1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Pauzeer je hem toch lekker elke 50 minuten. Bam. Serie.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heerlijk, lekker lang.

    Inb4 that’s what she said hahaha wat leuk.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb kaarten voor donderdag, heb er wel zin in. Pauze erbij, kun je nog een extra biertje halen :thumbs:
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat mij betreft mogen ze bij een film van 3 uur wel 2 pauzes houden. Ga hem wel gewoon op Netflix kijken maar betwijfel dat mij dit in een avond gaat lukken
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens een nieuwe film gezien, voor mij althans. The King (2019), over Henry V van Engeland. Dat was absoluut geen onaardige film en een leuke rol ook van Robert Pattinson die overtuigend met een sterk Frans accent speelt. Visueel niet altijd geweldig, maar acteerwerk en de stijl is niet altijd slecht, ook niet altijd geweldig. Duurt wel ruim 2 uur de film, maar je bent er relatief snel doorheen. 7/10.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Stuk beter zo! Ziet er ook best wel geinig uit moet ik zeggen.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Goed stuk tekst maar ook niet altijd geweldig
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    In de stijl van jouw liefdesleven.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nice.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Outlaw King (2019) - Niet eens echt vermakelijk, matig acteerwerk en het verhaal in de film overtuigd mij ook niet. En een Amerikaan als de koning van de Schotse onafhankelijkheid? Paar zeer gruwelijke scenes, maar dat breekt de film ook teveel. Ze willen teveel in te korte tijd en iedere scene stapelt zich snel achter elkaar op, waardoor het geheel te gerushed voelt. De tweede vrouw van The Bruce speelt matig, maar eigenlijk de hele cast overtuigt niet. Locaties daarentegen zijn het grootste pluspunt, maar voor de rest is de film slechts een éénmalige kijk waard. The King over Henry V en de slag bij Azincourt was een stuk beter. 5.5/10
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren Wild Tales (2014, IMDb 179/250, 8.1/10) gekeken. Zeker vermakelijk, maar de op 178 na beste film aller tijden? Dat vind ik niet. Ik kon me wel helemaal inleven in die dude waarvan z'n auto steeds weggesleept werd. Dat is echt mijn leven gewoon. :p En dat laatste verhaal was ook wel geniaal. Toch ben ik geen fan van deze opzet. Zes random (steeds langer wordende) verhalen in twee uur gepropt. Deed me veel denken aan The Ballad of Buster Scruggs op Netflix. Zowel qua opbouw van de film als van de aard van de verhalen.

    Vanavond verder met Jagten ("The Hunt)!

    Ik heb trouwens afgelopen week ook Joker gekeken! Ik vond hem heel gaaf. Wel relevant om hier van tevoren de 'waarschuwing' te hebben gelezen dat je het niet moet framen als Batman-universe film, maar meer als film die mentale problemen uitlicht. Dan is het echt een geniale film, met geniaal acteerwerk. Ik hoorde dat die trap waar hij aan het einde vanaf danst nu een toeristische trekpleister is. Iedereen wil daar vanaf dansen. :p Het zal niet lang duren voordat deze ook in de Top 250 verschijnt denk ik. Nu al 8.8 met bijna 500.000 stemmen.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Steengoed!
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Jagten is wel bizar ja.

    Hee ik heb dus ook een IMDb 250 gezien!
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Jagten is ontzettend sterk ja.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck, ooit halverwege afgekapt (geen tijd) en moet die weer eens oppakken.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jagten zat inderdaad goed in elkaar. Ik snapte alleen twee dingen niet:

    Waarom zeiden ze achteraf niet dat er geen dierenleed door de film is veroorzaakt?! Die hond zag er echt dood uit! Ik heb gewoon even weg moeten kijken bij die vuilniszakscene. En dat terwijl m'n hond gewoon vrolijk door keek.

    Het einde. Waarom is na een jaar alles weer goed? Mensen die me zou behandeld hebben zonder een greintje bewijs voor de misdaden zou ik niet zomaar vergeven. Hij is meerdere malen in elkaar geslagen, die blikken hadden zware permanente schade op kunnen leveren, fucking dikke steen door z'n raam waar ie wel dood van kon zijn en Z'N FUCKING HOND IS VERMOORD! Bij mij wa het aan geweest daarna. Ik had fucking auto's laten ontploffen. Met knuppels dingen in elkaar gerost. Maar nee hij doet alsof er niets gebeurt is. Tot dat ie bijna door z'n kop geschoten wordt. Want zo zou het in het echt werken. Van zo'n imago kom je niet zomaar af, zeker niet in zo'n dorpje.

    Overigens wel frustrerend: ik streepte Jagten af en er verdween onderaan de lijst eentje die ik al gezien had. Nog geen vooruitgang.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    HET BEGINT TOCH WEER TE KRIEBELEN
     
    Bobst27 vindt dit leuk.
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga sowieso naar de bios, dus geen trailers voor mij.

    Maarre, ff zonder grappen. Mijn wereld staat op z'n kop. Ik ben er gisteren achtergekomen dat de lijst op 250films.net helemaal niet overeenkomt met die van IMDb zelf. Ofja, helemaal niet is overdreven, maar hij verschilt significant. Het lijkt alsof die van 250films veel strenger is met de toelating tot de lijst. Op IMDb staan al films met 75.000 stemmen, terwijl op 250films.net volgens mij pas films vanaf 500.000 stemmen worden opgenomen (Joker met 8.8 via 470.000 stemmen staat er niet in). Wut?!
     

Deel Deze Pagina