavend'. Als ik nu in de avond naar een LED tv kijk dan moet ik enorm wennen.

    Oh trouwens, 65" is best heel groot. Wat is je kijkafstand?
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360

    Grappig, ik wil juist geen sony hebben omdat mijn vorige TV ook een sony was en die zo ontzettend lang doet over opstarten. Ook de sony op mijn kantoor is fucking traag.

    Kijkafstand is vanaf 2m.
    Is voor in de woonkamer, niet voor het gamen. Maar wordt natuurlijk wel een xbox achter gedrukt voor als de kameraden over de vloer komen.
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Voor mij is het vrij simpel: OLED is superieur qua beeldkwaliteit en latency (dus ook voor gamen) maar heeft 2 nadelen.
    1. Kijkt je wijf heel de avond, elke avond, RTL4, dan brandt hij in.
    2. Als je direct achter je TV een raam/lichtbron hebt, en je geen zin hebt die te verduisteren, zie je jezelf zitten.

    Verder, OLED all the way. Contrast- en zwartwaarden van zelfs de duurste LCD zijn lachwekkend als je OLED gewend bent. QLED is een dure term voor flagship-LCD. Samsung heeft geen OLED dus met die slimme martketing truc proberen ze mee te liften met OLED voor mensen die het verschil tussen de Q en de O niet zien.

    Je mist niks man. LG is de enige die grote OLED panelen maken dus met de AG9 en de C9 heb je praktisch exact hetzelfde beeld, op wat processing-tweakjes na. Maar die is bij LG ook gewoon top. Je betaald voor Sony puur voor het design / speakers, maar daardoor blijft het wat mij betreft overpriced. Omdat dus het OLED-paneel bij alle TV's (Sony, Phillips, etc) allemaal hetzelfde LG paneel bevatten.

    Grootste verschil zitten hem dan in het besturingssysteem (Android vs. WebOS) maar WebOS is vrij chill en Android wordt steeds vaker volgepropt met reclames e.d. Ik weet ook niet hoe het nu zit, maar tussen de C7 en de A1 was WebOS ook veel sneller dan Android. De C8 en de C9 worden door filmmaatschappijen gebruikt voor color-grading, dus je hebt echt geen reden tot denken dat de C9 in je woonkamer niet afdoende is ;)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Kappen nou!



    Tering wat tof zoiets... :cool:
     
  20. Bobst27

    Bobst27 Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik ben ook volledig team OLED, heb hem zelf ook (LG).
    Jimmy en ik hebben laatst samen naast elkaar Gears gespeeld en we bleven ons verbazen van de kwaliteit van zijn OLED. (ik speelde op fatsoenlijke pc monitor)

    Mijn zus en haar vriend hebben tegelijk met mij hun nieuwe tv gekocht, ongeveer 2 jaar geleden. Dat is een sony LED dure uitvoering unit, ongeveer €300 minder dan mijn LG OLED. Haar vriend heeft nog altijd spijt dat hij niet die €300 meer heeft uitgegeven voor een OLED.

    Vooral de zwart waarden zijn echt mega goed. Iedere andere tv valt nu tegen.
    Once you go OLED black, you never go back:D

    Het inbranden zou het enige zijn wat je er misschien van zou weerhouden om een OLED te kopen. Ik heb er zelf tot nu toe nog geen last van. Ook zal de techniek daarin nu ook alweer verbeterd zijn. verwacht dus niet dat je daar echt last van gaat hebben.

    Weet niet hoe dat tegenwoordig is maar ook de ondersteuning van LG OLED's voor verschillende HDR en geluids bestanden is top. Ik kijk netflix altijd met HDR Dolby vision en Dolby atmos. Dat had samsung Qled bijvoorbeeld niet.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina